UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • W tym wpisie ktoś sam sobie odpowiedział. A zatem właśnie dlatego że w Olsztynie prawie wszystkie drogi dojazdowe do miasta są szerokie, dwupasmowe, z estakadami itp, dlatego że jest tam obwodnica, której nie było, tramwaje i inne, nie ma ich i zapewne długo nie będzie w Elblągu i innych miastach województwa warmińsko mazurskiego.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    2
    0
    BEZ ŚCIEM proszę(2021-09-10)
  • @Gdańsk-Elbląg-Malbork - Jeśli dyskutujemy o nowej drodze to większość argumentów traci znaczenie. .. ponieważ pozostanie stara droga jako zabezpieczająca ruch lokalny. Pozostaje jedynie argument barierek, które automatycznie wymuszają budowę dróg technicznych wzdłuż całego odcinka z barierkami, które niby poprawiają bezpieczeństwo ale to nie jest takie zupełnie oczywiste. ..
  • @GłębokaMyśl - Nie do końca trafne stwierdzenie jeśli chodzi o argumentację! Droga lokalna (jako stara DK22)zabezpieczy ruch lokalny dla jednej części - Jegłownik i okolice, natomiast po drugiej stronie będzie Gronowo, sąsiednie miejscowości i większość sąsiedniej Gminy - jeśli będzie ekspresówka, to mieszkańcy tej części będą musieli jechać albo w górę, albo w dół, czyli ogromnie nadrabiać drogi, aby wjechać w zjazd drogowy. Dlatego optymalnym rozwiązaniem jest poszerzona droga klasy GP!! Bariery oddzielające pasy ruchu do zbrodnia i absurd drogowy. Mają zastosowanie jedynie jako separacja szerokich dwupasmowych dróg ekspresowych i autostrad, a nie GŁÓWNYCH PRZYSPIESZONYCH w układzie 2+1!! Wąski pas wydzielony barierą spowolni jazdę (maszyna rolnicza, zepsute auto)i wtedy sznur od Elbląga do Malborka gwarantowany. Autor wie, że dzwoni, ale nie wie w jakim kościele!!
  • @GSZ/NEB - GM zakłada milcząco, że drogi lokalne będą miały wiadukty nad nową drogą. .. w jakim układzie by nie powstała. Kwestię barierek GM już poruszyła w poprzednim poście.
  • Powiem więcej. DK22 bez wątpliwości powinna powstać jako droga czteropasmowa ale nie tylko do Fiszewa. To ważna droga krajowa o dużym natężeniu ruchu, łącząca S7 z autostradą A1.Więc nie ma żadnych wątpliwości co do klasy drogi jaka powinna zostać zaplanowana i zrealizowana przez GDDKiA na terenie sąsiadujących ze sobą województw pomorskiego i warmińsko mazurskiego.
  • @GSZ/NEB - Potwierdzam.
  • Zależy nam na bezpieczeństwie, przepustowości, oraz szybszym przemieszczaniu się na odcinku Elbląg - Fiszewo. Takie rozwiązanie gwarantuje budowa czteropasmowej(2+2)drogi w klasie „S”, czyli dobrze znanej nam „ekspresówki” z oddzielonymi pasami ruchu za pomocą barierek energochłonnych, wiaduktów, etc.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    2
    kasztelan elbląg(2021-09-10)
  • Tylko 2+2.Rozważanie 2+1 to po prostu KPINA!!! Jk widzę coś takiego to się zastanawiam po co projektant w ogóle studiował. Robimy porządną drogę czy popierdółkę, do przebudowy.
  • Ludzie piszą że bubel a głosują na hit. Typowe elbląskie młotki
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    1
    Czytać osioły!(2021-09-11)
  • politycy nie słuchają wyborców po wyborach, pieniądze są zbierane od pracujących obywateli, rząd nimi rozporządza, jak to robi to widać.
  • @Ryszard W. - A pomyślałeś człowieku o ograniczonej licznie zjazdów w przypadku wersji 2+2???? Taki układ odizoluje mieszkańców od bezpośredniego wjazdu na drogę. 2+1 jest alternatywą dla wersji 1+1,a co ważne - NIE OGRANICZA SZYBKIEGO WŁĄCZENIA się do ruchu. Nie myśl o sobie, tylko o innych. To naprawdę wymaga szeregu analiz. Dodatkowo WON z barierkami i robieniem zasieków na drodze. Wersja z Kościerzyny TO KICZ, KIT i CHŁAM.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    2
    1
    Patrzący realnie.(2021-09-11)
  • Wladze Olsztyna nic nie maja do gadania przy drogach krajowych. Decyduj GDDKIA
Reklama