UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • To niesamowite iv part w kraju, I do tej pory ani miasto ani rząd nie przedstawili żadnego projektu chočby wstępnego z infrastrukturą około- portową, czyli drogi dojazdowe do portu z S7 o wzmocnoonej nawierzchni- dla ciężkiego sprzętu I ciężarówek, drogi kolejowo- dojazdowe do portu, pomijając obrotnice, którą ma wykonać Urząd Morski, ale równiež wykonanie suwnic bramowych, zamontowanie dzwigów stałych na nabrzežach, oraz ruchomych, wykonanie nawierzchni pod place składowe, place kontenerowe, hale remontowo - naprawcze I wiele wiele innych, - choćby poszerzenie rozwidlenia rzeki z kanałem Jagielońskim, dla lepszego ruchu I obrotu statków - niezbędnych dla normalnego finkcjonowania portu. Przekop nie jest finałem tej inwestycji, to zaledwie połowa kosztów- stałe pogłębianie, oraz uzbrojenie portu w niezbędną infrstrukturę to druga część tego zadania w granicach 1 mld- jeśli ktoś myśli że za 100 mln powstanie port w Elblągu, to chyba myśli o bazie dla tirów ze stacją tankowania
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    8
    3
    Portowiec albo sportowiec(2024-05-08)
  • @Portowiec albo sportowiec - "To niesamowite iv part w kraju... " Trzeba było oglądać mniej telewizora populizmu i socjotechniki ! IV portem RP mogą być Police, Świnoujście, Kołobrzeg. To są porty morskie, które już dzisiaj mają parametry lepsze niż Elbląg będzie miał kiedykolwiek po ukończeniu wszystkich dewastacji i marnotrawstw pieniędzy uczciwych podatników. Elbląg nie spełnia wymogów dyrektywy TEN-T i forsy z KPO ani innych funduszy europejskich nie będzie... Po prostu populizm i socjopatia zrobiło sobie kampanię wyborczą za 2 000 000 000 zł i wykopało kaczy rów dewastując obszar Natura 2000.Aby móc to zrobić ogłosili paszczą proroka smoleńskiego, że to dewastacja o charakterze militarnym i w ten sposób odcięli ten przejaw socjotechnicznego debilizmu od forsy EU na trwałe. Jedyny poważny problem to fakt, że sieroty po tej manipulacji socjotechnicznej ciągle wierzą w cud powstania IV portu morskiego na parkingu dla TiRów przy ulicy Radomskiej w Elblągu... tyle, że to problem sierot. GM zasadniczo zgadza się z treścią pańskiego postu. Natomiast nie widzi szans na wymienione przez pana inwestycje z dwóch względów, brak funduszy i brak miejsca. O ile pierwszy problem trudno będzie rozwiązać, o tyle drugi rozwiązuje przeniesienie lokalizacji portu do Nadbrzeża / Suchacza. Taniej nie będzie, ale przynajmniej, gdyby port okazał się potrzebny to będzie miał miejsce do rozwoju i nie będzie kolidował z miastem...
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    7
    4
    GłębokaMyśl(2024-05-08)
  • @GłębokaMyśl - Jak najbardziej, poza tym, zadne Świnoujścia czy na skraju Suwalszczyzny nie będą mogły być w pierwszej kolejności wyśmienite. Nie jest to problem teoretyczno - geometryczny, bo drogę można wszędzie zrobić, ale dłużej i drożej remontowac. Przy obecnych granicach Polski najbardziej scentralozowany HUB okresla lokalizacja przy Elblągu. Przy znaczących skreśleniach przy CPK może nawet zbrojeniowo, strategicznie i logistycznie jedyne tego pokroju
  • @p .s - Może coś mniej chaotycznego... ?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3
    0
    GłębokaMyśl(2024-05-08)
  • @GłębokaMyśl - Ale się zaplułeś. Tak ci żal d.. ściska, że jest coś nowego w naszym rejonie budowane?
  • @Portowiec albo sportowiec - Na taki port starczy fuch lub volvo w ilości że 3 max, niedawno takie fajne zielone stały myślałem, że do portu, statki do 100 m elegancko robi się takimi maszynami, ale widocznie nigdy w porcie nie byłeś.
Reklama