UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Wyrazy współczucia rodzinie.
  • @Anna L. - Przecież wiadomo jaka
  • Może już wcześniej mieli do czynienia ze 112 i nie chcieli tego ponownie przechodzić. Sam kiedyś wzywałem pomoc do potrącenia pieszego, niestety już 112 zamiast 999.5x pytał mnie o adres i 3x o miasto, pomimo, że już za pierwszym razem podałem głośno i wyraźnie. Całe zgłoszenie trwało chyba 5 cennych minut, gdzie już przynajmniej od 4 karetka powinna być w drodze. Nie wiem jaki jest system zatrudniania dyspozytorów na 112,ale bardziej przypomina losowanie ludzi z kolejki do MOPSU.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    18
    4
    BoRomanNielubiJakJestNachlapan(2023-09-11)
  • @BoRomanNielubiJakJestNachlapan - Karetka była już w drodze, natomiast te rozmowy są zgodne z procedurą mającą na celu wyeliminowanie nieuzasadnionych zgłoszeń. Ponadto w rozmowie operatora 112 ze zgłaszającym są ustalane wszelkie dane niezbędne do akcji ratowniczej. Operator 112 po otrzymaniu zgloszenia natychmiast powiadamia odpowiednie służby i uruchamia ich działania. A te rozmowy nie mają wpływu na szybkość reakcji, bowiem one trwają już w czasie akcji. Takie opinie jak w tym komentarzu często są powielane, albowiem wynikają z zupełnego braku wiedzy o pracy operatorów 112.Zapewniam, że należy zawsze jak najszybciej zgłaszać takie zdarzenia na 112 i cały czas współpracować z operatorem i udzielać odpowiedzi na zadawane pytania.
  • Wiadomość na miarę portelu. Niedługo będziecie pisać o skradzionych kubłach na śmieci.
  • @BoRomanNielubiJakJestNachlapan - Operator 112 każdorazowo po zgłoszeniu natychmiast uruchamia akcję ratowniczą. Natomiast prowadzone rozmowy nie wstrzymują akcji i są zgodne z procedurą mającą na celu zebranie wszystkich niezbędnych informacji potrzebnych służbom ratowniczym oraz także ograniczenie nieuzasadnionych, fałszywych zgłoszeń. Niestety to ostatnie jest to bardzo częste. Stąd należy pamiętać, że rozmowy operatora 112 nie wstrzymują tak rozpoczęcia akcji jak i jej przebiegu. Takie negatywne opinie wynikają z nieznajomości pracy operatora. Pamietać należy, że po zgłoszeniu zdarzenia musimy współpracować z operatorem i odpowiadać na wszystkie jego pytania
  • podobno ktoś mu powiedział, że Donek chce wrócić do władzy z ferajnie i co się dziwić reakcji zdrowotnej, organizmu nie oszukasz, stres itd
  • Trochę szacunku, dziecko. Starszy pan ostatecznie zmarł. Takie informacje też są potrzebne, zobacz na komentarze, ilu ludzi chwali pracę i poświęcenie ratowników.
  • @Ggga - Ten pan niestety zmarł
  • Tak tak coraz więcej udarów po szczepieniach umierają młodzi ludzie
  • Każdy, kto nie chce być za mocno ratowany powinien mieć możliwość noszenia informującej o tym opaski na ręku.
  • Młodzi ludzie umierają nie od szczepionki a od stresu i nerwów na co dzień w pracy lub kłopotów materialnych.
Reklama