
Wśród fanów motoryzacji mają opinię solidnie zbudowanych, niezawodnych, eleganckich oraz takich, w których zadbano o detale. Legendę samochodów Porsche buduje również moc silnika, w końcu zostały stworzone po to, żeby wygrywać i bić rekordy. Gdy na rynku pojawiły się pierwsze modele SUV tej marki niektórzy uznali, że to profanacja. Tymczasem Cayenne z miejsca zyskał dużą popularność, tak samo jak jego "młodszy brat", czyli Macan. Oba modele chwalone są za przyjemne użytkowanie i rozwiązania, dzięki którym nie zatracono charakteru Porsche.
Znawcy motoryzacji zauważają, że auto bardzo wyładniało za sprawą nowego wyglądu tylnych reflektorów, ma też bardziej smukłe nadwozie. Nowe Cayenne jest także lżejsze (o 55 kg), ma większy bagażnik (770 l) oraz pełną łączność ze światem zewnętrznym, gdyż w wyposażeniu podstawowym znajduje się moduł telefonii LTE z hotspotem WiFi, usługa Porsche Connect, ochrona pieszych.

Marka poszła za ciosem i postanowiła, że na tym jednym modelu SUV się nie skończy. Porsche Macan, który zadebiutował w 2014 r. od razu stał się sprzedażowym hitem. Ci, którzy mieli okazję je przetestować chwalą ten model za to, że doskonale trzyma się drogi, zwłaszcza na zakrętach. To samochód stworzony do jazdy po autostradzie (najnowsza generacja rozpędza się do 100 km w 6,7 s, z pakietem Chrono Sport w 6,5 s), który świetnie da sobie radę na bezdrożach czy miejskich "kocich łbach". Wśród zalet wymienia się logicznie umiejscowione przyciski kokpitu oraz najnowszej generacji system multimedialny Porsche Communication Management, bardzo dobrej jakości materiały wykończeniowe, przestronny bagażnik (do 1500 l po złożeniu siedzeń). To bardzo uniwersalny samochód, który zdecydowanie przypadł do gustu kierowcom o czym świadczą konkretne liczby: ponad 350 tys. sprzedanych sztuk od 2014 r. W najnowszej, trzeciej odsłonie Macana kierowcy mogą liczyć na takie udogodnienia jak 11-calowy ekran dotykowy nowego systemu PCM, nawigacja online, inteligentne sterowanie głosem. Płynności jazdy sprzyjał będzie asystent jazdy w korku obejmujący adaptacyjny tempomat, dzięki któremu przyspieszanie oraz hamowanie odbywa się w sposób częsciowo zautomatyzowany. Sportowego sznytu dodaje kierownica GT przeniesiona z kultowego modelu 911, a nawiązaniem do tradycji jest m.in. stacyjka umieszczona po lewej stronie kierownicy, tak, jak w każdym Porsche.
Porsche Centrum Sopot
Auto LELEK Group
zaprasza do kontaktu:
Telefon: +48 58 550 911 0
www.porsche-sopot.pl
YouTube
-------------Art. promocyjny-----------