Konkurs na zaplanowanie i opracowanie projektu kampanii medialno-wizualnej, związanej z projektem ,,Kampania promocji turystycznej Warmii i Mazur” został ogłoszony przez Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego. Wnioski o dopuszczenie do udziału w konkursie można składać do 6 września 2010 roku.
Na działania, realizowane na podstawie zwycięskiego projektu, Samorząd Województwa może przeznaczyć prawie 12 mln zł.
Przedmiot konkursu to zaplanowanie i opracowanie projektu kampanii medialno-wizualnej Warmii i Mazur w zakresie turystyki opartej na trzech działach (media, wizerunek zewnętrzny, internet). Kampania potrwa do 2012 roku i będzie skierowana na Polskę oraz wybrane kraje europejskie.
Elementy kampanii to spoty telewizyjne, billboardy, działania promocyjne w pociągach Intercity i Eurocity oraz reklama w Internecie – na portalach polskich i w wybranych krajach europejskich.
Cele kampanii to m.in. zwiększenie świadomości i rozpoznawalności regionu Warmii i Mazur, utrwalenie silnej atrakcyjności wizerunku regionu Warmii i Mazur w obszarze turystyki, w tym skojarzeń z: bogatą przyrodą, czystym środowiskiem, krainą jezior i lasów, zwiększenie zainteresowania przyjazdem do Warmii i Mazur w segmentach docelowych na rynku krajowym i zagranicznym, rozszerzenie oferty regionalnej, zwiększenie jej atrakcyjności poprzez wyeksponowanie dziedzictwa kulturowego i naturalnego, poprawa dostępności na zagranicznym i krajowym rynku turystycznym, zwiększenie świadomości produktów turystycznych regionu w takich obszarach, jak oferta kulturalna, zdrowotna, biznesowa oraz alternatywna na rynkach docelowych oraz zbudowanie świadomości marki turystycznej regionu na nowych rynkach ekspansji.
„Kampania promocji turystycznej Warmii i Mazur” realizowana jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.
Przedmiot konkursu to zaplanowanie i opracowanie projektu kampanii medialno-wizualnej Warmii i Mazur w zakresie turystyki opartej na trzech działach (media, wizerunek zewnętrzny, internet). Kampania potrwa do 2012 roku i będzie skierowana na Polskę oraz wybrane kraje europejskie.
Elementy kampanii to spoty telewizyjne, billboardy, działania promocyjne w pociągach Intercity i Eurocity oraz reklama w Internecie – na portalach polskich i w wybranych krajach europejskich.
Cele kampanii to m.in. zwiększenie świadomości i rozpoznawalności regionu Warmii i Mazur, utrwalenie silnej atrakcyjności wizerunku regionu Warmii i Mazur w obszarze turystyki, w tym skojarzeń z: bogatą przyrodą, czystym środowiskiem, krainą jezior i lasów, zwiększenie zainteresowania przyjazdem do Warmii i Mazur w segmentach docelowych na rynku krajowym i zagranicznym, rozszerzenie oferty regionalnej, zwiększenie jej atrakcyjności poprzez wyeksponowanie dziedzictwa kulturowego i naturalnego, poprawa dostępności na zagranicznym i krajowym rynku turystycznym, zwiększenie świadomości produktów turystycznych regionu w takich obszarach, jak oferta kulturalna, zdrowotna, biznesowa oraz alternatywna na rynkach docelowych oraz zbudowanie świadomości marki turystycznej regionu na nowych rynkach ekspansji.
„Kampania promocji turystycznej Warmii i Mazur” realizowana jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.
oprac. MW