UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Każda rozsądna osoba wie, że w obecnych warunkach elbląski port nie ma szans na większą działalność. Od wielu lat przewóz towarów odbywa się głównie transportem samochodowym, a jego udział wciąż rośnie. Jest to też jedną z przyczyn kłopotów polskich przewoźników kolejowych. Przez przekop nie wpłyną też jednostki, które zawijają do pobliskiego portu w Gdańsku czy Gdyni. W dodatku z wielu europejskich portów płyną również sygnały o spowolnieniu i spadku ilości obsługiwanych jednostek. Elbląski port w najbliższym czasie może być wykorzystywany jedynie rekreacyjnie, przez niewielkie podmioty oferujące wycieczkowe rejsy po Zalewie Wiślanym i Bałtyku. Ale tu wciąż jest dużo krzykaczy głownie politycznych myślących, że zjedli wszystkie rozumy. Za nic mają wszelkie analizy, wskaźniki, trendy i ekonomię. Tylko ujadanie by "być wciąż na fali. "
  • "Jest to też jedną z przyczyn kłopotów polskich przewoźników kolejowych. " - PKP Cargo pada, bo przez 8 lat rządził nią pisowiec z nadania, a nie z powołania. PKP Cargo była jednym z czołowych przewoźników w Europie. Teraz grozi jej bankructwo przez rządy nieudolnego słupa z nieudolnego (byłego już na szczęście) rządu.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3
    4
    DasModel(2024-05-24)
  • @DasModel - Ogólnie pojęta nieudolność zarządu jest jednym z powodów złej sytuacji PKP Cargo. Ale na złożoność sytuacji składa się też brak reakcji na zmieniające się warunki rynkowe.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    0
    uważnyiobiektywny(2024-05-24)
Reklama