UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Śluza Niwy Świąt dopiero się rozkręca za kilka lat będzie tam bardzo tłoczno
  • Teofil wstawaj, jest 8.45,musisz napisać swoje kocopały o polskim kanale sueskim, nikt za ciebie tego nie zrobi leniwcze jeden.
  • Wielka radość w kaczystanie, przekop 1 km za 3 miliardy a zarobki z niego nie starczają na obsługę, Tunel pod dnem w Świnoujściu 3 km za 0,9 miliarda- malutka różnica?. Tunel za pieniądze samorządowe, kanałek za pieniądze z naszych podatków.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    8
    14
    .,.,.(2023-06-30)
  • Dlatego właśnie głosuję na Tuska. Pisowskie przekręty ma rozliczyć, jak nie... to skończy marnie. Dość pisowskich machlojek, panie Kaczyński.
  • @za PO 289,1 za PiS 604,7 mld z- kmiotku, za Tuska chlebek po @ złote za kaczora 6.
  • @przed Teofilem - W pis mogę se spać do woli, zyję za pieniądze Polaków, więc mam w nosie.
  • to jest tak samo gdyby redaktor poszedł na plac budowy 12 piętrowego wieżowca w dniu kiedy zbudowano 10 pięter i napisał tekst jak to nie mógł wejść na najwyższe piętra. jak już państwo ogłaszacie podpisanie ogólnopolskiej deklaracji redakcji i tam jest wątek obiektywizmu to obiektywnie popłynęliście na coś co nie jest przecież jeszcze ukończoną inwestycją. jak i po co mają wpływać tam jednostki skoro kanał żeglugowy do Elbląga nie jest jeszcze zbudowany do końca.
  • Pisiory już wcześniej musiały wiedzieć o cyrku na upadlinie, dlatego cisnęli na przekop.
  • A POrtelowcy dalej z uporem maniaka razem z motorówką próbują zawracać wodę w Wiśle. Zrozumcie że tor wodny dla większych jednostek jest w budowie. Plywacie tam co tydzień i próbujecie sztucznie wyimaginowanymi skandalami dzielić Polaków. Na czyje zlecenie? To wygląda tak: płynie POrtelowiec i patrzy do czego by się tu przyczepić na budowie w tym tygodniu. Jak nie wysokie brzegi to do koloru wody a to do koloru barierek na moście itd. a czerwona postkomusza elbląska gawiedź aż huczy bo nie od dziś wiadomo że czerwoni zawsze byli przeciwko tej inwestycji żeby nie drażnić ich mocodawcy jakim był i jest związek radziecki. Jak ukończą tor do Elbląga to skończą wam się tematy. Zajmijcie się lepiej opublikowaniem nazwisk polityków i urzedasow którzy doprowadzili nasz basen przy spacerowej do ruiny. Niech suweren pozna te nazwiska aby broń boże nie głosował na tych niegospodarnych nieudaczników przez których kolejny rok nie ma w Elblągu kąpieliska.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    18
    7
    Polexit(2023-06-30)
  • @omg - A kto blokuje rozwoj portu w Elblagu, no napisz.
  • Byłem na tym rejsie. Rzeczywiście betonowe nabrzeża zrobiły na nas silne wrażenie. Ale przecież chodzi o to, by rzeka Elbląg mniej się zamulała. Jej poszerzone, pogłębione i wyprostowane koryto ma pierwszorzędnie znaczenie dla dostępności elbląskiego portu i zadecyduje o jego ostatecznym sukcesie. Jest to chyba nieunikniona cena tego sukcesu. Szukający kontaktu z Naturą nadal będą mogli korzystać z Kanału Jagiellońskiego i Nogatu, gdzie panuje sitowie i ptasie gniazdowiska. Rejs przez pogłębiony i oznakowany Zalew, śluzowanie i wypłynięcie na Bałtyk wywarły na mnie ogromne wrażenie. Jak najbardziej pozytywne. Dla zaznaczenia doniosłości momentu wypłynięcia na Bałtyk odśpiewaliśmy "Morze, nasze morze.. ". Doznania były tak silne, że nawet te betonowe nabrzeża puściłem w niepamięć i wybaczyłem je Urzędowi Morskiemu. Wyspa Estyjska jest mądrym i odpowiedzialnym zadośćuczynieniem za to co ta inwestycja zabrała Naturze. Natura jest mądra, poradzi sobie i będzie współpracowała z człowiekiem o ile ten będzie myślał o Naturze. Elblążanie - odkryjcie swój własny dostęp do Bałtyku drogą morską! Szczerze polecam każdemu tę wyprawę. Zobaczyć na własne oczy "z wody", nie tylko "z lądu" zaawansowane rozwiązania hydrotechnicze tej inwestycji to prawdziwie "epickie" doświadczenie. Pozdrawiam dzielnych Załogantów z elbląskiego oddziału PTH oraz Pana Redaktora - Daniel Lewandowski
  • Ruch niewielki na kanale ponieważ trwa budowa połączenia przekopu rzeką Elbląg do portu w Elblągu, którego nie ma. A nie ma bo jeden pan z drugim robią wszystko aby nie powstał. Jeśli jednak port powstanie to przy dobrej polityce, reklamie i zarządzaniu spowoduje, że ruch na tym odcinku będzie jak na Renie w północnych Niemczech. Proste.
Reklama