UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Jak zwykle bieda w Elblągu! Za to Olsztyn kupił sobie 30 nowych aż 5-członowych tramwajów całkowice niskopodłogowych! Inwestycje Elbląga w tramwaje czy 1,5 mld zł wydanych przez Olsztyn wyglądają naprawdę skromnie i śmiesznie, modernizacje kilkudziesięcio- czy kilkuset- metrowych odcinków czy zakup mini tramwajów (1 wagonowych). Władze Elbląga naprawdę się kompromitują w tym zakresie w skali Polski, ośmieszając komunikację tramwajową.
  • Ostatnio gościłem ludzi z Olsztyna i wielce byli zdziwieni, że tramwaj może być 1-wagonowy. xD
  • @mtsz - Właśnie miałem tak samo, jak przyjechali goście i znajomi z Olsztyna, byli wielce zdziwieni na nasze te miniaturowe 1 wagonowe tramwaje, ze śmiechem na takie patrzyli, ale też ze zdziwieniem...
  • @mtsz - Ile kilku wagonowe jeździ w Olsztynie?????
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    4
    elblążanin48(2024-04-25)
  • @elblążanin48 - Wszystkie tramwaje w Olsztynie są co najmniej 3-członowe :)
  • @elblążanin48 - Na wszystkich pięciu liniach jeżdżą wagony 3 lub 5-czlonowe. Solarisy lub tureckie panoramy. Jeżdżą w takcie, w godzinach szczytu nawet co 2 minuty. Na newralgicznych skrzyżowaniach mają pierwszeństwo, na jednym nawet zbudowano dla tramwajów osobną estakadę. Wszystkie tramwaje są niskopodłogowe, na każdym przystanku jest elektroniczny wyświetlacz odjazdów, często też są biletomaty, ponadto są one w każdym wagonie. Normą ich wyposażenia jest też klimatyzacja i elektroniczne wyświetlacze trasy.
  • Dokładnie tak, poziom jakości komunikacji publicznej w Olsztynie jest chyba najwyższy w Polsce! Tak przystanki wyglądają luksusowo porównując je nawet do Gdańska czy Warszawy, nie mówiąc nawet o olsztyńskich elektronicznych dużych interaktywnych tablicach informacyjnych, których jest tam cała masa, około 200 w całym mieście. A ile jest takich w Elblągu ? Całe 4 szt. :) dworzec, CH Ogrody i 2 małe szt. na pl. Słowiańskim. Po prostu żenada po Elbląsku...
  • olsztyn ma to wszystko kosztem Elbląga. Elbląg nie miał możliwości uzyskać takich środków jakie popłynęły do olsztyna... taka prawda
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    15
    1
    taka prawda(2024-04-25)
  • @taka prawda - Teraz jest szansa żeby zmniejszyć te różnice w jakości, a co się proponuje za 200mln zł ? Nic poza modernizacją 4-5 odcinków wymagających pilnych remontów. Dosłownie nic w poprawie infrastruktury czy wyposażenia przystanków. Nawet wiaty w Elblągu nie chronią przed wiatrem czy deszczem, bo ZKM twierdzi że w tym roku nie ma już środków na wymianę starych dwusłupowych wiat z czasów komuny. Czy na każdym przystanku tramwajowym zostaną zamontowane takie kilkudziesięciometrowe wiaty jak w Olsztynie, czy chociaż takie tablice elektroniczne jak w Olsztynie? Odp. brzmi NIE. A jakie tramwaje mają być kupione ? 1 wagonowe gówna, z minimalnie niską podłoga w części przy drzwiach.
  • @mtsz - 3-członowe to nie trzy wagonowy.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3
    0
    elblążanin48(2024-04-26)
  • 3 czy 5-cio członowe (przegubowe) to nie jest 3 lub 5 wagonów. To Olsztyna jeżdżę bardzo często i wiem jak to tam wygląda. Olsztyn jest miastem wojewódzkim i kosztem mniejszych miast bogaci się, jest to nie tylko moja opinia.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    5
    5
    elblążanin48(2024-04-26)
  • @elblążanin48 - Chciałeś być mądry, ale coś nie pykło. Tak, tramwaje w Olsztynie to tramwaje 1-wagonowe, ale 3- lub 5-członowe. :) W przypadku elbląskich Konstali (oraz Moderusów na bazie szkieletu Konstala) nie można mówić o wieloczłonowości, tylko co najwyżej o wagonowości.
Reklama