UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Won to krzyknij pod domem swojego idola na Żoliborzu
  • "Pytanie, które przygotowano dla mieszkańców miasta to prawdziwy majstersztyk gatunku " - tak samo tendencyjny sondaż Wtóblewskiego "powiedz TAK miejskiemu protowi" czyli jawna sugestia co odpowiedzieć. Dziwne, że autor artykułu tego się nie czepia. Tam samo jak nie czepia się portElu, ktory niby jako "wolne i niezależne media" jawnie popiera Wrobla i prowadzi nagonkę przeciw portowi rządowemu, czyli takiemu jak ma Gdańsk czy Szczecin. tyle, że tam jakoś nikt nie robi z tego takiej histerii, jak "sołtys" Wróblewski czy Wcisła. A co kolei i bocnziy. Jakby wladzom miasta zależalo na porcie to już dawno prowdziłyby negocjacje z PKP w tej sprawie i rządem. Póki co milczą i palą glupa, a teraz wielce zatroskani o port.
  • Poczytaj o elektrociepłowni w Gdańsku i zobaczysz jakie biznesy robią samorządy. BTW Co to znaczy "prorosyjski MOL"?
  • Ślepy, bez dojścia do portu hadnlowego? Przeciez rozmawiamy o inwestycjach w port w Elblagu. Na już to dokonczenie poglebienia toru i obrotnica. To koszt około 100mln zł, co na wstepie proponuje rzad. Co moglby robic ten port? Mowil o tym niedawno prezes portu Gdansk, jak i sam senator Wcisla. Moglby obslugiwac mniejsze stratki, ktorych jest calkiem sporo, a ktore zapychaja juz teraz port 3miejski. Dzis moglby rowniez wysylac tranzytowane zboze z Ukrainy. Elewator jest, bocznica kolejowa przy elektrowni jest, brakuje bardzo niewiele, ale potrzebny jest jakis konsensus. A tego brak, choc rozmowy poczatkowo byly i mialem wrazenie, ze prezydent byl przychylny - poczatkowo - ofercie rządowej. Slusznie, dzialajac w interesie miasta optował, by dofinansowanie bylo wieksze. Byla mowa o budowie mostu na rzece Elblag, ktory rozladowalby ruch na moscie Wyszynskeigo. Te rozmowy nagle zostaly zerwane, a stanowiska sie usztywnily, Jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o... wybory.
  • ropa z Rosji to oznacza...
  • W mieście układy i układziki. Naset na staż nie można się do UM dostać. Dobrze niech jedna spółka będzie niezależna od elbląskich układów. Trzeba sobie patrzeć ba ręce.
  • Dlaczego każdy pisowiec jest tępy?
  • Na staż to do PKO BP bez wykształenia sie dostaniesz i ty o ukłdzikach piszesz... Ech. Nawet nie na staż a do pracy.
  • @Ferdek.Schichau - Ciekawy to kosztorys gdzie na wstępie 100mln to wydatek na pogłębienie 1000m toru wodnego dla równego rachunku plus obrotnica. Chyba kumpel, kumpla albo siostrzeniec kogoś z kręgu PiS dostanie kiedyś ten przetarg. W grze jest tylko polityka nie żadne inwestycje i rozwój portu. Bo pogłębienie powinno być do samego portu, plus obrotnica. Jak ten huczny potężny most w Nowakowie, którego to nikt nie kazał jakoś budować gminie Elbląg.
  • "a tak naprawdę o splendor, który spłynie na jego właściciela, po tym jak zaczną do nas przypływać z całego świata setki kontenerowców" To sarkazm, czy efekt TOTALNEJ ignorancji opartej na baśniach opowiadanych przez pana senatora Wcisłę i pana Zglińskiego ponadpartyjnych fanów dewastacji zwanej kaczym rowem i parkingu dla TiRów propagandowo ochrzczonym przez NAJDROŻSZY ŻUNT IV portem RP ? Miasto, gdyby nie fakt, że 46% gruntów tego CÓŚ to TAJEMNICZA WŁASNOŚĆ PRYWATNA już dawno zamknęłoby ten interes, bo on nie przynosi zysków tylko całkiem uczciwe straty zaś opowiadanie o potencjale tego przedsięwzięcia to zwykłe mydlenie oczu frajerom, którzy to CÓŚ utrzymują jako uczciwi podatnicy. A może redakcja w ramach pisania artykułów na ten temat ustaliłaby czyja to własność i opublikowała listę zainteresowanych kontrolą nad CÓSIEM ? W końcu CÓŚ za te tereny musi płacić właścicielom czynsz dzierżawny, który obciąża jego budżet, do którego miasto tak chętnie się dorzuca już od lat. To jeden wątek tej wojny na sondaże i propagandę. Drugi to kontrola nad środkami z kieszeni UCZCIWEGO POLSKIEGO PODATNIKA, które będą niezbędne, by CÓŚ mogło spróbować funkcjonować jako port. GM szacuje, że to kolejny miliard złotych. EU nie dołoży do CÓSIA forsy, bo nie CÓŚ nie spełnia warunków dyrektywy TEN-T, zaś prorok smoleński kaczy rów umotywował względami militarnymi... i tu jest pies pogrzebany.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3
    5
    GłębokaMyśl(2023-04-25)
  • Juz śmiało można napisać ze od kilkudziesięciu lat to miasto popada w ruinę, dla tego Uciekłem stad 20 lat temu.. Co zrobili kolejni prezydenci / samorządy żeby było lepiej ? NIC NIE ZROBILI, Elbląg stracił status miasta Wojewódzkiego, pozwolono sprzedać nas pod Olsztyn, miasto się systematycznie wyludnia, pozamykane zostały duże zakłady, Obiekty użyteczności publicznej - stadiony, baseny itd wyglądaj jak ruina albo już dawno są ruina... I co teraz ? Może oni chcą Port utrzymać w dobrej kondycji ??? nie jestem zwolennikiem PiS czy Po czy innej złodziejskiej partii, ale uważam ze to Państwo powinno zarządzać Portem, wtedy jest jakaś szansa ze to wypali i się utrzyma. Rządy i Rządzący naszym Państwem ? I tak się będą zmieniali a ELBALAG BĘDZIE ZAWSZE.
  • Co nie mniej ciekawsze m. in.100 000 000,- to miała mieć budżet Polska Agencja Kosmiczna i jeśli taki miałby być IV Port Polski w Elblągu z przeznaczeniem morskim, w tym i obsługi międzynarodowego CPK to miastu kalkuluje się by pozostał w samorządzie. W ESA co roku mają około 20% wzrost dynamiki rozwoju, a to jest kasa przy Unii znacznie stabilna
Reklama