UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • czy ty rajfenblat rozumiesz o czym piszesz?
  • przy drogach wjazdowych do elbląga nie ma w większości świateł, lub są poprostu ronda, a w centrum rosną jak grzyby po deszczu coraz to nowe światła - co za tym idzie do centrum wszyscy dostaną sie bardzo szybko - ale samo centrum zamiast byc najbardziej przejzedym/przepustowym fragmentem miasta, staje sie poprostu coraz cięższe do przejazdu. ..
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    kierowca(2009-11-24)
  • florek A ja mam pytanie takie : czy w Elblągu wreszcie powstanie jakieś bezkolizyjne przejscie podziemnie pod jezdnią dla pieszych ?Jest kilka takich newralgicznych miejsc w Elblągu, chociażby onegdaj wspomniana Grunwaldzka vis a vis ELZAMu, albo np. drogi wylotowe z miasta np. Królewiecka MAZURY, skrzyzowanie ulic Królewiecka-płk. Dąbka, Teatralna-12go Lutego-Nowowiejska. lub Hetmańska, 1000-Lecia. Na tych ulicach najwiecej jest wypadków z w relacji samochód-pieszy. Może ktoś pomysli i "wpisze' do planu przestrzennego te podziemne przejścia dla pieszych ?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    florek(2009-11-24)
  • Odpowiem kierowcy. Władze miasta sądzą, że czym większe korki w mieście tym większa metropolia! Niestety każdy (poza Włodarzami) wie, że rozwiązanie problemów komunikacyjnych świadzczy o mądrości Decydentów. Teraz tylko czekać na wprowadzenie BUS-pasów!
  • Na 12 Lutego przecież mają być BUSpasy i takie wspólne przystanki autobusowe i tramwajowe.
  • A dlaczego zrezygnowano z budowy torowiska na ul. Tysiaclecia -Rycerska do Pocztowej. Taki krótki odcinek, a tak by rozwiązał sprawę dojazdów dla mieszkanców tych ulic. Bez sensu wszystkie tramwaje z ul. Rawskiej mkną po ul. 3 Maja -wąskiej, zabudowanej. Tramwaje powinny jeździć po szerokich arteriach, a nie jak u nas wąskich uliczkach. To nie zachód, gdzie tory i tramwaje są wyciszone. Nasze walą po uszach, wszystko wokół sie trzęsie. Ale mi polityka miasta. Ruszyć trochę głowami.
  • a ja zawsze rozumowałam ze szersza ulica zwiekszy przepustowosc i tym samym rozładuje korki ale wg. urzednikow to kreta i węższa ulica to załatwi
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    zmienicurzednikow(2009-11-26)
  • teraz widac ze projektant to człowiek z przypadku bo miał w UM znajomego dlatego tam jest-szkoda ze ta bezsensu nie wydaje swojej kasy
Reklama