UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • jeśli coś jest do wszystkiego to jest do niczego. Opona uniwersalna jest w sam raz dla panienek co jeżdżą do marketu po zakupy i nie ruszają się poza miasto. Zimówka sprawdza się tylko na śniegu? - ok, rozumiem że W NASZYCH WARUNKACH pogodowych śnieg nie pada i nie trzeba zakładać zimówek. Panowie eksperci od uniwersalnych opon - jeśli nie stać was na opony zimowe to znoście to dzielnie w zaciszu własnych domów i nie gadajcie bzdur o ich wyższości nad zimowymi. Ośmieszacie się. Albo skończyliście trzy klasy podstawówki ( a i to zaocznie bo w klasach 1-3 uczą o porach roku) i ominęła was fizyka albo jesteście takimi bufonami i wierzycie, że ktoś naprawdę po waszych wykładach zamieni zimówki na uniwersalne.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    heniek arogant(2008-10-31)
  • To powiedz mi jakie prawa fizyki pokazują że zimówka będzie lepsza na błocie pośniegowym od całorocznej opony ... Widziałeś w ogóle całoroczną ? Jeździłeś na takiej ? Mamy całą masę artystów co wolą zakupić dwa komplety używek po 50 zł sztuka niż zapłacić 200 zł za nową wielosezonówkę ... I oni jeszcze śmią pisać o oszczędzaniu na oponach ... POLECAM ARTYKUŁ SPECJALISTÓW a nie słuchanie się wszystkowiedzących dzieci neostrady ... www.forum.v10.pl
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    kierowca bombowca(2008-10-31)
  • Ty arogant czy jak tam sie zowiesz. .. czy wiesz ze cała Ameryka jezdzi na uniwersalnych i za glowe sie lapia co sie w Europie wymysla z tymi oponami? A czy wiesz, ze droga hamowania na asfalcie mokrym i suchym zimą droga hamowania jest dluzsza nawet od opon letnich ? Daj sobie chlopino spokój z porównywaniem kogos do panienek albo nieukow bo mam wrazenie ze jesteś zlepkiem tych dwóch. Spojrz na rocznik twoich "zimowek" zapewne po jakims niemcu, ktory je wyrzucił bo nie chciał sie zabic. Daje glowe ze maja ok 4mm bieznika= smietnik albo ok 4 lat=twarde=smietnik. Ja i zona jeżdzimu na uniwersalnych i to codziennie. Bezpiecznej jazdy wszystkim życze
  • "cala ameryka jezdzi na. .. " no no, doskonałe porównanie. .. na florydzie to mają śniegi non stop. ..
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    józuś(2008-11-01)
  • Cała Ameryka żre fastfood i jest tłusta a w filmach i tak tego nie pokażą. Ameryka nie jest tu dobrym przykładem bo oni mają wszystko w grubych dupach tak samo zimowe opony jak i oszczędzanie paliwa. Ja latem jeżdżę na letnich a zimą na zimowych, opony najrzadziej zmieniam co dwa lata, bo na dłużej mi nie starczają. Jedną zimę przejeżdziłem na nowych markowych oponach wielosezonowych poczym popchnąłem je napalonemu koleżce za frajer-niech się męczy na własną prośbę. Nikt mnie więcej nie zmusi do jazdy zimą na oponach uniwersalnych ale to nie znaczy że na nich nie da się jechać. One poprostu wymagają od kierowcy większej koncentracji i wytężenia zmysłów co przy dużych przebiegach jest naprawdę męczące. Jednakże uważam, że dla osób jeżdżących mało (10 - 15 tyś. km rocznie) opony uniwersalne mogą być dobrym rozwiązaniem-lepiej żeby jeżdzili zimą na wielosezonowych niż na letnich.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Bąbel(2008-11-04)
  • Dziś przeprowadziłem test. Jadąc na letnich oponach do wulkanizatora, depnąłem hamulec. Efekt w zimę, przy padajacym śniegu - poślizg, pusta droga więc mogłem sobie pozwolić. Były to prawie nowe opony letnie, pełen bieżnik, 2-3 letnie. Wracałem na oponach zimowych, ta sama droga, przód - 5mm zimowe Kormorany, tył - 9-letnie Fuldy, zaledwie 4mm. Poślizgu nie było! Więc jak powiadają: lepsze marne zimowe niż nowe letnie.
Reklama