UWAGA!

Ok
Jeśli chcesz nawiązać kontakt z ogłoszeniodawcą, wypełnij formularz i kliknij na WYŚLIJ
Twój adres e-mail
Treść zapytania
Załączniki
Dodaj załącznik
 
Wyślij do mnie kopię z potwierdzeniem
 
Oferty przeznaczone wyłącznie dla osób dorosłych. Jeśli nie masz 18 lat, to idź lepiej odrobić lekcje albo pograć w piłkę.

ZatrudnięBudownictwo Ogł. nr 833082
z 20 grudnia

Ekspert / Ekspertka ds. architektury i budownictwa


Zakres obowiązków

- Nadzór nad etapem przygotowawczym inwestycji realizowanych przez Zleceniodawcę, w szczególności zlecania prac poza budowlanych, niezbędnych do zrealizowania inwestycji i uzyskania pozwolenia na użytkowanie (m.in. prace projektowe, analizy, opracowania, badania, podziały nieruchomości itp.),

- Nadzór nad etapem budowlanym inwestycji, w szczególności przygotowanie i nadzór nad prawidłową realizacją umów z wykonawcami, w tym:

* Uzgadniania z wykonawcami robot budowlanych harmonogramu rzeczowo-finansowego, przedstawiającego cykl realizacji robot budowlanych, weryfikacja harmonogramu,

* Bieżące analizowanie ryzyka w zakresach terminowych, technicznych i finansowych oraz ich eliminacja,

* Przedstawianie Zarządowi do akceptacji kalkulacji naliczenia kar umownych ze szczegółowym uzasadnieniem lub odszkodowań od wykonawców robot oraz dostawców,

* W przypadku wystąpienia roszczeń wykonawcy robot budowlanych udział w ich rozpatrywaniu, a także przedstawienie Zleceniodawcy swojego stanowiska co do ich zasadności. W przypadku powstania sporów sadowych między Zleceniodawca, a wykonawcą robot budowlanych, dotyczących realizacji Umów na roboty budowlane, Zleceniodawca zapewni Zleceniobiorcy wsparcie poprzez przedstawienie wyczerpujących informacji i wyjaśnień dotyczących tematu sporu,

- Nadzór nad harmonogramem i realizacją prac budowlanych (z wyłączeniem pełnienia funkcji kierownika budowy, inspektorów oraz inżynierów),

- Nadzór nad dokonywaniem odbiorów i przeglądów gwarancyjnych wszelkich prac budowlanych niezbędnych do realizacji inwestycji i uzyskania pozwolenia na użytkowanie,

- Koordynowanie działań w procesie uzyskania niezbędnych decyzji administracyjnych (uzgodnienia, opinie, analizy, PnB, PnU),

- Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem wsadów merytorycznych w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych w tym tworzenie OPZ i wytycznych do przetargu oraz dbałość nad procedurą przetargową,

- Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji projektowej inwestycji zgodnie z wytycznymi Zleceniodawcy,

- Gromadzenie dokumentów niezbędnych do uruchomienia procedury kredytowej,

- Opracowywanie harmonogramów i budżetów zadaniowych w projektach oraz nadzór nad ich realizacją, wsparcie w zarządzaniu obiegiem dokumentacji finansowej projektów,

- Przygotowanie wkładu do modelu i koordynacja zarządzania nieruchomościami powstałymi w ramach poszczególnych inwestycji - na potrzeby działu administracyjnego Zleceniodawcy,

- Przeprowadzanie analiz, rozliczeń częściowych i końcowych inwestycji,

- Występowanie w imieniu Zleceniodawcy, na podstawie odrębnie udzielonych pełnomocnictw, przed organami administracji w sprawach wynikających z realizacji inwestycji,

- Wsparcie merytoryczne zespołu pracowników w zakresie wiedzy techniczno- budowlanej przy formułowaniu zamówień na: sporządzenie koncepcji architektoniczno-budowlanych, projektów budowlanych oraz których przedmiotem będzie wyłonienie nadzoru inwestorskiego, wyłonienie wykonawcy robot budowlanych, szacowaniu wartości planowanych robót i usług,

- Sprawdzanie zgodności wykonanych na zamówienie pracodawcy projektów budowlanych z warunkami udzielonych zamówień,

- Opracowywanie lub weryfikowanie przedmiarów robót stanowiących części Specyfikacji Warunków Zamówienia udzielanych przez Spółkę zmierzających do wyłonienia wykonawców robot budowlanych,

- Przestrzeganie przepisów w zakresie ochrony danych osobowych.

 

Nasze wymagania

- Wykształcenie wyższe, kierunek budownictwo lub pokrewne w zakresie budownictwa,

- Minimum 2 lata stażu pracy,

- Umiejętność czytania dokumentacji projektowej i rysunków budowlanych,

- Umiejętność obsługi programów komputerowych umożliwiająca weryfikację dokumentacji budowlanej,

- Znajomość procesu inwestycyjnego oraz procedur administracyjnych związanych z budownictwem mieszkaniowym, znajomość przepisów w zakresie prawa budowlanego, warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie,

- Prawo jazdy kat. B.,

- Dyspozycyjność.

 

Mile widziane:

- Znajomość Prawa zamówień publicznych, ustawy o własności lokali, ustawy o Krajowym Zasobie Nieruchomości, ustawy o gospodarce nieruchomościami,

- Doświadczenie w opracowaniu dokumentacji budowlanej i wykonawczej,

- Doświadczenie w pracy przy inwestycjach budowlanych,

- Uprawnienia budowlane, preferowane konstrukcyjno-budowlane,

- Umiejętność kosztorysowania,

- Bardzo dobra organizacja pracy własnej i umiejętność pracy w zespole, wysokie umiejętności interpersonalne, umiejętność samodzielnego i szybkiego podejmowania decyzji.

 

Oferujemy

- Stabilne warunki zatrudnienia na umowie o pracę,

- Możliwość pracy hybrydowej (biuro w Elblągu),

- Elastyczne godziny pracy, możliwość dostosowania do indywidualnych potrzeb,

- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,

- Niezbędne narzędzia pracy.

 

O nas

Społeczna Inicjatywa Mieszkaniowa KZN - Warmia i Mazury Sp. z o.o. to spółka realizująca budownictwo społeczne, której zadaniem jest budowanie mieszkań na wynajem o umiarkowanym czynszu. Nasza misja polega na zapewnieniu godnych warunków mieszkaniowych dla wszystkich, niezależnie od ich statusu społecznego czy finansowego. Dążymy do stworzenia społeczności, w której każdy ma szansę na własne mieszkanie.

 

KLAUZULA INFORMACYJNA dotycząca przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacji w Społecznej Inicjatywie Mieszkaniowej KZN – Warmia i Mazury Sp. z o. o. Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej jako „RODO”) informujemy, że: I. Administrator Danych. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Społeczna Inicjatywa Mieszkaniowa KZN – Warmia i Mazury Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą Olsztynku (11-015), ul. Ratusz 1, zwany dalej „Administratorem”. II. Inspektor Ochrony Danych. W sprawie ochrony danych osobowych można skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem email: iod@simkzn-wm.pl lub na adres Administartora. III. Cele i podstawy przetwarzania. Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe: 1. w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie obowiązku prawnego pracodawcy wynikającego z art. 22¹ Kodeksu pracy i w zakresie: -imion i nazwiska, -imion rodziców, -daty urodzenia, -miejsca zamieszkania, - adresu do korespondencji, - wykształcenia i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia. Podstawą przetwarzania wyżej wymienionych danych osobowych jest obowiązek prawny (art. 6 ust. 1 pkt c RODO). 2. w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych, tj. danych osobowych innych niż wskazane w punkcie powyżej, przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ww. zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO). 3. w celu realizacji uzasadnionego interesu Administratora w zakresie danych pozyskanych od Pani/Pana w trakcie procesu rekrutacji w związku ze sprawdzeniem Pani/Pana umiejętności i zdolności potrzebnych do pracy na określonym w ogłoszeniu stanowisku. Podstawą przetwarzania tych danych jest nasz uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). 4. w celu realizacji uzasadnionego interesu Administratora na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, wykazania wykonania obowiązków (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO). 5. w celu przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzane danych osobowych przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ta zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO). IV. Prawa osób, których dane dotyczą. Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, prawo żądania ich sprostowania (poprawiania), usunięcia lub ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, a także prawo do przenoszenia swoich danych osobowych. W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, przetwarzanych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, wskazanych powyżej w pkt III. Powyższe żądania można przesłać na adresy wskazane w pkt I. Ponadto, zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. V. Okres przechowywania danych. 1. w zakresie wskazanym w pkt III.1, III.2 i III.3 Pani/Pana dane będą przechowywane przez czas niezbędny do przeprowadzenia niniejszej rekrutacji. 2. w zakresie wskazanym w pkt III.4 Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres przedawnienia roszczeń wynikających z przepisów prawa, a także przez czas, w którym przepisy nakazują nam przechowywać dane. 3. w zakresie wskazanym w pkt III.5 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 12 miesięcy od daty wyrażenia zgody. VI. Odbiorcy danych. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać przekazane uprawnionym instytucjom określonym przez przepisy prawa oraz podmiotom przetwarzającym, które świadczą usługi na rzecz Administratora danych i którym te dane są powierzane. VII. Obowiązek podania danych. Podanie danych osobowych w zakresie imion i nazwiska, daty urodzenia, miejsca zamieszkania, wykształcenia oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia jest warunkiem wzięcia udziału w danym procesie rekrutacyjnym. W pozostałym zakresie podanie danych osobowych jest dobrowolne. VIII. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji. Informujemy, że nie podejmujemy decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania. IX. Zgoda oraz informacja o możliwości wycofania zgody. W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Pani/Pana zgody przed jej wycofaniem. Oświadczenie o wycofaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych można przesłać na adresy wskazane w pkt II. Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesach rekrutacji, możecie Państwo w tym zakresie skorzystać z poniższej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przez mnie dokumentach aplikacyjnych przez Społeczną Inicjatywę Mieszkaniową KZN – Warmia i Mazury Sp. z o. o. z siedzibą w Olsztynku (11-015), ul. Ratusz 1, w celu realizacji procesów rekrutacji.” Jeżeli chcecie Państwo abyśmy rozpatrywali Państwa kandydaturę także w przyszłych procesach rekrutacji prosimy o wyrażenie zgody w tym zakresie, poprzez dodanie dodatkowego oświadczenia o podanej poniżej treści: „Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przez mnie dokumentach aplikacyjnych przez Społeczną Inicjatywę Mieszkaniową KZN – Warmia i Mazury Sp. z o. o. z siedzibą w Olsztynku (11-015), ul. Ratusz 1, w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych w okresie kolejnych ... lat/miesięcy.”

Szczegóły oferty
Forma zatrudnienia:
Umowa o pracę
Branża:
Budownictwo
Kontakt

Adres:

Społeczna Inicjatywa Mieszkaniowa KZN - Warmia i Mazury Sp. z o.o.

Ogłoszenia premium

Ogłoszenia Premium zapewniają nawet do kilku razy więcej odpowiedzi.
Premium
Elbląg 💼 PRACA SZWECJA ⚓️SZWEDZKA FIRMA ETERNI POSZUKUJE OSÓB DO WYKAŃCZANIA JACHTÓW DLA WINDY

ZatrudnięBudownictwo Ogł. nr 832805
z 19 grudnia

💼 PRACA SZWECJA ⚓️

SZWEDZKA FIRMA ETERNI POSZUKUJE OSÓB DO WYKAŃCZANIA JACHTÓW DLA WINDY BOATS

Praca polega na montażu, instalacji, podłączeniu i uruchomieniu całego wyposażenia na łodzi, montażu instalacji wodno- kanalizacyjnych, silnika, układu kierowniczego i hydraulicznego.

Premium
Elbląg TRANSPORT, PRZEPROWADZKI, WYWÓZ ŚMIECI-   usługi transportowe ADAMPrzeprowadzki pokoju, mieszkania, domu,

TransportoweWykonam usługę Ogł. nr 832796
z 19 grudnia

TRANSPORT, PRZEPROWADZKI, WYWÓZ ŚMIECI-   usługi transportowe "ADAM"

  • Przeprowadzki pokoju, mieszkania, domu, usługi przeprowadzkowe.
  • Montaż i domontaż mebli i sprzętu
  • Wywóz przedmiotów gabarytowych, śmieci, gruzu, czyszczenie pomieszczeń
  • Transport pojedynczych mebli i sprzetu AGD, taksówki bagażowe
  • Przeprowadzki firm, biur, magazynów, transport mebli.
  • Usługi transportowe materiałów budowlanych i innych, taxi bagażowe
  • Przewozy lokalne i długodystansowe w kraju i Europie usługi transportowe

Premium
Elbląg Fotel kosmetyczny z kuwetami biały + pomocnik kosmetyczny +lampa lupa+ taboret kosmetyczny. Praktyczny zestaw w

Wyposażenie wnętrzSprzedam za 900 zł Ogł. nr 832667
z 18 grudnia

Fotel kosmetyczny z kuwetami biały + pomocnik kosmetyczny +lampa lupa+ taboret kosmetyczny.

Praktyczny zestaw w kolorze białym.

Premium
Elbląg PRZEPROWADZKI, TRANSPORT, WYWÓZ STARYCH MEBLI

TransportoweWykonam usługę za 100 zł Ogł. nr 833347
z 23 grudnia

PRZEPROWADZKI, TRANSPORT, WYWÓZ STARYCH MEBLI

Premium
Elbląg W związku z dynamicznym rozwojem BOMA Sp. z o. o.producent mebliposzukuje kandydata/kandydatki na

ZatrudnięProdukcja Ogł. nr 832441
z 17 grudnia

W związku z dynamicznym rozwojem BOMA Sp. z o. o.producent mebli

poszukuje kandydata/kandydatki na stanowisko:

PRACOWNIK PRODUKCJI - pomocnik operatora piły

Osoby, które zainteresowało to ogłoszenie obejrzały również:

Elbląg Firma ROCKFIN SA zatrudni osoby na stanowisko - NARZĘDZIOWIEC

Zatrudnię Ogł. nr 833018
z 20 grudnia

Firma ROCKFIN SA zatrudni osoby na stanowisko - NARZĘDZIOWIEC

ZatrudnięTransport Ogł. nr 832948
z 19 grudnia

Zatrudnię kierowcę na gruszkę do betonu kąt C
Kontakt telefoniczny

Premium
Elbląg Technolog – Konstruktor mebli na wymiar

ZatrudnięProdukcja Ogł. nr 832801
z 19 grudnia

Technolog – Konstruktor mebli na wymiar

Reklama
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść i formę ogłoszeń
Infolinia działu ogłoszeń: 55 235 39 76 pon. - piątek, godz. 8.30 - 16.30
Kontakt mailowy: ogloszenia@portel.pl