UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • Florku. Po trzecie. Moja "mała ojczyzna" zaczyna się na Helu a kończy w suwalsko bialostockich lasach. Taka była moja młodośc a raczej taka przestrzeń zycia w okresie dorastania. Mieszkam w Elblągu ale to nie jest miasto z ktorego jestem dumny. Wręcz przeciwnie.
  • Nie ma bardziej odpowiedniego miejsca na funkcjonowanie szynobusów i wielu innych atrakcji tak popularnych w przyswajalnym świecie normalnych rankingów, normalnej ekonomii i normalnego samorządu - jak wybudowana przez Niemców w celach typowo turystycznych "KOLEJ NADZALEWOWA". A funkcjonowanie jej w trakcji obwodowej wraz z połączeniem Elbląg - Braniewo przez Bogaczewo może być wielce konkurencyjne dla cwaniaczków spod znaku autobusu. I broń Boże aby ta sprawą zajął się jakiś samorząd. On ma jedynie przejąć to mienie od pogrobowca jedynie słusznych a więc PKP i dalsza eksploatację powierzyć profesjonalnej linii przewozowej, która znacząca część zysków odprowadzi do kasy samorządu lokalnego. Tylko nie wiem czy mówię językiem przyswajalnym i zrozumiałym dla animatorów naszej szczególnej rzeczywistości? sadzę, że mogę się mylić i to jest właśnie wielki problem tego zagadnienia.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    AborygenMiejscowy(2010-05-20)
  • Ale ściema! Takiego nieuacznika powinno się kopniakami zrzucić ze stołka. Kupować nowe szynobusy po to aby jeździy na spętanej drutem i do tego jeszcze dwutorowej magistrali Iława - Olsztyn - Korsze w miejsce kibli - to wyrzucanie kasy w błoto! Wszpółczuję pasażerom stloczonym w ciasnym pojeździe, dobrym ponad wszelką wątpliwość na przykład na linię Kętrzyn - Wegorzewo. ale nie na główną magistralę województwa! I gdzie tu ta rzekoma ekologia: pociąg spalinowy w miejsce elektycznego? Ale pismaki wszystko łykną i każdą bzdurę wydrukują: nawet taką że dzięki zakupom szynobusów otwarto aż 24 nowe trasy, w tym Olsztyn - Iława. A o uwaleniu z dniem 1 września ub. roku linii Mrągowo - Mikołajki - Elk (i ostatecznemu wycięcu jej resztek, w postaci jednej pary szynobusów Olsztyn - Mrągowo tamten załgany bufon nawet się nie zająknął!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Tomek Janiszewski(2010-05-21)
  • Polskie wydanie każdej inicjatywy jest niestety kabaretem.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    AborygenMiejscowy(2010-05-21)
  • Szanowni Państwo, wszystko to wygląda bardzo ładnie. Ale dlaczego nie mogą jeździć takie składy do Gdańska w ramach kolejki podmiejskiej? Tam jest największy ruch cały rok Wiele osób pracuje w 3 mieście i byłoby zadowolonych z takiego rozwiązania. Kolej nadzalewowa ma chyba mniejszy priorytet niż organizacja codziennego taniego i sprawnego transportu do 3 miasta.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    pracownik 3-miejski.(2010-05-24)
  • Dokładnie, won z Olsztynem. .. Elbląg leży na Pomorzu a zabiera się pociągi z Gdańska na rzecz Olsztyna do którgo niewiele kto jeździ.
Reklama