UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Matko, jak ci pisowcy bredzą. Wychowani w duchu bezustannych marzeń w śnie potędze, nie potrafią racjonalnie pomyśleć. To nawet już śmieszne nie jest, Wy w te swoje sny i bajki wymyślanki chyba na prawdę wierzycie i przez to cwaniacy rządzący owijają Was wokół paluszka - oj naiwni Lemingi do kwadratu jesteście.
  • Bredzisz to Ty, jak teraz ludzie mają tam zboże wysłać na eksport? Tam zawsze lepiej płacili. Z Elbląga można by było spokojnie wysyłać zboże kiedyś to robili z powodzeniem, nawet ten terminal co był w Trójmieście to był dużo za mały do eksportu zboża w stosunku do możliwości eksportowych Polski, przez to Polska na tym traci miliardy zł, bo są tam przestoje. Można z Polski wyeksportować kilka milionów ton zbóż dodatkowo. Milion ton to ponad 800 milionów zł już dawno powinni ten przekop zrobić. Tylko u nas zawsze są ,,mądrzy", co twierdzą, na co, po co? Nic się nie opłaca. Jak im się nic nie opłaca to niech sobie siedzą i się nie odzywają, u władzy potrzeba takich, którzy zrobią tak, że będzie się opłacać. Poprzednie władze nic nie robiły i nic nie budowały, żeby rozwijać eksport z Polski, a wiadomo, że transport wodny jest najtańszy.
  • Twoja typowa PISowska odpowiedź: Z Elbląga [B] można by było [/B] spokojnie wysyłać zboże. Czary mary.
  • Raczej Twoja typowa odpowiedź powska: nic nie robić, nic nie budować, bo nic się nie opłaca, jakoś w innych małych portach opłaca się wozić zboże i inne towary i tam pisowców nie ma. W Elblągu też kiedyś się jakoś opłacało, a statki pływały do USA, GB czy na Jawę i Sumatrę. Jak jest gotowy elewator z którego można sypać na statki to pewnie, że się da, to tańsze jak wożenie ciężarówkami, na zachodzie Polski to zboiże do Niemiec wożą małymi barkami i im się to opłaca.
Reklama