UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Opowiadasz pan bzdury. Kierowca nie ma obowiązku wpuszczania autobusu z zatoczki. Jest to tylko przywilej a nie nakaz. Nie jeden autobusiarz przy kolizji był bardzo zdziwiony że wymusił pierwszeństwo. Zawsze jest wina kierowcy autobusu a takie cymbały jak pan Krzysztof jeżdżą a później zdziwienie.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    11
    16
    A,B,C(2016-09-18)
  • @A,B,C - tak to jest, jak prawo jazdy robiłeś w 1980r. Powinny być obowiązkowe przeszkolenia dla kierowców z prawem jazdy kat B.
  • @A,B,C - art. 18.1 mówi o tym, że kierowca pojazdu w terenie zabudowanym obowiązany jest zmniejszyć prędkość a nawet zatrzymać się w celu umożliwienia kierowcy autobusu komunikacji miejskiej włączenia się do ruch jeżeli taki manewr sygnalizuje. Oprócz tego obowiązany jest umożliwić zmianę pasa ruchu, jeżeli kierowca autobusu taki manewr sygnalizuje, czyli jeżeli na wyskokości McDonalda lewy pas ruchu do skrętu w lewo jest zajęty, to kierowca autobusu ma prawo podjechać środkowym pasem do sygnalizacji, włączyć lewy kierunkowskaz, a Ty masz obowiązek go wpuścić. Te przepisy nie obowiązują innych autobusów prócz komunikacji miejskiej w terenie zabudowanym.
Reklama