ZatrudnięHandel
Ogł. nr 854649
z 15 kwietnia

Specjalistka ds. sprzedaży i obsługi klienta
CENTRUM REHABILITACJI i ODNOWY
Specjalistka ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Endorfina Fit & Med – Elbląg
O nas:
Endorfina Fit & Med to nowoczesne Centrum Rehabilitacji, Odnowy i Sportu – pierwsze takie w Elblągu. Łączymy doświadczenie, komfort i najnowsze rozwiązania, aby pomagać naszym klientom wracać do zdrowia. Oferujemy kompleksowe usługi: fizjoterapia i rehabilitacja, treningi personalne, odnowa biologiczna & SPA oraz fitness. Nasz zespół tworzą pasjonaci zdrowego stylu życia, dla których praca to misja niesienia ulgi, poprawy zdrowia i samopoczucia.
Kogo szukamy: Poszukujemy energicznej, komunikatywnej osoby, która wesprze nasz zespół w obsłudze klientek i klientów. Rozbudowujemy nasz dział REHAB & ODNOWA i potrzebujemy zasilić nasz zespół.
Specjalistka ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta w Endorfinie to ktoś, kto z entuzjazmem wita gości, służy pomocą przy wyborze usług i dba dobre doświadczenia i zbudowanie dobrych relacji.
Jest to samodzielne i odpowiedzialne stanowisko kontaktu z klientem.
Wielowymiarowość i różnorodność zadań na tym stanowisku czyni je ciekawym i pełnym wyzwań.
Prosimy, nie traktuj tego stanowiska jako zwykłej pracy na recepcji. W naszym projekcie osoby na tym stanowisku są ważnym ogniwem realizacji usługi - od sprzedaży po proces wykonania.
Jest to praca dla osoby ambitnej, otwartej i lubiącej działać na różnych frontach. Poczucie misji i zadowolenia z owoców pracy w miejscu, które pomaga ludziom, będzie pomocne i motywujące.
Rozbudowujemy nowy projekt. Może stać się tego częścią. Czy to idealna rola dla Ciebie?!
→ Twoje zadania na tym stanowisku:
Sprzedaż usług i produktów Endorfina Fit & Med – prezentacja oferty rehabilitacyjnej, SPA i fitness, doradzanie najlepszych pakietów dostosowanych do potrzeb klienta, sprzedaż zabiegów oraz voucherów.
Profesjonalna obsługa gości centrum na recepcji – witanie klientów z uśmiechem, udzielanie informacji o usługach, kierowanie do odpowiednich specjalistów.
Obsługa połączeń telefonicznych i korespondencji e-mail – umawianie wizyt, potwierdzanie rezerwacji, odpowiadanie na zapytania klientów.
Prowadzenie kalendarza wizyt i grafiku zajęć – rejestrowanie rezerwacji w systemie, koordynacja terminarza fizjoterapeutów, trenerów i masażystów.
Obsługa płatności oraz dokumentacji – wystawianie paragonów/faktur, prowadzenie ewidencji sprzedaży, przygotowywanie prostych raportów dziennych.
Współpraca z zespołem – ścisła komunikacja z fizjoterapeutami, trenerami i personelem SPA w celu zapewnienia najwyższej jakości przepływu informacji
Dbanie o pozytywny wizerunek – utrzymanie porządku miejsca pracy, uzupełnianie materiałów informacyjnych, dbanie o to, by klient czuł się dobrze zaopiekowany od wejścia
Budowanie relacji z klientami rehab i odnowy.
Otwieranie lub zamykanie obiektu.
→ Szkolenie wewnętrzne: przy podjęciu współpracy prowadzimy wewnętrzne szkolenie z procedur oraz wszystkich usług naszego centrum.
→ Nasze oczekiwania:
Kompetencje interpersonalne – łatwość w nawiązywaniu kontaktu, życzliwość, cierpliwość i empatia w pracy z klientem.
Doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży – minimum 1-2 lata ( sprzedawca, doradca klienta, recepcjonistka ) będzie dużym atutem.
Umiejętności sprzedażowe – przekonywujące prezentowanie oferty, umiejętność rozpoznawania potrzeb klienta i proponowania adekwatnych usług, nastawienie na realizację celów (np. sprzedażowych).
Dobra organizacja pracy – samodzielność, sumienność, umiejętność zarządzania wieloma zadaniami jednocześnie (odbieranie telefonów, obsługa gościa na miejscu, wprowadzanie danych do systemu).
Sprawna obsługa komputera – znajomość podstaw komputera, swobodne poruszanie się w aplikacjach internetowych, obsługa kasy fiskalnej.
Dyspozycyjność – gotowość do pracy w systemie zmianowym (centrum jest otwarte w godzinach porannych i popołudniowych). Elastyczność w grafiku jest dodatkowym plusem.
Wysoka kultura osobista i prezencja – zadbany, profesjonalny wizerunek, zgodny z charakterem miejsca, oraz umiejętność zachowania uprzejmości nawet w sytuacjach stresowych.
→ Co oferujemy:
Stabilne zatrudnienie, długoterminowe: forma B2B lub zlecenie
Atrakcyjne wynagrodzenie i elastyczne godziny – podstawa oraz system premiowy uzależniony od wyników sprzedaży i jakości obsługi (doceniamy Twoje zaangażowanie).
Benefity dla Ciebie – bezpłatny dostęp do strefy fitness i zajęć, zniżki pracownicze na zabiegi rehabilitacyjne i SPA;
Szkolenia i rozwój – zapewniamy pełne szkolenie wdrożeniowe (poznasz nasze usługi, standardy obsługi, system rezerwacyjny, protokoły postępowania). Możliwość udziału w wewnętrznych warsztatach z komunikacji i sprzedaży, a także okazjonalnie w szkoleniach branżowych, abyś stale podnosiła swoje kwalifikacje.
Przyjazna atmosfera – dołączysz do młodego, zgranego zespołu, który wzajemnie się wspiera. Stawiamy na pozytywne relacje w pracy – celebrujemy sukcesy (nawet te małe!), integrujemy się i dbamy o dobrą energię każdego dnia.
Nowoczesne miejsce pracy – pracujesz w eleganckim, nowocześnie wyposażonym centrum. Komfortowe i inspirujące otoczenie, z którego będziesz dumna.
Wpływ na rozwój firmy – Twoje pomysły na usprawnienie obsługi klienta czy promocję usług są mile widziane. Jesteśmy otwarci na inicjatywę pracowników – wspólnie budujemy markę!
→ Miejsce pracy: Endorfina Fit & Med, Elbląg
→ Zasady i forma współpracy:
kontrakt B2B lub Zlecenie,
ilość godzin: 110 do 140 godz w miesiącu ( na prośbę może być do 160 godz )
godziny pracy: zmianowo, albo 1) 6:30 - 12:30 lub 2) 12:30 – 18:30 lub 3) 17:00 – 22:00 ( grafik ustalany na miesiąc ),
wynagrodzenie: podstawa od 32 PLN do 43 PLN brutto / godz ( + premia za wyniki )
Jeśli jesteś osobą, która lubi kontakt z ludźmi i chcesz pracować w profesjonalnym zespole i realnie uczestniczyć w rozwijaniu nowych przedsięwzięć w branży rehab i odnowy to wyślij swoje CV już dziś.
→ Jak aplikować:
Jeśli czujesz, że ta rola jest stworzona dla Ciebie – chcemy Cię poznać.
Prześlij nam swoje CV na adres praca@endorfina.fit (w tytule maila wpisz: Rekrutacja – Specjalistka ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta). Na zgłoszenia czekamy do 5 maja 2025.
Prosimy o dołączenie do CV klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji.
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatkami.
Dołącz do Endorfina Fit & Med i razem z nami twórz miejsce, gdzie praca łączy się z pasją pomagania ludziom!
Ogłoszenia premium
Sam. osoboweSprzedam za 97 000 zł
Ogł. nr 854233
z 13 kwietnia
🏎️ Porsche Cayenne S - wyjątkowa wersja w nieskazitelnej kondycji! 🏎️
Auto garażowane, w perfekcyjnym stanie technicznym, gotowe do jazdy bez żadnego dodatkowego wkładu finansowego. Jego miejsce rejestracji to Polska od 2015 roku.
Sam. osoboweKupię
Ogł. nr 854402
z 14 kwietnia
SKUP AUT ZA GOTÓWKE PŁACIMY NAJWIĘCEJZAINTERESOWANI JESTEŚMY KUPNEM KAŻDEGO AUTA NIEZALEŻNIE OD MARKI I ROKU ORAZ BEZ OPŁATSKUPUJEMY AUTA OSOBOWE DOSTAWCZE I CIĘŻAROWE ORAZ MOTOCYKLE-AUTA FIRMOWE-USZKODZONE BLACHARSKO I MECHANICZNIE-PO KOLIZJACHZADZWOŃ JUŻ DZIS I UMÓW SIĘ NA WYCENĘ I SPRZEDAŻ SWOJEGO AUTA
Lokale mieszkalneSprzedam za 445 000 zł
Ogł. nr 854823
z 16 kwietnia
NIERUCHOMOŚCI ANNA KRASZEWSKA
Mieszkanie 4-pokojowe po remoncie w centrum miasta
*** Dodatkowa antresola ***
ul. Giermków
MebleWykonam usługę
Ogł. nr 854924
z 16 kwietnia
TRANSPORT, PRZEPROWADZKI, WYWÓZ ŚMIECI- usługi transportowe "ADAM"
- Przeprowadzki pokoju, mieszkania, domu, usługi przeprowadzkowe.
- Montaż i domontaż mebli i sprzętu
- Wywóz przedmiotów gabarytowych, śmieci, gruzu, czyszczenie pomieszczeń
- Transport pojedynczych mebli i sprzetu AGD, taksówki bagażowe
- Przeprowadzki firm, biur, magazynów, transport mebli.
- Usługi transportowe materiałów budowlanych i innych, taxi bagażowe
- Przewozy lokalne i długodystansowe w kraju i Europie usługi transportowe
Lokale i budynki użytkoweWynajmę komuś za 1 400 zł
Ogł. nr 855047
z 17 kwietnia
Wynajmę Lokal użytkowy o pow.32m Lokal znajduje się w Elblągu przy ul. Saperów obok pętli tramwajowej. Idealny dojazd komunikacja miejską Lokal usytuowany jest między szkołami i urzędem pracy. Idealne miejsce do prowadzenie działalności gospodarczej fotograf, kosmetyka, paznokcie, biuro. W lokalu obok znajduje się fryzjer. Cena wynajmu 1300 zł + prąd. Ostatnie 8 zdjęć, to zdjęcia poglądowe, jak urządzone miała poprzednia pani wynajmująca. Tel.504-327-302 Lokal dostępny od 01.11.2024
Kontakt mailowy: ogloszenia@portel.pl