UWAGA!

Infolinia działu ogłoszeń
55 235 39 76
pon. - piątek
godz. 8.30 - 16.30

ogloszenia@portel.pl
Ok
Jeśli chcesz nawiązać kontakt z ogłoszeniodawcą, wypełnij formularz i kliknij na WYŚLIJ
Twój adres e-mail
Treść zapytania
Załączniki
 
Wyślij do mnie kopię z potwierdzeniem
 
Oferty przeznaczone wyłącznie dla osób dorosłych. Jeśli nie masz 18 lat, to idź lepiej odrobić lekcje albo pograć w piłkę.

Zatrudnię Ogł. nr 802550 z 2024-07-12 11:51:51

 

Wójt Gminy Milejewo ogłasza nabór na wolne

stanowisko urzędnicze do spraw księgowości budżetowej

 

Urząd Gminy Milejewo, ul. Elbląska 47,82-316 Milejewo


Stanowisko pracy:  urzędnicze stanowisko do spraw księgowości budżetowej

 

Wymagania niezbędne:

 

Spełnienie wymogów kwalifikacyjnych dla stanowisk urzędniczych określonych w ustawie dnia 21 listopada 2008 r. , o pracownikach samorządowych ( t. j.Dz. U.z 2022 r. poz.530,z 2024 r. poz.721.) w szczególności:

1.    obywatelstwo polskie, obywatelstwo kraju Unii Europejskiej lub kraju, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium RP

2.    pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, nieposzlakowana opinia,

3.    niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4.    stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,

5.    wykształcenie wyższe preferowane  na kierunku: ekonomia, finanse, rachunkowość 

6.    trzyletni staż pracy w tym staż pracy w księgowości,                                  

7.    bardzo dobra znajomość procedur administracyjnych, ordynacji podatkowej, przepisów dot. księgowości, finansów publicznych i rachunkowości  oraz z zakresu zadań wykonywanych na stanowisku

 

Wymagania dodatkowe :

 

1.  doświadczenie w pracy w księgowości,

2.  umiejętność analitycznego myślenia, szybkiego podejmowania decyzji,

3.  umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawa obowiązujących na stanowisku,

4.  sumienność, odpowiedzialność, rzetelność, komunikatywność,

5.  znajomość komputerowych programów finansowo-księgowych,   pakietu Microsoft Office, Exel- arkusz kalkulacyjny. programów i aplikacji wykorzystywanych w administracji i księgowości,

6.  odporność na stres, dokumenty potwierdzające dodatkowe umiejętności lub wykształcenie,

 

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

 

1.  Prowadzenie księgowości organu i jednostki budżetowej.

2.  Prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej, zgodnie z obowiązującymi przepisami.

3.  Księgowanie operacji budżetu jednostki samorządu terytorialnego i Urzędu Gminy jako jednostki budżetowej, zgodnie z zasadami funkcjonowania poszczególnych kont objętych planem kont dla budżetów jednostki samorządu terytorialnego i jednostek budżetowych, w tym m. in. :

  • dekretowanie wyciągów bankowych dochodów budżetowych,
  • dekretowanie dokumentów księgowych i innych dokumentów związanych z  realizowanymi wydatkami
  • nadawanie klasyfikacji budżetowej, symboliki kont, na których jest księgowany i nr identyfikacji,
  • bieżące księgowanie wyciągów bankowych, dokumentów księgowych.

4.    Bieżące dekretowanie i księgowanie wydatków budżetowych.

5.    Prowadzenie ewidencji analitycznej do poszczególnych kont dotyczących wydatków.

6.    Bieżące analizowanie poprawności zapisów na poszczególnych kontach i ich uzgadnianie.

7.    Ewidencjonowanie „ zaangażowania wydatków budżetowych” .

8.    Sporządzanie wewnętrznych dowodów dotyczących operacji wewnątrz jednostki.

9.    Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym.

10. Comiesięczne uzgadnianie wydatków z planem finansowym, kont analitycznych z syntetycznymi oraz sporządzanie stosownych zestawień.

11. Terminowe dokonywanie płatności wydatków budżetowych oraz innych zobowiązań.

12. Bieżące analizowanie zrealizowanych wydatków, w stosunku do wielkości planowanych, przygotowywanie zmian w budżecie.

13. Terminowe przekazywanie środków dla jednostek budżetowych i dotacji zgodnie                                             z planem finansowym Gminy obowiązującym w danym roku budżetowym.

14.  Prowadzenie ewidencji i księgowości w zakresie dochodów budżetu państwa realizowanych przez Gminę oraz terminowe przekazywanie należnych dochodów na  rachunek Wojewody.

15.  Terminowe, rzetelne i zgodne z przepisami sporządzanie sprawozdań budżetowych i    finansowych Urzędu Gminy jako jednostki budżetowej, łącznych (zbiorczych)    sprawozdań budżetowych i finansowych Gminy jako jednostki samorządu terytorialnego.

16.  Terminowe, rzetelne i zgodne z przepisami sporządzanie sprawozdań w zakresie operacji finansowych Urzędu Gminy jako jednostki budżetowej oraz łącznych (zbiorczych) sprawozdań w zakresie operacji finansowych Gminy jako  jednostki samorządu terytorialnego.

17.  terminowe sporządzanie sprawozdań z tytułu otrzymanych dotacji celowych oraz sprawozdań z tytułu ich wykonania, w tym także z wykonania zadań zleconych.

18.  Przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych z zakresu wykonywanych czynności.

19.  Przygotowywanie i realizacja transakcji na kontach bankowych, zgodnie poleceniami przełożonego.

 

 

Informacja o warunkach pracy na stanowisku urzędniczym

 

1.          forma zatrudnienia – umowa o pracę w wymiarze 1 etatu w godzinach pracy urzędu,

2.          praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;

3.          stanowisko pracy znajduje się na I piętrze budynku;

4.          praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy

5.          termin rozpoczęcia pracy – 01 sierpień 2024 r.

 

 

Informacja o wskaźnikach zatrudnienia osób niepełnosprawnych

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi powyżej  6%.

 

 

Wymagane dokumenty

  • list motywacyjny,
  • życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
  • kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  • dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje lub dodatkowe uprawnienia                                                                    ( kserokopie dyplomów uczelni, zaświadczeń, ukończonych kursów, seminariów itp. ) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem,
  • kserokopie świadectw pracy – poświadczone przez kandydata  za zgodność z oryginałem,
  • oświadczenie kandydata, o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie że osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku zamiaru skorzystania z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
  • oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na  stanowisku urzędniczym objętym naborem
  • oświadczenie o następującej treści : „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018,poz.1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). ”

     

 

Wszystkie wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub doręczone listownie w terminie do dnia 22 lipca 2024 r. do godz.12.00 pokój nr 12, pod adres : Urząd Gminy Milejewo ul. Elbląska 47,82-316 Milejewo w zamkniętej kopercie z dopiskiem „ Nabór na wolne stanowisko urzędnicze do spraw księgowości budżetowej”

 

 

Decyduje termin wpływu dokumentów do Urzędu Gminy Milejewo.

Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

Dodatkowych informacji dotyczących naboru udziela  Sekretarz Gminy Milejewo, tel.   55 231 22 84.

 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie BIP Urzędu Gminy Milejewo oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Milejewo.
 

Po upływie 3 miesięcy od ogłoszenia wyniku naboru dokumenty niezakwalifikowanych kandydatów, które nie zostały odebrane zostaną zniszczone.

 

 

   

Szczegóły oferty
Forma zatrudnienia:
Umowa o pracę
Kontakt

Adres:

Urząd Gminy Milejewo, ul. Elbląska 47, 82-316 Milejewo

(Ogłoszeniodawca zweryfikowany przez portEl.pl)

Tel.:

55 XXX XX XX (pokaż)

Ogłoszenia premium

Ogłoszenia premium zapewniają nawet do kilku razy więcej odpowiedzi.
PRZEPROWADZKI, TRANSPORT, WYWÓZ STARYCH MEBLI

PRZEPROWADZKI, TRANSPORT, WYWÓZ STARYCH MEBLI

Poszukujemy cieśli, zbrojarzy, murarzy - z doświadczeniem. Elbląg, okolice oraz Gdańsk.  

Poszukujemy cieśli, zbrojarzy, murarzy - z doświadczeniem.

Elbląg, okolice oraz Gdańsk.  

👑🏠  KINGDOM ELBLĄG  🏠👑NIERUCHOMOŚCI BLISKO CIEBIEkingdomelblag. plNA

👑🏠  KINGDOM ELBLĄG  🏠👑

NIERUCHOMOŚCI BLISKO CIEBIE

kingdomelblag. pl

NA WYNAJEM  2-POKOJOWE MIESZKANIE Z BALKONEM

W NOWSZYCH ZASOBACH

W ŚCISŁYM CENTRUM MIASTA

Sprzedam wannę akrylową, nieużywaną, białą. Oryginalnie zapakowaną. Wymiary 140 na 70 cm. Wyprodukowano dla NOMI.

Sprzedam wannę akrylową, nieużywaną, białą. Oryginalnie zapakowaną. Wymiary 140 na 70 cm. Wyprodukowano dla NOMI.  

🚗🔥 Wielka Promocja! Kurs Prawa Jazdy w firmie Joltex już za 2150 zł! 🔥🚗Prawo jazdy to

🚗🔥 Wielka Promocja! Kurs Prawa Jazdy w firmie Joltex już za 2150 zł! 🔥🚗

Prawo jazdy to swoboda i niezależność! Zdobądź je z nami!

Osoby, które zainteresowało to ogłoszenie obejrzały również:

Asystent Działu Sprzedaży / części zamienne do silników morskich
Asystent Działu Sprzedaży / części zamienne do silników morskich
Aktualnie prowadzimy rekrutację dla wiodącego w Europie producenta karmy dla zwierząt domowych.   Zatrudnimy do
Aktualnie prowadzimy rekrutację dla wiodącego w Europie producenta karmy dla zwierząt domowych. Zatrudnimy do pracy w Holandii wszechstronnych operatorów , odpowiedzialnych za utrzymanie optymalnej pracy linii pakujących , operatorów maszyn produkcyjnych,...
Firma PROMAR zatrudni PRACOWNIKAW zawodzie- TOKARZ - tokarka manualna- FREZER - frezarka manualnaWymagania:- NIE
Firma PROMAR zatrudni PRACOWNIKA W zawodzie - TOKARZ - tokarka manualna - FREZER - frezarka manualna Wymagania: - NIE ZATRUDNIAMY OPERATORÓW CNC - doświadczenie. - umiejętność samodzielnego myślenia - znajomość rysunku technicznego. -...
Reklama
Dodaj ogłoszenie: prywatne  •   komercyjne    •   premium
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść i formę ogłoszeń