UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Pisanie komentarzy i wyrażanie różnych opinii o wpływie budowy przekopu czy koleji a nawet ścieżki na rozwój turystyczny i przemysłowy regionu ma jeden plus. Można różnie pisać ale nikt z piszących nie dożyje tych czasów żeby się przekonać czy ma rację. Można używać do woli i jechać po osobach z innymi opiniami.
  • naprawdę w takim wypi.. jak frombek musi być zastępca????
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    0
    były wujt(2021-03-24)
  • .Właściciel "szyn"w Polsce pobiera opłatę za korzystanie ze swojej infrastruktury. Dla przykładu: opłata przewoźnika za przejazd pociągu osobowego z Elblaga do Malborka to ok 80 PLN za jeden kurs. Paradoksalnie nie jest to mało zważywszy na inne koszty (tabor, sieć, płace itd )które ponosi przewoźnik ale daje jakis pogląd. Ten szlak jest zelektryfikowany, z rozkładową prędkościa 120km/h z niezłym naciskiem na oś. Teraz o "naszej"trasie: 48 kilometrową linię nr 254 (Tropy - Braniewo )PLK w swej ofercie udostępnia (tanio - fakt )jedynie do Elblaga Zdroju (stt Mazurska). Od tej stacji towarowej do Kadyn a potem na odcinku Tolkmicko - Braniewo potencjalny chętny przewoźnik musiałby partycypować w kosztach PLK niezbędnych do poniesienia w związku z przygotowaniem linii/odcinka/ów. Im dłuższa umowa, częstsze kursy tym stawka byłaby niższa. Jest jednak jeden problem: PLK nie udostepnia tej linii w kilometrażu od 20,246 do km 24,258 czyli Kadyny - Tolkmicko. Zachęcam do wycieczki / spacer torami na ten odcinek. Podsumowując: najtańszym, najszybszym rozwiązaniem byłoby pozyskanie przewoźnika z jakimś uzywanym 50-60 miejscowym szynobusem np SA109 i uruchomienie połączenia Elblag Zdrój - Suchacz - Kadyny. Nawet przy stawce np 100 PLN za jeden kurs dla PLK, bilecie np 10 PLN, 40 pasażerach już 3 / 4 kursy pt/niedz zaczełyby przynosić zysk a przynajmniej nie generować strat.
  • @MBKK - Jesteś głupi czy tylko udajesz?
  • @swiesiek - nie każdy ma zdrowie do jazdy rowerem albo na pieszo. mam pomysł urzędasów wyslijmy na pieszo wzdłuż torowiska. od elbląga do tolkmicka.
  • dokładnie jak ktoś niepełnosprawny albo z chorymi nogami ma rowerem albo pieszo iść taki kawał drogi. szaleni sa nasi włodarze chyba. swoich rodziców wypuśccie na puiechtę. lub schorowaną matkę. a młodzież też nie ma aut. podmiejski tramawaj załatwiłby sprawę. checi są tylko potrzebne i rozum.
  • Co to za port bez polaczenia z koleja, to tak jak srodladowy port w Kozlu, tam nie pozwalaja na polaczenie z bocznica kolejowa, I budowa stoi od dwoch lat !?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Ze slaska opolskiego(2021-03-24)
  • winnych doprowadzenia kolei nadzalewowej do ruiny nalezy na stacji elblag zdroj podpiac jak konie do wagonu kolejowego i nakazac im ciagnac ten wagon az do braniewa. tych sukinsynow nalezy w ten sposob rozliczyc za niegospodarnosc. oni piastuja wysokie urzedy, to jest hanba.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    0
    wyborcaPO(2021-03-24)
  • Kazimierz Górski mawiał, że "gdy szczęście się powtarza, to już nie jest szczęście". Jak pech się powtarza, to już nie jest pech. Pozdrawiam
Reklama