Dzisiaj w Elblągu została podpisana umowa na modernizację 14-kilometrowego odcinka drogi krajowej nr 7 między Elblągiem a Jazową. Od 14 lipca br. kierowcy muszą się liczyć z utrudnieniami w ruchu.
Umowę podpisali Dariusz Słotwiński, dyrektor firmy Strabag oraz Wademar Królikowski, dyrektor Generalnej Dyrekcji Dróg i Autostrad w Olsztynie.
- W zachodniej części województwa warmińsko-mazurskiego remontuje się najwięcej dróg, ale takie są potrzeby - mówi Waldemar Królikowski. - Chcemy stworzyć tu taki ciąg komunikacyjny, który będzie adekwatny do potrzeb.
W ciągu 19 miesięcy drogowcy położą nową nawierzchnię drogi i wyremontują pięć niewielkich obiektów mostowych.
Na odcinku od Kazimierzowa do Elbląga zostanie położona druga nitka „siódemki”, tym samym cała obwodnica Elbląga będzie drogą dwupasmową. Modernizacja kosztować będzie 215 milionów zł.
Obecnie w rejonie Elbląga prowadzone są także inne, powiązane ze sobą duże inwestycje drogowe: budowa nowoczesnego węzła Elbląg-Wschód, łączącego siódemkę z „berlinką” wiodącą do Kaliningradu, remont tej drogi oraz budowa przejścia granicznego w Grzechotkach - Mamonowie II.
- W zachodniej części województwa warmińsko-mazurskiego remontuje się najwięcej dróg, ale takie są potrzeby - mówi Waldemar Królikowski. - Chcemy stworzyć tu taki ciąg komunikacyjny, który będzie adekwatny do potrzeb.
W ciągu 19 miesięcy drogowcy położą nową nawierzchnię drogi i wyremontują pięć niewielkich obiektów mostowych.
Na odcinku od Kazimierzowa do Elbląga zostanie położona druga nitka „siódemki”, tym samym cała obwodnica Elbląga będzie drogą dwupasmową. Modernizacja kosztować będzie 215 milionów zł.
Obecnie w rejonie Elbląga prowadzone są także inne, powiązane ze sobą duże inwestycje drogowe: budowa nowoczesnego węzła Elbląg-Wschód, łączącego siódemkę z „berlinką” wiodącą do Kaliningradu, remont tej drogi oraz budowa przejścia granicznego w Grzechotkach - Mamonowie II.
R