UWAGA!

Jak zostać Świętym Mikołajem w kinie Światowid

 Elbląg, Jak zostać Świętym Mikołajem w kinie Światowid

Od 22 listopada do 5 grudnia kino Światowid zaprasza na film familijny "Jak zostać Świętym Mikołajem".

Lucia mieszka ze swoimi rodzicami na północy Grenlandii. Jej tata pracuje jako Święty Mikołaj. Dziewczynka chciałaby pójść w ślady ojca i uczyć się tajników jego zawodu. Niestety tylko chłopcy mogą uczęszczać do międzynarodowej szkoły dla Mikołajów. Lucia nie daje jednak za wygraną i przekonuje dyrektora szkoły, aby pozwolił jej udowodnić, że jest tak samo dobra jak oni. By to osiągnąć, musi spełnić największe, świąteczne marzenie pewnego chłopca o imieniu Albert — sprawić, aby jego ojciec cierpiący na tajemniczą chorobę wyzdrowiał. Mężczyzna został nią zarażony przez Krampusa - Złego Ducha Świąt. Dziewczynka zdaje sobie sprawę, że to zadanie niemalże nie do wykonania. Jednak to jej nie powstrzymuje. Wraz ze swym ojcem wyrusza na poszukiwania Złego Ducha Świąt. Tak rozpoczyna się niesamowita, świąteczna przygoda podczas której Lucia pozyska niespodziewanych sprzymierzeńców, z których pomocą zmierzy się z Krampusem.

 

Reżyseria: Christian Dyekjaer

Obsada: Ella Testa Kusk, Peter Sejer Winther, Martin Buch, Mia Lyhne

Produkcja: Dania 2018

Czas: 92 min

 

Bilety na film można nabyć online lub w kasie Centrum Spotkań Europejskich Światowid. Kasa jest czynna od poniedziałku do piątku od godz. 14.30 do 20.30 (lub 15 minut przed pierwszym seansem). W soboty i niedziele od godz. 11:30 do 20:30. Więcej informacji pod numerem: (55) 611 20 56/76 lub pisząc na adres: kino@swiatowid.elblag.pl.

 

Adam Krawczuk, CSE Światowid

Najnowsze artykuły w dziale Kina i teatr

Artykuły powiązane tematycznie

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
Reklama