UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • skoro teraz jest mniej pieszych, a więcej samochodów to znaczy że wszystko jest w porządku - wąski chodnik, szeroka ulica.
  • wg Przepraszam za tę jakże istotną pomyłkę :) Poprawiłem dom na świat, tylko chodnik jakoś od tego nie chce być szerszy :(
  • a po przeciwnej stronie to zabrakło miejsca na przystanek i stoi zupełnie obok poza zatoczką, a rowerzyści obijają sie o pieszych i wysoką scianę budynku. to naprawdę się płakać chce, zwłaszcza, że samochody parkują teraz już nawet w parku- wjazd od silwanta. Mistrzostwo świata, gratulacje. .. .
  • A jeżeli mogę wtrącić, czy w strefie SPP to już nie trzeba już odśnieżać, ostatnio wysiadając by dokonać opłaty wywinęłam takiego orła, że o mało się nie połamałam tyle było lodu.
  • Nie wiem jakie są przepisy, ale tu gołym okiem widać, że ktoś dał ciała
  • przypuszczam ze przy budowei tej drogi mielismy do czynienia z ogromna korupcja. Cala 12 lutego jest zaprojektowana przez jakiegos Amatora, niechluja. Moze podacie nazwisko projektanta/projektantow? oraz kto zatwierdzil i dokonal odbioru? Dlaczego droga dla rowerow jest tylko poe jednej stronie skoro sa dwie jezdnie i obustronne chodniki? osobiscie nie korzystam z tej jednostronnej drogi rowerowej i jestem zmuszony jezdzic po jezdni rowerem. Brawo dla prorowerowych dzialaczy tego miasta, POpisaliscie sie turlej i oficer rowerowy. A te malowidla na wysokosci domu przemyslowego- istny debilizm, przystanek autobusowy 20 metrow od zatoczki. Wysepki na przejsciu dwuetapowym sa tak male ze piesi wchodza pod tramwaje(przejscie kolo videoworld). ludzie ktorzy to projektowali, zatwierdzili i odebrali powinni dostac ogromne kary finansowe i zostac wsadzeni do wiezienia
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    12
    0
    korba666(2013-12-12)
  • Na szczęście o szerokości torowisk decydują normy a nie dziennikarze. Inaczej wkrótce byłyby tu Szczekociny 2,3,4.. .. Jak komuś brakuje wiedzy, to mu się wydaje, że to wszystko takie proste i można było zrobić lepiej na 100 sposobów. Prawdziwy dziennikarz sprawdziłby, jakie były założenia do projektu, jakie ograniczenia techniczne, zapozna się z normami, zanim zacznie perorować na tematy, na których się nie zna. Ale po co? Łatwiej jest opluć innych, prawda? WIELKIM KITEM TO JEST TEN ARTYKUŁ Obecny układ drogowy jest moim zdaniem optymalny na dzisiejsze warunki. Niestety ruch się zwiększa i aby go upłynnić należało zwiększyć przepustowość 12 Lutego. Promenada przed sklepami nie jest tam potrzebna, a tramwaj pojedzie tam, gdy znajdą się środki na rozwój transportu - to inna transza. Przypominam, że na Płk. Dąbka i Ogólnej też tak było. Tylko wtedy nie publikowano takich bzdur na portelu.
  • No i inżynierze nie dodaliście, że chodniki przy ul. Płk. Dąbka są dwa razy szersze niż te przy 12 Lutego. Może dlatego portEl nic na ten temat nie publikował.
  • Dobrze, że te normy zostawiły przechodniom chociaż ten metr chodnika. Projektant mógł przecież dla tego tramwaju co go nie ma ustanowić tylko pół metra. W końcu przechodnie mogą przejść sobie na drugą stronę jak im coś nie pasuje. No nie?
  • co za pajac wymyślił taki wąski chodnik koło światu dziecka?????
  • to pewnie wina poprzednika i kto teraz wstęgę przetnie może lizus pruszak
  • haha reprezentacyjny deptak 2m szeroki fffff
Reklama