Każdy użytkownik samochodu wie, że problemy z silnikiem, to jedne z najgorszych bolączek, które mogą spotkać kierowcę. Koszty i czas naprawy często spędzają sen z powiek. W Elblągu jest już na to sposób. Auto Serwis Fix-Car proponuje bezinwazyjną metodę czyszczenia silnika przez wodorowanie. Nie tylko ochroni silnik, ale i poprawia jego działanie. Jak to działa i ile kosztuje? Zdziwicie się!
Czym jest wodorowanie silnika i NAGAR?
Jest to proces chemiczny, polegający na spalaniu NAGARU, który przez lata gromadzi się w silniku i innych elementach. Sam NAGAR to po prostu pozostały po wypalaniu cząstek paliwa w silniku osad. Może zalegać na różnych podzespołach związanych bezpośrednio z silnikiem tj.:
- zaworze EGR,
- filtrze DPF/ FAP
- tłokach
- ściankach komory spalania
- kolektorze wydechowym
- tulejach silnika
Kiedy udać się na wodorowanie?
Jeżeli zauważyliście, że auto ma jakikolwiek z poniższych problemów:
- spowolniony -„mułowaty” silnik
- głośny silnik
- nierówna praca silnika
- „turbodziura”
- zwiększona emisja spalin
- większe spalanie
- dymienie
- falowanie obrotów na zimnym silniku
Samo wodorowanie od razu poprawi pracę Waszych jednostek. Samochody zaczną mniej palić o nawet 15%. Do tego wyrówna się praca silnika, auto odzyska dawną moc, zmniejszy się efekt „turbo dziury” oraz emisja spalin zmniejszy się nawet o 90%!
Jaki silnik można poddać takiemu zabiegowi?
- Każdy. Co prawda większą predyspozycję do gromadzenia NAGARU posiadają silniki diesla, ale nawet samochód z gazem można poddać temu „liftngowi”. Ważne, aby w miarę możliwości powtarzać taki zabieg co ok. 30 tys. km, ale wszystko zależy od ciężaru nogi kierowcy – mówi Adrian Chełmowski z serwisu Fix-Car. Auto, które często pokonuje dłuższe dystanse nagromadzi NAGARU mniej, od auta, które porusza się tylko i wyłącznie po mieście, często na nierozgrzanym silniku. Istotne, aby robić to profilaktycznie, a nie, gdy pojawią się już wszystkie z w/w objawów - dodaje.
Jakie są koszty wodorwania?
Sam zabieg trwa do dwóch godzin. Za auto o pojemności do 2.0 przyjdzie nam zapłacić 200 zł. Za wyższe pojemności, 250.
Jest to proces chemiczny, polegający na spalaniu NAGARU, który przez lata gromadzi się w silniku i innych elementach. Sam NAGAR to po prostu pozostały po wypalaniu cząstek paliwa w silniku osad. Może zalegać na różnych podzespołach związanych bezpośrednio z silnikiem tj.:
- zaworze EGR,
- filtrze DPF/ FAP
- tłokach
- ściankach komory spalania
- kolektorze wydechowym
- tulejach silnika
Kiedy udać się na wodorowanie?
Jeżeli zauważyliście, że auto ma jakikolwiek z poniższych problemów:
- spowolniony -„mułowaty” silnik
- głośny silnik
- nierówna praca silnika
- „turbodziura”
- zwiększona emisja spalin
- większe spalanie
- dymienie
- falowanie obrotów na zimnym silniku
Samo wodorowanie od razu poprawi pracę Waszych jednostek. Samochody zaczną mniej palić o nawet 15%. Do tego wyrówna się praca silnika, auto odzyska dawną moc, zmniejszy się efekt „turbo dziury” oraz emisja spalin zmniejszy się nawet o 90%!
Jaki silnik można poddać takiemu zabiegowi?
- Każdy. Co prawda większą predyspozycję do gromadzenia NAGARU posiadają silniki diesla, ale nawet samochód z gazem można poddać temu „liftngowi”. Ważne, aby w miarę możliwości powtarzać taki zabieg co ok. 30 tys. km, ale wszystko zależy od ciężaru nogi kierowcy – mówi Adrian Chełmowski z serwisu Fix-Car. Auto, które często pokonuje dłuższe dystanse nagromadzi NAGARU mniej, od auta, które porusza się tylko i wyłącznie po mieście, często na nierozgrzanym silniku. Istotne, aby robić to profilaktycznie, a nie, gdy pojawią się już wszystkie z w/w objawów - dodaje.
Jakie są koszty wodorwania?
Sam zabieg trwa do dwóch godzin. Za auto o pojemności do 2.0 przyjdzie nam zapłacić 200 zł. Za wyższe pojemności, 250.
----materiał promocyjny----