UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Byłem na tym rejsie. Rzeczywiście betonowe nabrzeża zrobiły na nas silne wrażenie. Ale przecież chodzi o to, by rzeka Elbląg mniej się zamulała. Jej poszerzone, pogłębione i wyprostowane koryto ma pierwszorzędnie znaczenie dla dostępności elbląskiego portu i zadecyduje o jego ostatecznym sukcesie. Jest to chyba nieunikniona cena tego sukcesu. Szukający kontaktu z Naturą nadal będą mogli korzystać z Kanału Jagiellońskiego i Nogatu, gdzie panuje sitowie i ptasie gniazdowiska. Rejs przez pogłębiony i oznakowany Zalew, śluzowanie i wypłynięcie na Bałtyk wywarły na mnie ogromne wrażenie. Jak najbardziej pozytywne. Dla zaznaczenia doniosłości momentu wypłynięcia na Bałtyk odśpiewaliśmy "Morze, nasze morze.. ". Doznania były tak silne, że nawet te betonowe nabrzeża puściłem w niepamięć i wybaczyłem je Urzędowi Morskiemu. Wyspa Estyjska jest mądrym i odpowiedzialnym zadośćuczynieniem za to co ta inwestycja zabrała Naturze. Natura jest mądra, poradzi sobie i będzie współpracowała z człowiekiem o ile ten będzie myślał o Naturze. Elblążanie - odkryjcie swój własny dostęp do Bałtyku drogą morską! Szczerze polecam każdemu tę wyprawę. Zobaczyć na własne oczy "z wody", nie tylko "z lądu" zaawansowane rozwiązania hydrotechnicze tej inwestycji to prawdziwie "epickie" doświadczenie. Pozdrawiam dzielnych Załogantów z elbląskiego oddziału PTH oraz Pana Redaktora - Daniel Lewandowski
  • Lubię taki komentarz, który jest jakby polemiką z tekstem PortElu napisanym ze słabo ukrywanym zamiarem ogłoszenia klęski kanału żeglugowego i przekopu mierzei. Trzeba jednak świadomej i zaangażowanej pracy na rzecz przywrócenia portu w Elblągu a nie robienia wszystkiego aby nie działał.
  • Tego typu art. maja jeszcze bardziej urabiac opinie publiczna i obrzydzac przekop. Obiektywizm? Dobry żart. A nadrzeza musza takie byc, bo na dosc waskiej rzece 100m statek powoduje duze fale. Widzial ktos co sie dzieje jak duzo mniejsza barka plynie rz. Elblag? Bez tego fala powodowalaby szybka erozje brzegow i wałów.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    13
    8
    Ferdek.Schichau(2023-06-30)
  • Dostęp do zatoki jest i był szybszy, samochodem do Stegny i już.
Reklama