UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • @RobertKoliński - Co ty pier. .isz kocopale? W jaki sposób ma być opłacalna, dla kogo? Jako transport publiczny średnio, bo obecnie każdy ma samochód lub miejscowości leżące na trasie tej kolei są skomunikowane kołowym transportem publicznym, który obsługują firmy prywatne. Transport ten jest szybszy, częstsze kursy i wjeżdża w miasto jadąc w kierunku dworca, więc jest lepszy. Pod względem transportu towarów też lipa, bo wzdłuż trasy nie ma firm, które by wysyłały taki transport. Turystycznie? Może, ale tylko w sezonie. Czy ta linia zarobi na siebie w sezonie, żeby utrzymać ją przez cały rok? Samorządy nie mają pieniędzy na utrzymywanie tej linii, a pisiory nie dadzą nawet złotówki. Teren nie zostanie pokątnie sprzedany inwestorom, bo w miejsce linii ma powstać ścieżka pieszo-rowerowa i jest to najlepsze rozwiązanie.
  • To dobry pomysł, a jeszcze lepszy bylby, gdyby PiS elbląski w osobie posła Leonarda Krasulskiego zainicjował dokonczenie szosy z Tolkmicka do Fromborka. wzdluż Zalewu i torów. Obecnie kończy się ona po ok. 2 km, więc jeszcze pewnie 5 km i ten rejon urokliwie polożony odżyłby turystycznie i inwestycyjnie. Pan poseł zalatwil już przekop, to te parę kilometrow szosy nie będzie dla niego problemem.
  • Krasulski zainicjował-hahaha dobre sobie umarłem, dobranoc. Niech on w ogóle wyda z siebie jakis głos. .. ..
  • @Krulewna - to Paweł, co przyszedł w dyrektorowanie?
  • Któryś kiedys odpowie karnie za zlikwidowanie LINII nadzalewowej. A marszek powinien się wstydzić i nie platac się po Elblągu. To było do przewidzenia, wasze rządy i wy. P O i PSL i SLD to ptzez nich likwidacja.
  • A może tramwaj konny? Koni wokół dostatek jest. ..
  • @Hhhhhhh - Starzy byli w szpitalu, miał chatę wolną, nie miaĺ czasu, laske miał, potem ta laska gdzieś mu sie zawieruszyla, ale znalazl ją gdzieś pod łóżkiem, widziałem go wczraj jak o niej kuśtykał do sklepu.
  • Kilka parowozów i atrakcja turystyczna by była a tak wszystko likwiduje. Sami niech się zlikwiduja bo nie potrafią nic zrobić.
  • @Co nie zaprosili? - zajęli się rozdawaniem "darmowych"maseczek i chyba zwołali konsylium w sprawie usunięcia piachu z chodników?
  • @Ploterek - Lecz sie chlopie z agresji, moze kaftanik potrzebny?
  • RobertKoliński @Ploterek - Posłuchaj uważnie, anonimowy cymbale, bo nie będę powtarzał dwa razy - 1.transport kolejowy jest najtańszym i najekologiczniejszym środkiem transportu (poza śródlądowym); 2.nie każdy ma samochód, bo nie każdy jest złodziejskim kapitaluchem, który ma wywalone na przyrodę i dobro publiczne, za to każdy musi dotrzeć czasem do pracy, szkoły, szpitala, urzędu etc. ; 3.większość samochodów w okolicy (ryc. mało samochodów, dużo starych)to są wieloletnie, poniemieckie szroty, na co są konkretne badania, do zakupu których zmusiła mieszkańców właśnie m. in. likwidacja tej linii kolejowej oraz innego transportu publicznego; ci ludzie bardzo chętnie pozbyliby się tych szrotów i przesiedli na kolej, tyle że. .. jej nie ma!; 4.towary można przewozić tą linią nie tylko do i z np. braniewskich jednostek wojskowych czy elbląskich zakładów, ale również z Chin, o czym - zwiększającym się nieustannie i będącym się zwiększać w najbliższych dekadach wolumenie przewozów - informował nie dalej niż kilka tygodni temu również PortEl. Ale ludzie mądrzy wiedzą to co najmniej od kilku lat. (. .. ) Hashtagi: #samorzad, #zlodziejstwo, #KolejNadzalewowa, #EgZdroj
  • @RobertKoliński - Wytłumaczmy sobie jedno. Nawet, gdyby pojawil się typowy inwestor-filantrop, milośnik Elbląga i Wybrzeża, i zaproponowalby wykupienie nadzalewówki celem reaktywacji turystycznej regionu to BETON pokroju Wróbla, Wcisły i im podobnych powiedzieliby "niet", byle tylko ud*pić Elbląg. To, co trzeba zrobić to śmiałym gestem ręki zmieść calą elbląską wierchuszkę patyjną z UM, niczym balagan ze stołu i w to miejsce dać ludzi z wizją, bez ukladzikow parttyjno-biznesowo-olszczyńskich. A tymczasem, w "biednym, mniej dotowanym przez UE pomorskim, z pazernym Gdańskiem, ktory okrada wszystkich", nikt nie rzucal kłód pod nogi reaktywacji kolei wąskotorowej. Póki rządzi pro-wojewodzka klika, ktorej bardziej zależy na dobrostanie Olszczyna i prawdziwej Warmii i Mazurom, to Elbląg będzie dobijany, żeby tylko ne zagroził tzw. stolicy wojewodztwa i żeby zamienić go w typowe zapyziale miasteczko tzw. Warmii i Mazur. Nawet temat histerycznej sprzedaży Dwroca Zdrój, zapewne celem uwalenia nadzalewowki, nadal nie wylądowal w prokuraturze. .
Reklama