UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • tak czy siak ten port nigdy nie będzie portem ani nowoczesnym ani sprawnym w obsługiwaniu jakichkolwiek statków. co najwyżej Mariną do obsługi żaglówek i może łodzi rybackich. więc po co ta spina?
  • @kkk - Nie masz racji.
  • czyli wybory parlamentarne już... pozamiatane...
  • @Ferdek.Schichau - Ten kij chyba ma dwa końce. Przekop bez dojścia do jakiegokolwiek portu handlowego. Propaganda sukcesu. Wizjonerzy przewidzieli, że się Putinowy odklei. Hit. Na razie port jest ślepy. Niech ktoś nas przekona jaki plan ma rząd ? Przejąć, kontrolować ? Mapa drogowa / kalendarzowa inwestycji ? Jaką kwotę rząd przeznaczyć chce na wejście do spółki, jaką na inwestycje ?
  • I rzad ma z publicznych pieniedzy budiwac w porcie samorzadiwym obrotnice dla Elblaga? Czy ty masz jakjekolwiek pojecie o prawie i ustawodastwie?
  • Takie wychodzą szopki jak władza zaczyna swoje partykularne interesy stawiać wyżej niż dobro wspólne.
  • Ptaszki ćwierkają, że opór duetu W-W w sprawie spółki skarbu państwa w porcie jest skutkiem ustaleń z inwestorem zagranicznym, zainteresowanym elbląskim portem. Inwestor jest z bliskiej zagranicy; -).
  • Pis wybuduje nam ten port tak samo jak cpk, ostrołękę, fabrykę maseczek, nowe mieszkania, stocznię itd. czyli jak zwykle.
  • @Pytam - Kopiuj i wklej pisiorze
  • @Ferdek.Schichau - Ferdek czy możesz wrzucić na skyscrapera zdjęcie żaglowca stojącego przy starym mieście. Zdjęcie jest na fotopolska.
  • @eb - W Lotos zainwestował prorosyjski MOL z Wegier to czemu samorząd nie może albo mu się to uniemozliwia??? Co tylko Obajtek może z koelagami zbywać majatek narodowy??? Ja chcę Elbląski port jak i mieszkańcy aby pozostał w rękach UM i nas Elblążan.
  • prof. Ernest Czermański - kierownik Zakładu Gospodarki Morskiej w Katedrze Transportu i Handlu Morskiego UG: „Ożywiony port w Elblągu mógłby pełnić funkcję regionalną dla Warmii, Mazur, być może Podlasia w zakresie różnego rodzaju kruszyw, nawozów, paszy czy zbóż… Aby taki scenariusz się spełnił, koniecznym warunkiem jest, by kanał przechodzący przez Mierzeję miał głębokość nie mniejszą niż 8 metrów - to minimalna głębokość dla małych statków zdolnych transportować kontenery. Z tego, co mi wiadomo, planuje się głębokość wynoszącą jedynie 5 metrów. Jeśli to prawda - inwestycja będzie chybiona z punktu widzenia morskiej żeglugi ładunków, a skorzysta z niej wyłącznie branża turystyki morskiej”.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    12
    7
    Dla ochłody!(2023-04-25)
Reklama