UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Po raz kolejny powtarzam, że ten teren (wraz z pętlą techniczną Obr. Pokoju) Miasto powinno utrzymać jako rezerwę pod budowę drugiego depot tramwajowego, jeśli ktoś w Elblągu w ogóle poważnie myśli o utrzymaniu, przyszłości i rozwoju tego niskoemisyjnego transportu zbiorowego. Druga zajezdnia miałaby strategiczne położenie - przy łączniku, w pobliżu głównej arterii (Dąbka). Porównajcie sobie - jak w Olsztynie fatalnie długi jest wyjazd z zajezdni na główny tor!! Dotychczasowa rezerwa TE to obecnie ROD Tramwajarz, ale na Fromborską to tramwaj nie ma chyba niestety szans dojechać przez najbliższe 50 lat !!!
  • @pioan - Dopisz jeszcze jak bardzo niskoemisyjna jest produkcja prądu potrzebna do zasilenia całej trakcji z całym taborem. Jak nie widać dymu z komina elektrowni, bo stoi 30km dalej, to nie oznacza, że nie produkuje Co2.Produkuje tyle samo do tej samej atmosfery. Przestańcie opowiadać te swoje brednie o ekologii.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    7
    2
    DasModel(2023-12-14)
Reklama