UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • W mojej ocenie, jeżeli przychodnia zamknęła się czasowo z powodu epidemii koronawirusa, zobowiązana jest do obdzwonienia pacjentów, którzy byli umówieni np. nazajutrz i kilka dni do przodu by ich o tym fakcie poinformować. Rozmowa telefoniczna nie przekazuje koronawirusa, recepcjonistka bądź lekarz może przecież takie telefony wykonać z domu.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    67
    2
    mieszkaniecc(2020-03-17)
  • Oni nigdy nie odbierali telefonów, a jeszcze oddzwonić mają? Haha nie za to im płacą, kawa ciasto ????
Reklama