UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Taka reklama na lotnisku to jest musztarda po obiedzie. Nie słyszałem o przypadku, żeby ktoś przyleciał do Gdańska, stanął na lotnisku, podrapał się po głowie i zaczął dumać, co by tu w okolicy zwiedzić.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    5
    2
    Machupichcę(2023-11-24)
  • Czy ktoś z was po wylądowaniu na lotnisku podejmuje decyzje gdzie się udaje???? Czy tylko ja jeszcze przed lotem zamawiam hotel i mam kilka wybranych atrakcji? Nie mogę uwierzyć w to co czytam
  • Obstawiam, że tylko osoba chora umysłowo ląduje w Gdańsku potem omija nadmorskie Trójmiasto z licznymi turystycznymi atrakcjami i udaje się do Elbląga. Życzę jednak wspaniałej reklamy w Rzymie, Barcelonie, Dubaju no i oczywiście Londynie bo stamtąd chyba nadal najwięcej przylatuje samolotów do Gdańska.
  • Najgorzej być dziurą z nowojorskimi ambicjami i pomysłami które dla śćemy nazywa się kreatywnymi. O yaki yo nasz los. Miasto się zwija w rulon.
  • Parkomatów więcej niż ludzi i samochodów! Taka sytuacja.
  • Pięknie Pani Redaktor. Pani Skarbnik Rozalia Grynis, Dyr. Piotr Kowal. Bez nazwisk Radnych biorących udział w komisji promocji. Tak trzymać!!! Andrzej T... )
Reklama