UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Ojoj, jaka to władza w ratuszu zła. A PiS u koryta to tyle dobrego zrobił w Elblągu, ojej. Tak będzie nadal, jak nie potrafimy wybrać władz takich, by myślały o mieście i mieszkańcach, a nie o wytykaniu sobie błędów.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    4
    15
    Bezmyślność górą(2024-09-20)
  • Miasta nie stać na darmową komunikację - póki co. Zdecydowanie trzeba inaczej trasy ułożyć, z sensem, zwiększyć częstotliwość na wielu, kupić nowy tabor, szczególnie tramwaje, nawet nowe torowiska (Królewiecka !!!) zrobić, a może nowe linie tramwajowe (też z sensem) powinny powstać. Ale na to trzeba mieć fundusze, a by je dostać trzeba mieć własny sprzęt. Potrzebny ktoś z pomyślunkiem i wizją.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    12
    4
    Niekoniecznie czarodziej(2024-09-20)
  • A moim zdaniem, w Elblagu najpierw powinno poprawić się halaśliwe tramwaje. Wykonane podłoże, jest jednym wielkim bublem. W Europie śmigają tramwaje ekologiczne, których w ogóle nie słychać, że jadą. A w Elblagu ten bubel techniczny jeździ już 15 lat. Jak hałas wpływa na zdrowie człowieka, nie potrzeba tłumaczyć. Czy władze miasta nie widzą i nie słyszą tego problemu?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    16
    1
    Mieszkanka Elblaga od 1946 r.(2024-09-21)
  • Jak grochem o ścianę. Rozkład kto ma analizować? Socjolog? Ciekawe czy się przemieszcza komunikacją i czy z Elbląga będzie?
  • @Tomek. - Mowiac szczerze: chyba lepiej by był spoza Elbląga xD
  • szpital miejski komenskiego, tu naprawde przydalaby sie jakas linia autobusowa.
  • Jeśli miasto podpisało umowę z przewoźnikami na siedem lat a ci w oparciu o ustaloną liczbę wozokilometrów kupili nowe autobusy, bo w ramach ZKM tylko nowe jeżdżą, to do końca umowy czarno widzę jakąś istotną zmianę komunikacji miejskiej w Elblągu. Mogą to być tylko kosmetyczne zmiany. Tu dodadzą, tam ujmą jakiś kurs i tyle.
  • I tak będzie jak piszesz, przypudruja i tyle, dalej zatoczki rozpierdzielone brak normalnych przystanków, brak tablic, biletomatow. Gostynin, ledwo jeżdżący!!! Fachoffffcy tak załatwia Hashtagi: #Nowatkowskimaciej@wp.pl
  • @PRACOWNIK 2 - Przeciez jest ulice niżej. Nie popadajmy ze skrajności w skrajność
  • @UmcuCumcu - 100% autobusów w miejskiej komunikacji ZKM w Elblągu to wozy nowe. Wyposażone są w biletomaty, klimatyzacje, elektroniczne tablice z numerami linii i przebiegiem trasy. Należą do dwóch firm (jedna jest konsorcjum) zewnętrznych związanych z miastem siedmioletnim kontraktem. Natomiast spółka która należy do miasta Tramwaje Elbląskie opiera swoje przewozy zdezelowanymi tramwajami po starych torowiskach. Więc jak się ma twoja teoria o tym, że gdy miasto będzie właścicielem pojazdów, będzie lepiej???
  • @Mieszkanka Elblaga od 1946 r. - Ten bubel techniczny jeździ już po Elblągu prawie 50 lat.
  • By tramwaje były cichsze, torowiska powinny być osadzone na podwójnej poduszce piaskowej (fachowcy wiedzą, o co chodzi). Koszt wykonania takiego podłoża podraża modernizację o ok.20%. Na razie Samorządu nie stać na to, jestem tego pewien, lecz można by to wykonać odcinkowo, korzystając z konieczności wymiany szyn i nocą. Lecz hałas w nocy czy nie będzie Ci przeszkadzał? Hashtagi: #Roman
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    6
    1
    RomanR(2024-09-21)
Reklama