UWAGA!

Termin za gotówkę

Jeden z naszych czytelników (nazwisko adres znane redakcji) stał się posiadaczem odbiornika telewizyjnego "Tosca", nabytego w sklepie ZURiT w Elblągu - czytamy w Głosie Elbląga z 15 września 1966 roku.

Po pewnym czasie aparat rozregulował się, utrudniając poważnie odbiór telewizji. Właściciel telewizora udał się więc do punktu naprawczego ZURiT przy ul. 12 Lutego prosząc o usunięcie tej drobnej usterki. W odpowiedzi wyjaśniono mu, że naprawy gwarancyjne (nawet te najdrobniejsze) dokonywane są w terminie od 8 do 10 dni, jedynie płatne gotówką, wykonywane być mogą natychmiast.
       Zachodzi więc pytanie - dlaczego istnieje tak duża różnica między naprawą odpłatną i tą w ramach gwarancji? Czyżby zakłady naprawcze ZURiT nie obowiązywała kolejność i terminy w stosunku do posiadaczy telewizorów z gwarancją?
(L)

Najnowsze artykuły w dziale Dawno temu

Artykuły powiązane tematycznie

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
Reklama