UWAGA!

Nowy dyrektor Departamentu Komunikacji Społecznej

 Elbląg, Rafał Gruchalski został dyrektorem Departamentu Komunikacji Społecznej
Rafał Gruchalski został dyrektorem Departamentu Komunikacji Społecznej (fot. nadesłane)

Rafał Gruchalski został dyrektorem Departamentu Komunikacji Społecznej Urzędu Miejskiego. Stanowisko zostało obsadzone po roku od rezygnacji poprzednika oraz kilku nierozstrzygniętych konkursach.

- Od nowego dyrektora oczekuję przede wszystkim prowadzenia departamentu w sposób planowy i zorganizowany. Zależy mi również na poprawie komunikacji - tego, co robimy w urzędzie oraz jednostkach zależnych - z mieszkańcami, z lepszym wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi cyfrowych – powiedział Grzegorz Nowaczyk, prezydent Elbląga.
       Rafał Gruchalski ma 35 lat. Ukończył prawo na Uniwersytecie Gdańskim i podyplomowe studia wiedzy o Unii Europejskiej na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ma na swoim koncie szkolenia z zakresu zarządzania zespołem, coachingu, organizacji pracy menadżera, rozwoju biznesu z wykorzystaniem nowoczesnych technologii i mediów społecznościowych.
       Od ponad 15 lat pracuje w mediach, pierwsze kroki w zawodzie dziennikarza stawiał w „Głosie Elbląga”. W latach 1997-2009 był pracownikiem spółki Edytor, do której należy Grupa Medialna Gazety Olsztyńskiej, jedno z największych wydawnictw w Polsce. Był redaktorem odpowiadającym za merytoryczną zawartość wydań „Gazety Olsztyńskiej”, „Dziennika Elbląskiego” i tygodników lokalnych; sekretarzem redakcji, odpowiadającym za organizację pracy. Brał udział w tworzeniu strategii rozwoju i promocji Grupy Medialnej Gazety Olsztyńskiej – jest autorem hasła promującego „Gazetę Olsztyńską”, kierował projektem promocji „GO” w ramach Strategicznej Karty Wyników, jednego z narzędzi nowoczesnego zarządzania. Współtworzył politykę informacyjną i promocyjną tego tytułu. W latach 2007-2009 był menadżerem zarządzającym kilkoma gazetami bezpłatnymi spółki Edytor. Odpowiadał za ich rozwój, promocję i marketing oraz wyniki finansowe. Od 2010 roku pracuje w Telewizji Elbląskiej, zajmując się najważniejszymi tematami dotyczącymi naszego miasta.
       Jego pracę docenili specjaliści z branży medialnej. Był laureatem „Złotej Dziesiątki”, przyznawanej wyróżniającym się pracownikom Grupy Medialnej Gazety Olsztyńskiej, współautorem specjalnych wydań „Gazety Olsztyńskiej”, poświęconych ważnym światowym wydarzeniom, które to wydania zostały nagrodzone, m.in. wyróżnieniem w krajowym konkursie Grand Front na Okładkę Roku i nagrodą specjalną European Newspaper Award.
       Rafał Gruchalski Interesuje się mediami, public relations, marketingiem i sprawami samorządu. Od 16 lat jest sędzią koszykówki, czynnie uprawia sport, m.in. bieganie. W ubiegłym roku, na swoje 34. urodziny, po raz pierwszy w życiu przebiegł maraton.
       - Nasze miasto potrzebuje spójnej polityki promocyjnej i skutecznego public relations z wykorzystaniem narzędzi content marketingu i mediów społecznościowych, by zmienić wizerunek Elbląga, przyciągnąć inwestorów i turystów – mówi Rafał Gruchalski, nowy dyrektor Departamentu Komunikacji Społecznej Urzędu Miejskiego w Elblągu. - Najnowsze dane z badań ankietowych wskazują, że 60 procent, szczególnie młodych osób, nie kojarzy naszego miasta z niczym konkretnym. Czas to zmienić. Pierwszy krok już został zrobiony – powstaje strategia promocji, która w najbliższych dniach ujrzy światło dzienne. Najważniejszą sprawą będzie jednak wprowadzenie jej w życie, dlatego liczę na owocną współpracę w tej sprawie z mieszkańcami.
       Rafał Gruchalski pracę w DKS rozpocznie 16 stycznia.
      
      
Anna Kleina, rzecznik prasowy prezydenta Elbląga

Najnowsze artykuły w dziale Wiadomości

Artykuły powiązane tematycznie

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
Reklama