W piątek, 27 listopada, odbędzie się konferencja online pod tytułem "Prawa konsumentów w dobie pandemii COVID-19". Organizują ją Instytut Ekonomiczny PWSZ w Elblągu i Miejski Rzecznik Praw Konsumentów. Początek o godz. 10.
Podczas konferencji głos zabiorą przedstawiciele: Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Europejskiego Centrum Konsumenckiego, Urzędu Komunikacji Elektronicznej, Inspekcji Handlowej oraz Miejski Rzecznik Konsumentów. Konferencja odbędzie się w piątek 27 listopada i transmitowana będzie na kanale Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu w serwisie YouTube.
Plan konferencji „Prawa konsumentów w dobie epidemii COVID-19”
10:00 – 10:15 Rozpoczęcie konferencji, przywitanie i przedstawienie uczestników konferencji,
10:15 – 10:45 Wystąpienie Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Elblągu
Temat: Problemy konsumenckie związane z epidemią COVID-19,
10:45 – 11:15 Wystąpienie przedstawicieli Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Temat: Nieuczciwe praktyki przedsiębiorców w dobie epidemii COVID-19,
11:30 – 12:00 Wystąpienie przedstawicieli Europejskiego Centrum Konsumenckiego,
Temat: Umowy transgraniczne w dobie epidemii COVID-19,
12:00 – 12:15 Przerwa
12:15 – 13:00 Wystąpienie przedstawicieli Urzędu Komunikacji Elektronicznej,
Temat: Phishing w czasie epidemii,
13:00 – 13.30 Wystąpienie przedstawicieli Inspekcji Handlowej,
Temat: Kontrola funkcjonowania przedsiębiorców objętych ograniczeniami ze względu na epidemię COVID-19,
13:30 – 14:00 Podsumowanie dyskusji i zakończenie konferencji.