UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Painter po części masz racje :) Redakcjo -moja odpowiedź dla "matki" była "mocniejsza" ale nie zawierała wulgaryzmów oraz nikogo nie obrażała...dlatego nie wiem czemu nie została umieszczona. Starałem się łagodnie określić rzeczy jakich dopuszczają sie heteroseksualni. Zabrzmiało to nieprzyzwoicie ale inaczej się ująć tego kontrargumentu nie dało. Niestety ale czasami trzeba własne argumenty udowadniać w taki sposób!!! Cenzura? :) No powiedzmy, że nie doczytałem regulaminu :) W skrócie powtórzę: czy matka nie pomyślała o tym co może robić heteroseksualny nauczyciel, uczący jej dzieci poza godzinami pracy? Istnieje przecież prawdopodobieństwo, że może być maniakalnym zboczeńcem, znęcającym sie nad własną żoną podczas igraszek łóżkowych. Mam doświadczenie ze szkoły podstawowej, kiedy pewien nauczyciel żonaty na lekcji fizyki ciągle nawijał o sex'sie i kobiecych atrybutach i to czasami w dość bezpośredni sposób. A młody człowiek taki jak ja musiał tego słuchać (wówczas 13 lat). Zresztą sądzę, że homoseksualista, który miałby uczyć bez obaw np geografii, na pewno byłby na tyle wdzięczny losowi, że nawet by nie myślał czynić spraw innych poza czysto zawodowymi.... MAtko jeśli ktoś kto ma takie poglądy jak ja jest dla ciebie od razu pedziem -to puknij się w czoło... Ktoś powie, że szanuje arabów za np. ich dorobek historyczny a ta przyjdzie i powie że to pewnie jakiś terrorysta.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    świadek(2004-01-31)
  • No i to by sie zgadzalo! Nasluchales sie, swiadek glupot za mlodu i zostalo ci to do dzis. Nie dziw sie, ze wycinaja ci te elaboraty. Nie dlatego, ze wulgarne, tylko dlatego, ze glupie.
  • A gdziez, ty matko, do swiadka z przyslowiami. On ci zaraz przeprowadzi wywod, ze dla niego przyslowia to przezytek a nie madrosc. Wstawi siebie, swoje /a raczej sasiada/ dzieci i blazenada gotowa. Przeciez on jest wyjatkowo odporny na jakakolwiek wiedze, poza madroscia wlasna, a drogowskazem dla niego jest zadarty czubek wlasnego nosa.
  • Masz racje, swiadek, oba my samice.
  • Dziękuj ci Świadku, Jestem nauczycielem a dzięki Tobie dowiedziałem się , że jestem potencjalnym a może rzeczywistym pedofilem ( tylko tego sobie nie uzmysłowiałem)! W przyrodzie nawet jeżeli jakieś formy homo (patrz - pieski) się pojawiają, to są tylko namiastką, bo nie prowadzą do rzeczywistego sukcesu, czyli prokreacji. Dlatego homoseksualizm, obojetnie jak będzie się go starać tłumaczyć i usprawiedliwiać będzie ZAWSZE odchyłką od normy i tak powinien być traktowany. Od wsadzania penisa w odbytnicę dzieci się nie stworzy. A jeżeli tak, to homoseksualisci nie powinni mieć żadnych praw związanych z adopcją i wychowywaniem dzieci. Seksualizm człowieka jest sprawą intymną i taką powinien zostać. Zwłaszcza jeżeli dotyczy odmienności. Jak ktos tego nie rozumie, to sam naraża się po prostu na drwiny i obrzydzenie ze strony innych ludzi. I tak jest ze wszystkimi organizacjami mniejszościowymi walczącymi o swoje "prawa". Polska jest na tyle krajem demokratycznym, że Konstytucja gwarantuje każdemu równe prawa. I nie moze być takiej sytuacji, że jakaś tam wojująca grupa domaga się ekstra praw. Czyli, mniejszość narodowa nie może więc w Polsce większych praw niż Polacy. Mniejszość seksualna nie może mieć większych praw niż przytłaczająca wiekszość obywateli. To jest chyba oczywiste. Dlatego też, znając sprawy związane z edukacją i wychowanieniem zdecydowanie popieram panią Dorotę : homoseksualisci, zwłaszcza ci, którzy otwarcie się do tego przyznają zapewne w sposób pośredni i zakamuflowani będą się starali wtłaczać dzieciom zasady "tolerancji" co do homo, co w praktyce równoważne jest wpisywaniu do świadoości dzieciaków, że to homo jest ok a hetero be. Jest to także związane z naszą tradycją kulturową, narodową i religijną, która pozwoliła nam skutecznie przetrwać stulecia. Dlatego też, jeżeli już ktoś jest homoseksualistą, to dla dobra innych i własnego niech to trzyma pod własną koldrą a nie obnosi się po Elblagu i Polsce. A co do pojęcia 'homofobia' - jest to kolejne pojecie stworzone przez ekstremistów, podobnie jak np antysemityzm. W pojęciu niektórych jestem zatwardziałym homofobem i jest z tym mi dobrze. Bo nie jestem ekstremistą o przerośniętej fantazji..... Z homofobicznym pozdrowieniem
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Tomasz(2004-01-31)
  • Wiec jako nauczycielka i w dodatku lesbijka gwałce wszystkie napotkane mi dzieci , tak? Hmm...miło wiedzieć buehehehe :D
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    nauczycielka(2004-01-31)
  • nauczycielko! jeżeli jestes lesbijką to w twoim interesie jest abyś dobrze żyła z rodzicami dzieci, które będziesz uczyła. Bo tak jak to zrobił Biedroń, czołowy działacz SLD wypowiadać wojnę rodzicom, to samobójstwo. Czyje dzieci będziesz uczyła, jeżeli podejmiesz taką wojnę!? Swoje??????He, he???!!!!!!!!!!!Nauczyciel, to nauczyciel! A jeżeli pedały domagają się w szkole specjalnych praw, to mówi samo za siebie.Badź dobrą w swoim zawodzie, bo predyspozycje seksualne są potrzebne tylko w BURDELU i nie ważne czy gejów czy lesbijek. Szkoła ma być szkołą a nie domem publicznym.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    józio(2004-01-31)
  • Tomasz powinni cię natychmiast zwolnić z posady nauczyciela -powód: brak logiki w Twoim toku myślenia! Cytuje: "dzięki Tobie dowiedziałem się , że jestem potencjalnym a może rzeczywistym pedofilem" Ja nie prowadziłem wywodu na temat Twojej potencjalności a jedynie istnienia takiej możliwości :) -NIE KŁAMAŁEM ! "homoseksualizm, obojetnie jak będzie się go starać tłumaczyć i usprawiedliwiać będzie ZAWSZE odchyłką od normy" A jeśli ewolucja doprowadzi do tego, że dzieci będą dorastać w przyszłości nie w łonie matki a np. w jakimś inkubatorze :) ...co prawda abstrahuje za bardzo -ale trzeba mieć na uwadze postęp cywilizacyjny :) Wtedy dzisiejsze odchyły mogą stać sie całkowicie normalnymi zjawiskami :)...ok za bardzo abstrahuje... "Od wsadzania penisa w odbytnicę dzieci się nie stworzy" No pewnie, że nie -ale pamiętaj że hetero w tym aspekcie nie są święci i często im jedna dziurka nie wystarcza...idź sobie do wypożyczalni z filmami by uzmysłowić sobie taki fakt :) "Seksualizm człowieka jest sprawą intymną i taką powinien zostać....Jak ktoś tego nie rozumie, to sam naraża się po prostu na drwiny i obrzydzenie ze strony innych ludzi" heh no to właśnie dowaliłeś sam sobie i wszystkim homofobom pod tym artykułem :) "I nie moze być takiej sytuacji, że jakaś tam wojująca grupa domaga się ekstra praw"] A jakich ekstra praw domagają się homoseksualiści? Pierwszeństwa w kolejkach sklepowych, pierwszeństwa do lotów na księżyc, rejestracji do lekarza, wyższych "ekstra" emerytur i rent? Co za głupie stwierdzenie żeś nabazgrał tutaj.... "Czyli, mniejszość narodowa nie może więc w Polsce większych praw niż Polacy" Polacy nie mogą mieć większych praw od Polaków -i to napisał nauczyciel... :) żenada!!!!! "...wtłaczać dzieciom zasady "tolerancji" co do homo" A to źle uczyć dzieci szacunku do innych, odmiennych ludzi....Może lepiej mówić im o tym żeby palić odmieńców na stosach... "co w praktyce równoważne jest wpisywaniu do świadomości dzieciaków, że to homo jest ok a hetero be" Normalnie fantazjujesz dziadek, masz "zwidy" intelektualne...ja Ci podpowiem, ze będą dzieciom kazać pluć na hetero :) SERIO! ! "A co do pojęcia 'homofobia' - jest to kolejne pojecie stworzone przez ekstremistów, podobnie jak np antysemityzm" Jest to pojęcie stworzone dla określenia choroby psychicznej...i tu nie ma mocnych. Jak uważasz ludzi którzy te pojęcie wprowadzili za dziwaków -to nie korzystaj też z innych ich dobrodziejstw np. lekarstw, technik leczenia raka itp -Bo o homofobii orzekli najwięksi naukowcy tego świata...a nie ty nauczycielu, pionku na szachownicy... "W pojęciu niektórych jestem zatwardziałym homofobem i jest z tym mi dobrze" A mi jest dobrze z tym, że nie jestem....zresztą guzik mnie to obchodzi z czym Ci dobrze...:)
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    świadek(2004-01-31)
  • Świadku: Jeśli nie zrozumiałeś, to mój nick był ironiczny. Słuchaj, ja nie wiem, czy ci faceci są bogaci, a tym bardziej czy mają żony.Prawdę mówiąc, nie wydaje mi się także, żebyś ty znał ich życie osobiste. W twojej powyższej wypowiedzi jest też jedna sprzeczność: z jednej strony piszesz, że "ten element" w większości stanowią hetero, a za chwile, że "żonaci faceci szukają młodych naiwniaków". Skoro oni są żonaci i szukają naiwniaków(naiwniak to rodzaj męski) to nie są heteroseksualistami, ale biseksualistami. "A jesli tą metode odrzucasz to poprostu oglądaj telewizje, czytaj prace, publikacje, słuchaj radia." Uwierz mi, że czytam i oglądam na ten temat naprawdę sporo rzeczy. Proszę cię: naprawdę zacznij się zastanawiać nad tym, co wypisujesz albo głębiej interpretuj to, co czytasz. Jeśli już, to statystyki mówią, że wśród ogólnej populacji większość zakażonych wirusem HIV stanowią heteroseksualiści, co jest skądinąd logiczne wobec faktu, że po prostu stanowią oni ogólnie znaczną większość. Radzę ci zapoznać się z historią rozprzestrzeniania się wirusa HIV. Nie będę komentował twoich innych wypowiedzi, nie skierowanych osobiście do mnie, bo są najczęściej po prostu bez sensu.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    te, który nazwał się homofobem(2004-01-31)
  • No tak...co niektórzy, mimo iz zapewne uczeni przez hetero mają problem z czytaniem ze zrozumieniem. Nowelizacja Karty Nauczyciela nie dotyczy problemu adopcji dzieci przez pary homoseksualne, ale przydatności do zawodu osób o odmiennej orientacji. To po pierwsze. Po drugie, jak zamierzacie sprawdzać (uwaga homofobia, jak każda fobia jest stanem lękowym, a zatem chorobowym) czy nauczyciel jest homo czy hetero??? co??? będziecie mi kazali przespać się najpierw z facetem, a potem z kobietą? czy jak? jeżeli skłonności seksualne decydują o umiejętnosciach intelektualnych, to mam wrażenie, że wielu z Was nie ma prawa zabierac głosu.......bo cieeeeniutko śpiewacie. A Ty Tomaszu postaraj sie zdobyc na wysiłek i zrobić coś, czego jak widać na co dzień nie robisz - POMYŚL!!! Uczyć toleracncji to Twoim zdaniem niedobrze!!! Zatem od dziś uczymy nietolerancji?! Brawo!!! Załóż sobie prywatne "hitlerjugend" i wytnij w pień wszystkich, którzy tolerują inne rzeczy niż Ty. To smutne, że pracujesz z młodzieżą. Jesteś obelgą dla zawodu nauczyciela, wstydem dla ludzi myślących i......wyzwaniem dla psychologa!!!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    żona Kanta(2004-01-31)
  • A może przeczytacie w końcu, co ma do powiedzenia sama zainteresowana i potraktujecie jej wypowiedzi, jako podstawę do dyskusji? - www.kampania.org
  • Odnoszę wrażenie Promie, że link, który podrzuciłeś to jeden z najbardziej stronniczych tekstów jaki czytałem. Typowe odwijanie kota ogonem. Mówienie o dobrym wychowaniu, o 5-tce dzieci (to też można podciągnąć pod pojęcie dewiacji, odstępu od normy - przecież standard to 2 dzieci :) - dobrze, że rzecz nie dzieje sie w Chinach ;)) Jeśli ktoś chce być osobą publiczną to musi liczyć się ze słowami i KROPKA. Bez względu na to komu, czy też jakiej grupie społecznej dane sformułowania umniejszają. Historia dowiodła tysiące razy, że wszelkie przejawy nietolerancji prowadziły do wojen i tragedii... A w działania KPH nie wnikam -może i za nerwowo zareagowali - bo ja bym tam taki bełkot po prostu olał.....
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    świadek(2004-02-01)
Reklama