- Od kiedy wybudowali koło nas Biedronkę, bardzo często w naszych mieszkaniach nie ma prądu – skarżą się mieszkańcy budynku przy ul. Dąbrowskiego 1-5. Awarie zdarzają się niemal codziennie. Co na to Energa?
- Pracownicy pogotowia technicznego, którzy do nas przyjeżdżają, by usunąć awarię, powiedzieli nam, że taka sytuacja będzie się powtarzać, dopóki kabel doprowadzający prąd się nie spali. Dopiero wtedy wymienią go na mocniejszy – twierdzą mieszkańcy. Od maja w ich mieszkaniach prąd jest wyłączany niemal codziennie. - Czasami nie mamy prądu nawet pół dnia.
- W budynku przy ul. Dąbrowskiego wszystko było w porządku, dopóki nie wybudowali Biedronki - mówi Mirosław Stybel z Zespołu Zarządców Nieruchomości, administrujący wspólnotami mieszkaniowymi przy ul. Dąbrowskiego.
Prawdopodobnie market jest podłączony do tego samego źródła prądu, co budynek przy ul. Dąbrowskiego i gdy przyszły cieplejsze dni sieć się przeciąża przez pracującą w markecie klimatyzację i chłodnie.
- W ostatnim czasie mieliśmy chyba ze dwadzieścia awarii, w ostatni długi weekend nawet dwa razy dziennie. Interweniujemy w Energi, składamy reklamację, ale na razie bez skutku. Technicy przyjeżdżają, naprawiają i za jakiś czas znowu jest awaria. W naszym budynku wszystko pod względem technicznym jest w porządku. Sprawdzali to elektrycy – dodaje Mirosław Stybel.
- Bardzo przepraszamy naszych odbiorców za problemy w dostawie energii elektrycznej. Sygnalizowana przez Pana sprawa została przez nas przebadana i już podjęliśmy działania, które usuną powstałe usterki definitywnie – poinformował nas Paweł Janiak, specjalista ds. komunikacji w elbląskim oddziale Energi. - Doraźnie zmieniamy konfigurację sieci na tym odcinku, co powinno wyeliminować pojawiające się braki w zasilaniu. Są to oczywiście działania interwencyjne i poprzedzające wymianę tego odcinka kabla. Szacujemy, że koszt modernizacji wyniesie w przybliżeniu ok. 15 tys. zł.
Kiedy kabel zostanie wymieniony i skończą się problemy mieszkańców? Jak zapewnił nas Paweł Janiak z Energi, prace zaplanowane są na przyszły tydzień.
- W budynku przy ul. Dąbrowskiego wszystko było w porządku, dopóki nie wybudowali Biedronki - mówi Mirosław Stybel z Zespołu Zarządców Nieruchomości, administrujący wspólnotami mieszkaniowymi przy ul. Dąbrowskiego.
Prawdopodobnie market jest podłączony do tego samego źródła prądu, co budynek przy ul. Dąbrowskiego i gdy przyszły cieplejsze dni sieć się przeciąża przez pracującą w markecie klimatyzację i chłodnie.
- W ostatnim czasie mieliśmy chyba ze dwadzieścia awarii, w ostatni długi weekend nawet dwa razy dziennie. Interweniujemy w Energi, składamy reklamację, ale na razie bez skutku. Technicy przyjeżdżają, naprawiają i za jakiś czas znowu jest awaria. W naszym budynku wszystko pod względem technicznym jest w porządku. Sprawdzali to elektrycy – dodaje Mirosław Stybel.
- Bardzo przepraszamy naszych odbiorców za problemy w dostawie energii elektrycznej. Sygnalizowana przez Pana sprawa została przez nas przebadana i już podjęliśmy działania, które usuną powstałe usterki definitywnie – poinformował nas Paweł Janiak, specjalista ds. komunikacji w elbląskim oddziale Energi. - Doraźnie zmieniamy konfigurację sieci na tym odcinku, co powinno wyeliminować pojawiające się braki w zasilaniu. Są to oczywiście działania interwencyjne i poprzedzające wymianę tego odcinka kabla. Szacujemy, że koszt modernizacji wyniesie w przybliżeniu ok. 15 tys. zł.
Kiedy kabel zostanie wymieniony i skończą się problemy mieszkańców? Jak zapewnił nas Paweł Janiak z Energi, prace zaplanowane są na przyszły tydzień.
RG