UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • @GłębokaMyśl - To jest język skierowany do wyborców PO czyli wszystko się zgadza bo w większości to czerwoni. Teraz agitują za wprowadzeniem szerokiej o głębokiej cenzury a wszelką krytykę odrazu nazywają hejtem i chcą kary wiezien dla wszystkich którzy ośmielą się skrytykować nierządyPO więc dla nich słowniczek stalina jest jak najbardziej aktualny. Słowniczek putina czy lukaszenki także.
  • 1.LIINIA 24 ( z Próchnika) - CZEMU NIE DOJEŻDŻA DO CENTRUM, jak kiedyś kiedy była 12- stką i dojeżdżała do PL. Słow, iańskiego? Przecież miasto " idzie" w stronę Krasnego Lasu i przybywa dzieci do szkół. To też Elbląg! 2.Słabo z Legionów- za daleko przystanki. I co z tego, że milionowy raz mówię tu, jak w komunikacji. "Układacze" rozkładów jeżdżą pewnie samochodami i nie wiedzą, co to znaczy, żeby kombinować z przesiadkami
  • Tramwaj nr 5 powinien jeździć przez cały tydzień. Wprowadzić nowalinie tramwajową łącząca saperów z druska. Budować nowe linie na północy Elbląga
  • Myślę że to już najwyższy czas na referendum w sprawie zmiany władz miejskich na ludzi kompetentnych i skutecznych. Dość już mam słuchania bajek mitów i Populistycznych obietnic bez POkrycia. Życie ucieka a miasto pod rządami PO leży odłogiem i się marnuje. Póki co POwcy bawią się w POpularyzacje czaskowskiego a nie rzetelną pracą na rzecz miasta. Dla nich ważniejsza jest partia i ich antyelblaski kandydat.
  • Jedyny prezydent który unowocześnił komunikację tramwajowa który kupil nowoczesne tramwaje z Pesy tzw ogórki. Jeżdżą od lat sprawdziły się. Na co czekacie, chyba na decyzję o zakupie rykszy.
  • @Vuccccc - Linia 1 i 3 wyjeżdżają z dwóch różnych kierunków, zauważyłeś? Saperów jest dosyć oddalone od Durskiej, a to że ty wsiadasz na placu Słowiańskim nikogo nie obchodzi. Dzieciaki muszą dojechać do szkoły zarówno z Nad Jaru jak i Zawady, a jadą do szkoły na Grottgera jak i na Komeńskiego. Widzisz tylko czubek własnego nosa.
  • Linia tramwajowa nr 5 powinna jeździć cały rok, a nie tylko wtedy kiedy jest szkoła. Bo nie tylko młodzież szkolna z tej linii korzysta. Na 3kę czasami trzeba czekać 25 -35 minut.
  • Proszę wprowadzić kurs 21 z poprzedniej trasy przez Kamionkę. Wsiada tam dużo dzieci do szkół, dorosłych do pracy, emerytów do lekarza. Na Konopnickiej mają ulicę ogólną z tramwajami, autobusami. Z drugiej strony 16 i wówczas 21.Na Konopnickiej nikt nie wsiada, czasami 1 czasami 2 osoby. Ponadto jeździ tam 24.Trasa przez Konopnicką to sprawa jednej z radnych, która tam mieszka. Koleżanko masz tramwaje i autobusy multum na ogólnej, i po 2 ej stronie 16 i wówczs 21.Tą trasą 21 jeżdzi bez powodu. Podnieś d... ę i kawałek się przejdź królewno.
  • Nie rozumiem nad czym tu debatować ? Przywrócić starą trasę 9-tki i 11-tki. Z zrobić wszystko aby autobusy nie jeździły stadami. Wtedy będzie w miarę dobrze.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    5
    5
    Joanna,(2025-02-21)
  • Proponuje zakupic riksze z kołami szynowymi a do ciagniecia tych rikszy zaprzegnac rade miejska i prezydentow. W ten sposob odkupia swoje winy dorowadzenia komunikacji miejskiej do ruiny. Beda pracowac jak konie na drodze nad morrskie oko. Do rikszy proponuje takze zaprzegnac tych ktorzy zablokowali budowe portu panstwowego czyli motorowke i harleya oni moga razem ciagnac jedna riksze. Bedzie tanio i po europejsku czyli ekologicznie.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    4
    zielona rafalala(2025-02-21)
  • Portel coraz bardziej przypomina mi tvpis z okresu największej propagandy. Komentarze znikają pod każdym artykułem
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    4
    2
    Czerwony pisowski portel(2025-02-21)
  • I pięć osób zapełniłoby pustkę w tramwajach, woziłoby powietrze i ciebie i pięciu twoich znajomych, i śmigalibyście tramwajami od rana do wieczora, tylko czy te parę osób utrzymałoby komunikację miejską, czy pokryłyby dodatkowe koszty. Skąd ci pasażerowie mają się brać? Do tramwajów miasto wciąż dopłaca. A jeśli miasto dopłaca to znaczy, że kto dopłaca? Może większość nie jest zainteresowana fundowaniem przejazdów innym?
Reklama