UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Autor nie ma racji! Jeżdżę codzień z Gd do Ega. Jeśli przejadę zjazd E-g – Frombork, następny mam w kierunku Malborka! Jeśli będzie Ska to zjazdy BĘDĄ pod E-giem i pod Fiszewem, zatem mieszkańcy JEGŁ. chcący dojechać do Gronowa będą nadrabiać kawał drogi, to samo w drugą stronę, ale tu dochodzą mieszkańcy innych Gmin – i na to nie ma przyzwolenia – AUTORZE PODEJMIJ PRÓBĘ LOGISTYCZNĄ, a nie myśl o własnym JA – Jakie to bezpieczeństwo, jeśli na terenie zalewowym znajdzie się droga odcinająca lub przedłużająca dojazd służb? A co ze STRAŻAMI lub KARETKĄ, które będą musiały wyłącznie korzystać z ustalonych normatywnie zjazdów? Jeśli chodzi o bariery, radzę autorowi zapoznać się KRYTYKĄ EKSPERTÓW przy stosowaniu barier wzdłużnych – popatrzcie na zdjęcie DK20 obw. Kościerzyny (takie rozwiązania otrzymały w Polsce „złote maliny”)i wyobraźcie sobie awarię samochodu, zaśnięcie kier. , zderzenie z dzikiem itd. Robi się KOREK, a w tym czasie, z tyłu jedzie STRAŻ lub KARETKA POG. niekoniecznie do wypadku na drodze – gratuluję pomysłu, MASZ WTEDY CHŁOPIE KORYTARZ ŻYCIA, pas odseparowany barierą staje się pułapką! NIE MA NA TAKIE ROZWIĄZANIA ZGODY ZE STRONY SŁUŻB RATUNKOWYCH, BO NIE ODWAŻĄ SIĘ UZGODNIĆ TAKIEGO PROJEKTU! W naszych rękach jest jedynie kultura jazdy! Twój pomysł to KIT!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3
    0
    Gdańsk-Elbląg-Malbork(2021-09-10)
  • @Gdańsk-Elbląg-Malbork - Jeśli dyskutujemy o nowej drodze to większość argumentów traci znaczenie. .. ponieważ pozostanie stara droga jako zabezpieczająca ruch lokalny. Pozostaje jedynie argument barierek, które automatycznie wymuszają budowę dróg technicznych wzdłuż całego odcinka z barierkami, które niby poprawiają bezpieczeństwo ale to nie jest takie zupełnie oczywiste. ..
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    GłębokaMyśl(2021-09-10)
  • @GłębokaMyśl - Nie do końca trafne stwierdzenie jeśli chodzi o argumentację! Droga lokalna (jako stara DK22)zabezpieczy ruch lokalny dla jednej części - Jegłownik i okolice, natomiast po drugiej stronie będzie Gronowo, sąsiednie miejscowości i większość sąsiedniej Gminy - jeśli będzie ekspresówka, to mieszkańcy tej części będą musieli jechać albo w górę, albo w dół, czyli ogromnie nadrabiać drogi, aby wjechać w zjazd drogowy. Dlatego optymalnym rozwiązaniem jest poszerzona droga klasy GP!! Bariery oddzielające pasy ruchu do zbrodnia i absurd drogowy. Mają zastosowanie jedynie jako separacja szerokich dwupasmowych dróg ekspresowych i autostrad, a nie GŁÓWNYCH PRZYSPIESZONYCH w układzie 2+1!! Wąski pas wydzielony barierą spowolni jazdę (maszyna rolnicza, zepsute auto)i wtedy sznur od Elbląga do Malborka gwarantowany. Autor wie, że dzwoni, ale nie wie w jakim kościele!!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    0
    GSZ/NEB(2021-09-10)
  • @GSZ/NEB - GM zakłada milcząco, że drogi lokalne będą miały wiadukty nad nową drogą. .. w jakim układzie by nie powstała. Kwestię barierek GM już poruszyła w poprzednim poście.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    GłębokaMyśl(2021-09-10)
  • @GSZ/NEB - Potwierdzam.
Reklama