UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • Panie Jerzy ratuj nasz port, rób coś komentuj, donoś, skarż, pisz notatki służbowe, daj na tacę, idź do jasnowidza i bóg wie co jeszcze, lecz ratuj nasz port, niech przyćmi Gdynię . Nawet możesz dać premierowi kosz kwiatów lecz ratuj zbawicielu i przywódco duchowy. Kochamy cię. Bądź przezydentem, ministrem .....
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    wielbiciel inaczej(2007-08-30)
  • Szanowny Panie Mgr Julianie Kołtoński,czy przypomina Pan sobie jak razem działaliśmy, aby sprowadzać do portu w Elblągu drewno. Jak Pan mi oraz Dyrektorowi Portu w Svietłym Panu Siemionowowi przedstawiał wspaniałe prospekty portu Elbląg, jak razem jechaliśmy do ministerstwa aby otrzymać zgodę na odprawy fitosanitarne w porcie w Elblągu. A finał był prosty miasto nie posiadało nabrzeży do przeładunków, teraz posiada, ale po rozładunku barka nie może się obrócić bo rzeka jest za wąska i trzeba holownikami wycofać ją na wysokość Rolimpeksu.Pan mgr Julianie Kołtoński, czy przypomina Pan sobie pismo Pana Prezydenta Elbląga, że głębokości w torze wodnym nie leżą w kompetencji Zarządu Portu tylko w kompetencji Urzędu Morskiego według Pana prospektu głębokości wynosiły 4,5 m według cennika, który Pan mi dał przy świadkach 2,5m a według Urzędu Morskiego 1,8 m i mogą się obniżyć o jeden metr. Proszę powiedzieć jak miałem wpłynąć do portu w Elblągu barką o zanurzeniu 1,8m. A od przyjaciół rosyjskich dowiedziałem się, że Pana firma działa niezgodnie z prawem. Uzyskałem z Sądu Akt Notarialny Założenia Pana firmy i porównałem z Ustawą o portach i przystaniach morskich i okazało się,że Rosjanie mieli rację. Szanown iPaństwo spokojnie wszystko w swoim czasie.Zatoka Elbląska i tak będzie portem, bo tak uznali inżynierowie niemieccy. Kolejne dokumenty są zamieszczane na stronie rafzen.pl Jerzy Kulas
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Jerzy Kulas(2007-08-30)
  • Szanowni Państwo część Portu Elbląg w obecnych granicach od Nowakowa do Czerwonej Latarni lezy w granicach rezerwatu przyrody"Zatoka Elbląska" potwierdził to Pan Prezydent Henryk Słonina. Szanowni Państwo, możecie sie sami przekonać, przed gabinetem Pana Prezydenta jest plansza z naniesionymi granicami rezerwatu. A w rezerwacie przyrody obowiązuje zakaz pływania, a nawet przebywania w okresie od 1 marca do 31 sierpnia. Chciałbym zaznaczyć, że Polska nie posiada barek uprawnionych do pływania po wodach morskich osłoniętych. Do Elbląga wpływały tylko barki Federacji Rosyjskiej. Jaki z tego wniosek według Pana Prezydenta, Pana Dyrektora Zarządu Portu, Pana Profesora, Pana Redaktora syna Sbeka- prosty, Rosjanie zakazali pływać polskiej banderze,/ której nie ma,/ po ich wodach.W związku z powyższym,należało pobudować nabrzeże, należy dokonać przekopu przez Mierzeję Wiślaną i sprowadzać towary z Kaliningradu. Szanowni Państwo czy nie łatwiej zmienić przepisy i zlikwidować rezerwat ustanowiony przez Urzędników, a nie przyrodników. Dokumenty na stronie rafzen.pl Jerzy Kulas
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Jerzy Kulas(2007-08-30)
  • Juz niedługo bedzie kolejny artykul ile to trzeba dokładac do wpaniałej komunikacji tramwajawej, bo koszt utrzymania całej infrastruktury do ilosci przewozonych pasazerów jest poteznie wielki
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    analityk(2007-08-30)
  • Coś mi się widzi, że port w Elblągu jest jak peron we Włoszczowej... albo jak lokata
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    adaśko(2007-08-30)
  • ..plany portu były wielkie, 10 lat temu nawet szkołę otwarto w Elblągu " Liceum Zawodowe o kierunku eksploatator portów" chyba ze dwa roczniki opuściły jej mury, czyli około 60 osób które wykształcono....na przyszłych bezrobotnych:))))) a zapewnienia i plany o pracy były wielkie....
  • Podoba mi się wypowiedź adaśki. Sama prawda. I Lamusa. Pewnie ruscy narobią wtedy w portki. Ze śmiechu.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    optymista(2007-08-30)
  • Poprostu brak słów... ile razy można przytaczać podobne komentarze, nie tylko w sprawie portu, lini tramwajowej, sieci świtłowodowej, inkubatorów itp., a społeczeństwo i tak wybiera czerowony układ.....
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    opozycjonista(2007-08-30)
  • Port przeładunkowy w Elblągu?-to wymysł paranoika,a gdy dodamy słowo "morski" to wymysł dwóch paranoików.Żegluga śródlądowa zaczęła się kończyć wraz z rozwojem transportu kolejowego i póżniej samochodowego.Dla tego węgla i drewna z obwodu kaliningradzkiego wystarczą obecne linie kolejowe i drogowe.A zresztą po co nam węgiel rosyjski,mamy swój.Miliony złotych utopione w port,miliony złotych uiopione w nieczynne zakłady mięsne,miliony złotych utopione w idiotyczne rondo na ul.Nowowiejskiej i Traugutta .Panowie decydenci czas na emerytury.
  • Kobieta powinna powstrzymać swoje kokieteryjno-prowokacyjne zachowanie, aby umożliwić mężczyźnie wykształcenie pozagenitalnych form osobowej komunikacji.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    AborygenMiejscowy(2007-08-31)
  • Prosze Panstwa tyle krzyku jak w sejmie.polityka nie ma nic do tego.od lat jestesmy zwiazani geograficznie z terenami rosji. nic tego nie zmieni.nawet nasze dzieci beda jeszcze jezdzily na granice...elblag jest zawsze miastem portowym, polityka sprawila, ze odebrano elblaskim firmom czesc rynku, dlaczego teraz nie sprowadzac wegla? elblazanie beda mieli wiecej miejsc pracy, port bedzie sie rozwijal, dla nas to lepiej, dlaczego moga pracowac kopalnie a nie port.wegiel zostanie dla naszych dzieci.a my skorzystamy na tym najlepiej.przekopac mierzeje i niech ten wegiel i nawozy chociaz importuja.a najwyzej nasze dzieci ja zasypia i wszystko wroci do rownowagi.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    elblazanin(2007-08-31)
  • proszę powiedzieć co chcecie wywozić z tego portu.Był on wybudowany do rozładunku taniego rosyjskiego węgla.Do wywożenia nie ma nawet buraków cukrowych bo dotowany cukier z Unii jest tańszy.Przekop mierzei to kolejny sposób na utopienie dużych pieniędzy, myślę że ktoś rozsądny wreszcie to zastopuje bo za rok władze miasta wystąpią o budowę portu lotniczego.Tam dopiero będzie kasa do wydania.
Reklama