![Elbląg, Żubr. Tu się wybiera Elbląg, Żubr. Tu się wybiera](/newsimg/duze/p230/zubr-tu-sie-23065.jpg)
Platforma widokowa na „Wielbłądzim Garbie”? Modernizacja terenów rekreacyjnych na „Smokach”? A może stworzenie ścieżki edukacyjnej w Kadynach? Od 1 kwietnia (i nie jest to bynajmniej primaaprilisowy żart) mieszkańcy Elbląga sami mogą o tym decydować! Rusza plebiscyt „Żubr. Tu się wybiera”. Nasz sondaż na stronach Aktualności i Społeczeństwo.
Plebiscyt prowadzony we współpracy z przedstawicielami patronów mediowych poprzedziły konsultacje społeczne prowadzone wśród mieszkańców Elbląga. Za pośrednictwem mediów, w specjalnie przygotowanym „Zielonym alercie”, Żubr zapytał wtedy anonimowo o miejsca związane z odpoczynkiem i relaksem na świeżym powietrzu, które są zaniedbane i wymagają odnowienia. Mieszkańcy Elbląga zareagowali spontanicznie - w ciągu kilku dni forum na portalu portEl.pl pełne było pomysłów! Na podstawie tych głosów powstała krótka lista trzech miejsc, które właśnie od 1 kwietnia oddane zostały pod głosowanie.
Wśród propozycji miejsc, które, zdaniem elblążan, warte są zmian, znalazły się: „Wielbłądzi Garb”, „Smoki” oraz edukacyjny deptak w Kadynach.
Kupony plebiscytowe, na którym mieszkańcy Elbląga oddawać będą swoje głosy, znajdują się w „Dzienniku Elbląskim” oraz portalu portEl.pl. Tej nietypowej i cennej inicjatywie Żubra patronuje ponadto telewizja TVP 3 Olsztyn.
Na głosujących w sondażu portElu czeka 20 firmowych polarów Żubra i sześć leżaków wypoczynkowych.
Rozpoczynający się plebiscyt „Żubr. Tu się wybiera” to tylko czubek góry lodowej zapowiadającej się naprawdę imponująco akcji. Już na początku maja dowiemy się, które z miejsc zyskało najwięcej głosów mieszkańców Elbląga i rzecz którego rozpocznie się zbiórka funduszy. Fundusze zbierane będą w specjalnie przygotowanej promocji konsumenckiej, która rozpocznie się 11 czerwca i zakończy 31 lipca. Wysokość zebranych sum ujawniona zostanie na początku sierpnia; najpóźniej do końca października oddane zostaną odnowione miejsca odpoczynku i relaksu na świeżym powietrzu.
- Marka Żubr pragnie po raz kolejny wesprzeć region Elbląga konkretnymi działaniami. Czujemy się odpowiedzialni społecznie i właśnie dlatego wspieramy ważne lokalne inicjatywy, szczególnie w regionie, w którym nawiązaliśmy już dobre relacje z mieszkańcami. Stąd tak silne zaangażowanie marki Żubr w zeszłoroczną akcję proekologiczną, czyli zagospodarowanie ścieżki turystycznej w Kadynach. A rozpoczęliśmy właśnie kolejną. Żubr od zawsze związany jest z naturą i relaksem na świeżym powietrzu. Liczymy na aktywną współpracę z mieszkańcami miasta, wierząc, że zechcą oni zdecydować o tym, jak powinno wyglądać ich najbliższe otoczenie. Chcemy także dać odrobinę zieleni i chwilę wytchnienia na świeżym powietrzu. W końcu każdemu z nas coś się należy... - powiedział Tomasz Brycki, senior brand manager marki Żubr w Kompanii Piwowarskiej.
W tym roku oprócz działań w Elblągu, marka Żubr zaplanowała oparte na zbliżonej mechanice akcje proekologiczne i prospołeczne „Żubr. Tu się wybiera” na terenie Olsztyna, Białegostoku, Lublina, Włocławka i Płocka.
Zdecyduj o swoim najbliższym otoczeniu - przyłącz się do akcji „Żubr. Tu się wybiera”.
***
Żubr - druga marka piwna w Polsce
Marka Żubr to druga marka piwna w Polsce pod względem wielkości sprzedaży. To piwo produkowane z naturalnych składników na skraju Puszczy Białowieskiej, idealne na zakończenie każdego dnia. Żubr jest pełen spokoju i harmonii, nieodłącznie kojarzy się z naturą i spokojem lasu. Od 2004 roku marka Żubr wspiera stado białowieskich żubrów i jest sponsorem Białowieskiego Parku Narodowego. Żubr dba także stale o środowisko naturalne i prowadzi wiele inicjatyw proekologicznych, angażując w nie społeczności lokalne. W 2006 roku marka Żubr zaangażowała się w akcję ratowania lip w Białymstoku (w czasie akcji „Żubr dba o korzenie” zebrano 133 tys. zł za które posadzono 53 nowe lipy krymskie), ustawianie nowych ławek w Lublinie nad Zalewem Zemborzyckim, zarybianie Jeziora Długie i Redykajny w Olsztynie oraz odrestaurowanie ścieżki turystycznej w Kadynach koło Elbląga. Jednocześnie, wraz z tymi działaniami, zrealizowany został finał akcji „Żubr w naturze nie odpuszcza” z 2005 roku. W ramach tego projektu ułożono nową alejkę, nasadzono drzewa i ustawiono ławki w Inowrocławskim Parku Zdrojowym, odnowiono wiatę dla turystów w Miejscu Mocy w Puszczy Białowieskiej, odrestaurowano miejsce do grillowania w Ośrodku Edukacji Przyrodniczo-Leśnej w Puszczy Goleniowskiej, ustawiono nowe ławki w rezerwacie Szum oraz nasadzono drzewa, krzewy oraz ustawiono nowe ławki w Parku 1000-lecia w Chojnicach.
Kompania Piwowarska - Lider branży piwowarskiej w Polsce
Kompania Piwowarska jest największym i najbardziej zyskownym przedsiębiorstwem piwowarskim w Polsce. Kilkusetletnie doświadczenia w warzeniu piwa, nowoczesna technologia i rygorystyczne przestrzeganie zasad Produkcji na Światowym Poziomie (World Class Manufacturing) gwarantują najwyższą jakość jej produktów. Do portfela marek należy Tyskie (ulubione piwo Polaków), Żubr (druga marka w Polsce pod względem wielkości sprzedaży), Lech, Dębowe Mocne, Pilsner Urquell, Redd's, Dog in the Fog, Miller Genuine Draft i Peroni Nastro Azzurro.
Kompania Piwowarska powstała w 1999 roku w wyniku połączenia Tyskich Browarów Książęcych i Lech Browary Wielkopolski. W roku 2003 do Kompanii dołączył Browar Dojlidy w Białymstoku. W roku finansowym zakończonym 31 marca 2006 r. Kompania Piwowarska osiągnęła zysk netto w wysokości 570 mln zł. Wartości sprzedaży w tym okresie wynosiła 3,8 mld złotych.
SABMiller - Drugi na świecie producent piwa
Kompania Piwowarska jest częścią drugiego na świecie producenta piwa - SABMiller plc. Grupa obecna jest w ponad 60 krajach na pięciu kontynentach, a jej portfel obejmuje ponad 120 silnych marek (m.in. Pilsner Urquell, Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro czy Castle Lager). W wielu krajach Grupa SABMiller zajmuje pozycję lidera branży piwnej. SABMiller plc jest również jedną z największych na świecie (poza USA) firm rozlewających produkty Coca-Coli.
W roku finansowym zakończonym 31 marca 2006 r. SABMiller plc osiągnęła zyski (przed opodatkowaniem; adjusted profit before tax) w wysokości 2,6 mld USD ze sprzedaży o wartości 15,3 mld USD.
Wśród propozycji miejsc, które, zdaniem elblążan, warte są zmian, znalazły się: „Wielbłądzi Garb”, „Smoki” oraz edukacyjny deptak w Kadynach.
Kupony plebiscytowe, na którym mieszkańcy Elbląga oddawać będą swoje głosy, znajdują się w „Dzienniku Elbląskim” oraz portalu portEl.pl. Tej nietypowej i cennej inicjatywie Żubra patronuje ponadto telewizja TVP 3 Olsztyn.
Na głosujących w sondażu portElu czeka 20 firmowych polarów Żubra i sześć leżaków wypoczynkowych.
Rozpoczynający się plebiscyt „Żubr. Tu się wybiera” to tylko czubek góry lodowej zapowiadającej się naprawdę imponująco akcji. Już na początku maja dowiemy się, które z miejsc zyskało najwięcej głosów mieszkańców Elbląga i rzecz którego rozpocznie się zbiórka funduszy. Fundusze zbierane będą w specjalnie przygotowanej promocji konsumenckiej, która rozpocznie się 11 czerwca i zakończy 31 lipca. Wysokość zebranych sum ujawniona zostanie na początku sierpnia; najpóźniej do końca października oddane zostaną odnowione miejsca odpoczynku i relaksu na świeżym powietrzu.
- Marka Żubr pragnie po raz kolejny wesprzeć region Elbląga konkretnymi działaniami. Czujemy się odpowiedzialni społecznie i właśnie dlatego wspieramy ważne lokalne inicjatywy, szczególnie w regionie, w którym nawiązaliśmy już dobre relacje z mieszkańcami. Stąd tak silne zaangażowanie marki Żubr w zeszłoroczną akcję proekologiczną, czyli zagospodarowanie ścieżki turystycznej w Kadynach. A rozpoczęliśmy właśnie kolejną. Żubr od zawsze związany jest z naturą i relaksem na świeżym powietrzu. Liczymy na aktywną współpracę z mieszkańcami miasta, wierząc, że zechcą oni zdecydować o tym, jak powinno wyglądać ich najbliższe otoczenie. Chcemy także dać odrobinę zieleni i chwilę wytchnienia na świeżym powietrzu. W końcu każdemu z nas coś się należy... - powiedział Tomasz Brycki, senior brand manager marki Żubr w Kompanii Piwowarskiej.
W tym roku oprócz działań w Elblągu, marka Żubr zaplanowała oparte na zbliżonej mechanice akcje proekologiczne i prospołeczne „Żubr. Tu się wybiera” na terenie Olsztyna, Białegostoku, Lublina, Włocławka i Płocka.
Zdecyduj o swoim najbliższym otoczeniu - przyłącz się do akcji „Żubr. Tu się wybiera”.
***
Żubr - druga marka piwna w Polsce
Marka Żubr to druga marka piwna w Polsce pod względem wielkości sprzedaży. To piwo produkowane z naturalnych składników na skraju Puszczy Białowieskiej, idealne na zakończenie każdego dnia. Żubr jest pełen spokoju i harmonii, nieodłącznie kojarzy się z naturą i spokojem lasu. Od 2004 roku marka Żubr wspiera stado białowieskich żubrów i jest sponsorem Białowieskiego Parku Narodowego. Żubr dba także stale o środowisko naturalne i prowadzi wiele inicjatyw proekologicznych, angażując w nie społeczności lokalne. W 2006 roku marka Żubr zaangażowała się w akcję ratowania lip w Białymstoku (w czasie akcji „Żubr dba o korzenie” zebrano 133 tys. zł za które posadzono 53 nowe lipy krymskie), ustawianie nowych ławek w Lublinie nad Zalewem Zemborzyckim, zarybianie Jeziora Długie i Redykajny w Olsztynie oraz odrestaurowanie ścieżki turystycznej w Kadynach koło Elbląga. Jednocześnie, wraz z tymi działaniami, zrealizowany został finał akcji „Żubr w naturze nie odpuszcza” z 2005 roku. W ramach tego projektu ułożono nową alejkę, nasadzono drzewa i ustawiono ławki w Inowrocławskim Parku Zdrojowym, odnowiono wiatę dla turystów w Miejscu Mocy w Puszczy Białowieskiej, odrestaurowano miejsce do grillowania w Ośrodku Edukacji Przyrodniczo-Leśnej w Puszczy Goleniowskiej, ustawiono nowe ławki w rezerwacie Szum oraz nasadzono drzewa, krzewy oraz ustawiono nowe ławki w Parku 1000-lecia w Chojnicach.
Kompania Piwowarska - Lider branży piwowarskiej w Polsce
Kompania Piwowarska jest największym i najbardziej zyskownym przedsiębiorstwem piwowarskim w Polsce. Kilkusetletnie doświadczenia w warzeniu piwa, nowoczesna technologia i rygorystyczne przestrzeganie zasad Produkcji na Światowym Poziomie (World Class Manufacturing) gwarantują najwyższą jakość jej produktów. Do portfela marek należy Tyskie (ulubione piwo Polaków), Żubr (druga marka w Polsce pod względem wielkości sprzedaży), Lech, Dębowe Mocne, Pilsner Urquell, Redd's, Dog in the Fog, Miller Genuine Draft i Peroni Nastro Azzurro.
Kompania Piwowarska powstała w 1999 roku w wyniku połączenia Tyskich Browarów Książęcych i Lech Browary Wielkopolski. W roku 2003 do Kompanii dołączył Browar Dojlidy w Białymstoku. W roku finansowym zakończonym 31 marca 2006 r. Kompania Piwowarska osiągnęła zysk netto w wysokości 570 mln zł. Wartości sprzedaży w tym okresie wynosiła 3,8 mld złotych.
SABMiller - Drugi na świecie producent piwa
Kompania Piwowarska jest częścią drugiego na świecie producenta piwa - SABMiller plc. Grupa obecna jest w ponad 60 krajach na pięciu kontynentach, a jej portfel obejmuje ponad 120 silnych marek (m.in. Pilsner Urquell, Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro czy Castle Lager). W wielu krajach Grupa SABMiller zajmuje pozycję lidera branży piwnej. SABMiller plc jest również jedną z największych na świecie (poza USA) firm rozlewających produkty Coca-Coli.
W roku finansowym zakończonym 31 marca 2006 r. SABMiller plc osiągnęła zyski (przed opodatkowaniem; adjusted profit before tax) w wysokości 2,6 mld USD ze sprzedaży o wartości 15,3 mld USD.
-------------------- Tekst sponsorowany ----------------------