UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • @GłębokaMyśl - To pani argument wypada tutaj slabo. Rzeka jest poglebiana i regulowana do parametrow jakie sa przewidziane dla kanalu zeglugowego tj. statki do okolo 100m, 20m szerokosci i do 4.5m zanurenia.
  • @Ferdek.Schichau - Na mapce GM zaznaczyła odcinek, który nie ma najmniejszego sensu. Zaś jego budowa pochłonie forsę potrzebną do wyrównania Połonin do standardu parkingu dla TiRów przy Radomskiej. Różnica polega na tym, że wejście do Elbląga opisanej przez pana jednostki będzie dosyć kosztowne, bo bezwzględnie będą potrzebne holowniki, a i tak nie będzie różowo. No i żeby parking wychodził na ZERO to musi przeładować dwa takie statki dziennie. TO SĄ ŻARTY, KPINY Z ROZUMU. TO JEST CHCIEJSTWO, które nie zna granic.
  • @GłębokaMyśl - Znam pani opinie w tej sprawie od dawna i nie interesuja mnie one.
  • @Ferdek.Schichau - "Projekt budowy kanału żeglownego na Mierzei Wiślanej nie znalazł się w zmienionych wytycznych dotyczących rozwoju transeuropejskiej sieci transportowej (TEN-T), które zostały przyjęte przez Parlament Europejski i Radę w grudniu 2013 r. (1). Wynika to między innymi z tego, że port Elbląg nie spełnia kryteriów określonych w art.20 ust.2 tych wytycznych, zwłaszcza pod względem natężenia ruchu. W związku z tym projekt nie kwalifikuje się do wsparcia unijnego w ramach instrumentu „Łącząc Europę” (główny instrument finansowy na potrzeby TEN-T). Wsparcie w ramach europejskich funduszy strukturalnych i inwestycyjnych koncentruje się na portach TEN-T, co ma na celu głównie stworzenie konkurencyjnych, multimodalnych węzłów, które mogą odegrać rolę w europejskim, a w szczególności bałtyckim kontekście, przyciągając duże przepływy w ruchu towarowym w celu pobudzenia wzrostu gospodarczego i tworzenia miejsc pracy w Polsce. " forum. zegluj. net/viewtopic. php?f=27&t=13041&start=900 Można się trochę dowiedzieć, choć raczej nie o zaletach pomysłu z portem morskim na bazie parkingu dla TiRów.
  • zwyczajnie bierze na wymioty
  • @GłębokaMyśl - a pan senator nie widział i nie wie...
  • Po tych komentarzach wynik może być tylko jeden, port elbląski musi być państwowy. Po co robić referendum i wydawać 33 tys. zł. na coś, co jest oczywistością. Nieudacznikom z Magistratu mówimy "nie".
  • @GłębokaMyśl - Nie wierz chłopie w te unijne brednie. Zresztą niebawem po UE zostanie tylko "smród" - mam taką nadzieję.....
  • @Koala - NIE referendum tylko sondaż, którego wyniki nie są dla nikogo wiążące, ale mogą być ładnym listkiem figowym. Po co robić ? Ano żeby wyjść z tego krowiego placka możliwie mało aromatycznym... Przecież władzuchna miejska MUSI wiedzieć, że parking dla TiRów to epicka klęska. Elblążanie powiedzą, że chcą państwowego i władzuchna miejska będzie prawie czysta... Powinni zamknąć to kuriozum PME Sp. z o. o.i przestać topić w tym forsę uczciwych podatników. Niech sobie żunt populizmu i socjalizmu buduje porty na ziemi skarbu państwa i niech mu one dobrze prosperują. Elbląg, co ma zyskać to i tak dostanie, bez wysiłku i ryzyka, a ponad wszystko bez marnotrawienia miejskiego grosza, którego wcale nie ma tak wiele.
  • Wróblewski i jego towarzysze muszą ODEJŚĆ!
  • @Halinka - Nasi pseudowlodarze nie radzą sobie z zarządzaniem w mieście, a myślą o porcie. Rozumiem, że są z siebie zadowoleni, w przeciwieństwie do mieszkańców Elbląga. Zero wyobrazni i zero samooceny. Port tylko rządowy podobnie jak porty w Gdyni, Szczecinie, Gdańsku. Elblazanie, nie dajcie się nabrać na piękne hasła Wróbla, bo miejski port skończy jak miejski basen, miejska komunikacja i wiele innych przedsięwzięć Ratusza.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    10
    2
    Zatroskana elblazanka(2023-03-14)
  • @Zatroskana elblazanka - Co za brednie.
Reklama