UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • @Kierowca bla - Darmowa komunikacja to jest ale w miastach gdzie linie obsługuje ok.10 autobusów, a nie 45 jak w Elblągu!!! Pomyślcie zanim coś napiszecie.
  • Przecież Pan jeden kandydat obiecywał darmową komunikację i wiem że jest to możliwe chociażby gdyby Olsztyn zamiast sobie budować od podstaw Tramwaje z nowiutkimi torami, liniami i nowiutkim taborem oraz rozbudową ulic i sieci trakcyjnej podzielił nakłady na rozwój nie tylko swojego miasta i komunikacji... Przecież Elbląg nie ma zupełni nic. Nie mamy nawet kasy na jeden odcinek nowej trakcji wzdłuż Browarnej do pętli autobusowej na Alei Odrodzenia. O innych inwestycjach i planach nie wspomnę bo po co.
  • W niedzielę i święta, po 22 niczym się nie dojedzie że Starego Miasta Nad Jar czy Zawadę, autobus 14,21,tramwaje 1,3,mają ostatnie kursy z Placu Słowiańskiego w odstępie 9 minut, ,, 4 naraz, od 21:39,do 21:48,a są niestety także osoby które pracują w niedzielę do 22,,
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    15
    2
    Papi 2(2024-06-12)
  • Wyobraż sobie, że nie tylko nowobogaccy mieszkają w tych okolicach, w Próchniku, Krasnym Lesie czy w Zajezdzie mieszkają też ludzie starsi, często żyjący tam całe życie, dla których brak starej linii 12 to ogromne utrudnienie. Niech wróci stara 12!!
  • Jak minął miesiąc siedzenia w urzędzie... to znaczy że pierwsze pieniądze już POszły na konto.... i o to właśnie chodzi a nie o jakąś komunikację. Ze zmianami to jeszcze trzeba poczekać do następnych wyborów.... i wtedy znowu będą obiecanki.
  • No ten jeden Pan co kiełbasę wyborczą serwował i nic po za tym, zero merytoryki, ciemny lud wierzył i wierzy nadal jak widać po komentarzu w darmochę i stadion. Olsztyn korzystał z funduszy, które były przeznaczone zgodnie z przepisami tylko dla miast wojewódzkich, więc przestań żyć w alternatywnej rzeczywistości, bo twoje dzielenie pieniędzy tak nie działa, a wręcz za takie działania, które sugerujesz jest odpowiedzialność karna.
  • Warto też porównać przychody z biletów ( właściwie ilość sprzedanych biletów ), bo to jest oczywisty wskaźnik przydatności owych zmian tras i rozkładu jazdy. No chyba, że ZKM dysponuje danymi o liczbie przewożonych pasażerów to wtedy dowiemy się jak zmiany wpłynęły na wykorzystanie taboru i ludzi w firmie.
  • Pierwsza zmiana - powołanie dyrektora konsultacji i zastępcy dyrektora i zastępcy zastępcy. Później zarząd zkm... tak samo potrzebny bo bez zarządu ani rusz... a na autobusy pieniędzy niema i nie będzie. Wasz wybór...
  • Uprzejmie prosimy o wskazanie artykułów, na które się szanowny pan powołuje, a które mówią o funduszach wyłącznie dla miast wojewódzkich.
  • A po co konsultacje. Wiadomo, że powinno być tyle linii autobusowych, żeby można było dostać się bezpośrednio z dowolnej ulicy Elbląga na dowolną inna ulicę. Bardziej ekstremalna wersja powinna umożliwić dojazd bezpośrednio z dowolnego przystanku na inny. Oczywiście to opinia większości elblążan, nie moja.
  • Nikt niczego nie sugeruje tylko podział pieniędzy na stolicę województwa jest ogromny czyli Olsztyn w skali co do Elbląga, Elbląg nie ma prawie nic. Nikt nie sugeruje że Olsztyn ma pieniądze z innych zródeł niż te praworządne ale po podziale administracyjnym kraju Elbląg został tylko biednym petentem w stosunku do Olsztyna.
  • @GłębokaMyśl - wiedza elementarna w zakresie unijnych funduszy, środków i programów - Olsztyn zbudował tramwaje z pieniędzy przeznaczonych dla stolic regionów/województw. Elbląg nie mógł korzystać z tego wsparcia - nie, bo nie, kropka. Bez problemu znajdziesz na ten temat info, no chyba żeś głupio mądry i nie potrafisz... a to już twój problem :D
Reklama