UWAGA!

Reklamy do oceny

W czerwcu podczas Dni Elbląga zostaną ogłoszone wyniki konkursu Elbląska Reklama Roku. Konkurs organizuje prezydent Elbląga.

W konkursie mogą wziąć udział przedsiębiorstwa mające swoją siedzibę na terenie miasta, które projektują i wykonują reklamy, oraz firmy, które zlecają wykonanie reklam. Do konkursu można zgłosić tylko reklamę umiejscowioną w granica miasta Elbląga. Celem konkursu jest promowanie firm, które w ten sposób dbają o swój wizerunek, a których reklamy stanowią pozytywny element miejskiego krajobrazu.
     Oceny reklam dokona specjalna komisja, w skład której wejdą osoby zajmujące się zawodowo architekturą, plastyką oraz marketingiem. Komisja zwróci uwagę m.in. na estetykę oraz to, w jaki sposób wkomponowały się w otoczenie.
     Zgłoszenia do konkursu można składać do końca maja w wydziale architektury elbląskiego Urzędu Miejskiego. Formularz zgłoszenia oraz regulamin konkursu jest dostępny na stronie internetowej urzędu pod adresem www.umelblag.pl.
OP

Najnowsze artykuły w dziale Gospodarka

Artykuły powiązane tematycznie

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem...
  • Jest kilka przykładów w polskich miastach pokazujących jak można efektywnie dla budżetu miasta i efektownie dla mieszkańców zarządzać nową (biorąc średnią wieku w UM) dziedziną dziedziną jaką jest "reklama w mieście". Dobre ułożenie sobie współpracy z operatorami tablic reklamowych znajdujących się na terenie miasta oznacza regularne wpływy do kasy oraz wybór lokalizacji poprawiający ogólną estetykę miasta. W Elblągu nie istnieje a jest potrzebny SYSTEM IDENTYFIKACJI MIEJSKIEJ: ustandaryzowane oznaczenie dzielnic, ulic, najważniejszych budynków, urzędów itd. - zrobiła to Warszawa w 18 miesięcy a więc u Nas nie powinno zająć to więcej czasu niż 12 miesięcy. Miasto staje się czytelne dla mieszkańców, sprawne i łatwe w poruszaniu się dla turystów wreszcie powstaje wrażenie, że ktoś o tym pomyslał "z głową" i nie jest to zrobione przypadkowo. A dziś inaczej robi oznakowanie spółdzielnia mieszkaniowa nad Jarem, inaczej Sielanka, tablice wjazdowe do miasta są...hmm...sami Państwo widzicie...i do tego straszaki w postaci brudnych reklam. W ramy takiego systemu wpisuje się nośniki reklamowe...UM podpisuje duży kontrakt z kilkoma firmami plastycznymi zapewniając im zlecenia a Nam mieszkańcom wizualizację miasta na poziomie pozwalającym pochwalić się innym. Tu trzeba też pomyślec o zabytkach - Kraków szarpie się i wiesza na Sukiennicach tablice firm ubezpieczeniowych ale ma z tego duuuuuuużą kasę na odbudowę. My zabytków tej klasy nie mamy ale CZY MAMY jakiś pomysł na reklamy na Starym Mieście. Konkurs bez tego o czym powyżej jest zabawą. Tylko zabawą. Niczym więcej. No ale każda władza lubi się bawić...
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Ryszard Ochódzki(2002-04-11)
  • to kolejna żebranina za zgłoszenie do konkursu trzeba słono zapłacić
Reklama