UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • erg. nie denerwuj się, dawniej gdy bawiłeś się w piaskownicy nie trzeba było jeździc lasem z Katów do Buczyńca, pod mostem w Kątach biegła wzdłuż kanału ścieżka, taka akurat na rower, teraz zarosła i jak widać nawet we wspomnieniach ślad po niej zaginął, a drogą po lesie można sobie jechać i owszem, tylko co ona ma wspólnego ze kanałem?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    naoczny(2007-02-20)
  • A czy jest możliwe, aby powstały drogi rowerowe do najbliższych wiosek w okolicach miasta, by dzieci mogły (i nie tylko) dojerzdżać do szkół. mam na myśli Kazimierzowo, Gronowo, Rubno, Nowakowo, Dąbrowę. Ale byłoby super gdybym mógł bezpiecznie jeździć do miasta.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    wiejski dzieciak(2007-02-24)
  • Ależ oczywiście jest realnym powstanie tras rowerowych, zarówno w mieście jak i na jego obrzeżach i tylko brak zrozumienia władz jest główną przeszkodą w realizacji tego zamierzenia. W zakamarkach szuflad samorządowych leży wiele dokumentacji i koncepcji rozwiązania tego i innych problemów związanych z rekreacją, sportem i alternatywnymi środkami masowej komunikacji. W obecnej chwili elbląskie trasy rowerowe (dość eufemiczne pojęcie) nie komunikują niczego i do nikąd nie prowadzą, a poza tym włączenie ich w ciągi strumieni pieszych jest wielkim nieporozumieniem. Polskie chodniki są odzwierciedleniem sytuacji panującej na drogach, które bardziej przypominają zawody bez reguł i tylko oddzielenie tych dwóch nurtów może dać pozytywne efekty. Pojawienie się na naszych ulicach większej ilości tras tramwajowych było bardzo pozytywnym posunięciem i zgodnie z tą ideą należy czynić znaczące kroki w kierunku stworzenia tras rowerowych, które komunikują coś i obsługują zarówno ruch tranzytowy jak i komunikację okolicznych miejscowości zapewniając (według przyjętych w świecie oznaczeń poziomych i pionowych, oraz parametrów tras a nie chodników dla wózków dziecięcych) powiedzmy średni komfort jazdy i jej bezkolizyjność.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    AborygenMiejscowy(2007-02-25)
  • Abo ~ marzenia, pragnienia, nadzieje..
  • Człowiek, który mówi: "tego nie da się zrobić", nie powinien przeszkadzać temu, który to robi. przysłowie chińskie _____ Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić, aż znajduje się taki jeden, który nie wie, że się nie da, i on to robi. Albert Einstein
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    AborygenMiejscowy(2007-02-25)
  • Abo ~ goornolotnie_se_ cytoojesz, czy też pijesz_do_mnie? Jeśli to drugie, to ponieważ rowerkuję prawie jak Ty - spontanicznie zaoferowałem paniPrezes (n-ty raz przez_woja_wychwalanej) swą pomoc, a zostałem potraktowany całkiem nie spontanicznie.. Wracając do sedna tematu, to bardziej pasują tu słowa Kisiela: od samego mieszania herbata nie staje się słodsza!
  • Tym gorzej dla sprawy. Widzę, że kolejny raz gonimy króliczka. Widać to jakaś TRADYCJA.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    AborygenMiejscowy(2007-02-25)
  • MARECKI Panowie! O ile przyjemniej będzie porozmawiać o koncepcjach ścieżek rowerowych na wspólnej wycieczce. Już wkrótce, w marcu, tradycyjna impreza elbląskich rowerzystów na rozpoczęcie sezonu do Stegny. Spokojna trasa sprzyja konwersacji ;-). Pozdrawiam i gorąco zapraszam. Odwiedzajcie PORTEL i www.bikerelblag.hg.pl.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    MARECKI(2007-02-26)
Reklama