UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • to tylko pokazuje jak prymitywnym krajem jest Polska, ludzie i sam Elbląg, Niemcy, Belgowie, Holendrzy, Duńczycy czy inni w ogole by nie rozmawiali na ten temat tylko wjechałby by maszyny i za 2 lata już by pływały statki a w mieście była by stocznia i kręcił by się złoty pieniądz ale w PL to musi być oczywiście na odwrót z reszta po co w EG port? skoro jest w Kaliningradzie, po co wam pieniądze skoro i tak nie potraficie z nich korzystać, po co wam auta jak tylko same wypadki, po co się męczyć? niech inni się męczą jeszcze komuś coś się stanie i zus obciąży, albo uderzy się w noge, albo wyemituje za dużo co2 albo patoratuszek się obrazi, powinni zasypac ten przekop i kanał i wszystko i dobrze
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    1
    głosuje na michałka bo fajni(2024-03-25)
  • @Cz - Gdańsk nie odda kontenerów, co do tego nie ma wątpliwości. Nawet pod butem populizmu i socjopatii dyrektor portu gdańskiego deklarował drobnicę. Wzbudził tym entuzjazm pana senatora, który nie dostrzegł, że to najmniej opłacalne przeładunki gdańska. Dodatkowo nikt nie chce powiedzieć, że granica bieżącej opłacalności misia to około 2 000 000 ton rocznie, a to oznacza 60 000 TiRów rocznie, czyli 165 TiRów dziennie... SKĄD, JAK I CZYM ? !
  • @ Głęboka Myśl. Dane do mojego wpisu zaczerpnąłem ze strony Portu Gdańsk. Portgdansk. pl/port/inwestycje-i-rozwoj/ Jeżeli zrealizują to o czym oficjalnie informują na tej stronie to śmiem twierdzić, że niczego nie oddadzą. Spedytor, logistyk, armator, zarządzający łańcuchem dostaw. Z kolei znajomość znaczenia tych słów i najprostszych definicji pozwoli dojść do wniosku, że to nie Port w Gdańsku będzie decydował o tym czy wysyłać coś do Elbląga. Pozdrawiam
  • Port w Elblągu miał być własnością prawdziwych patriotów z PIS! To Oni maja jedyne prawo nadal odcinać kupony z tej inwestycji. Należy się im to za ich wielką mądrość, że nie wybudowali tego przekopu gdzieś gdzie nie ma w ogóle wody, a mądrze wybrali miejsce z wodą choć nie za głeboką, ale zawsze wodą. Należy im się ten port z powodu, że lubią bardzo dużo zarabiać nic nie robiąc, bo niewiele się na czymkolwiek konkretnym znają, lecz na wypłatach i kombinowaniu cudzym kosztem znają się jak mało kto. Miała być ciepła posadka jak w CPK, duża kasa za trochę tylko lizania prezesowi. Ludzie zagłosowali bezmyślnie, pozbawiając lizusków PIS bez ciepłych posadek. Jaka szkoda.
  • Trochę to zabawne. Poprzednio Pisiorki fotografowały się trąbiąc sukces. Dzisiaj jest tu całe PełO, PSL, radni, i inna wierchuszka. Trochę to śmieszne
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    1
    Jan zainteresowany(2024-03-26)
  • NIK wskazuje na fakt, że oni już odcięli 300 000 000 zł od kaczego rowa. Teraz kolejna ekipa ma ochotę na kupony od 1 000 000 000 zł potrzebnego, by parking dla TiRów można było nazywać portem morskim. W porcie szczecińskim namiestnik podsłuchów i szpionów na stanowisku prokurenta zarabiał krocie. W Elblągu też mógłby...
  • Za obecnego rządu, matematyka przeszła jakąś metamorfozę. Budżet PIS był zły, bo za wysoki. Budżet PO, większy o 30 mld jest już ok.100 mln zł na port było złe bo od PIS i za mało. Teraz 30 mln jest ok. W sam raz. I jeszcze ciekawe ile z tych 30 dostaną. Powtórzę: rządzącym lokalsom oraz lemingom nie zależy na Elblągu, porcie, korzyściach dla miasta ale na..... no właśnie.... najważniejsze że PIS nie rządzi a teraz to może być wszystko, nawet największe dziadostwo.
  • @Cz - Tak jak napisała GM nawet "pod butem" podsłuchów i szpionów. W obecnej chwili, gdy ustąpił nacisk personalny populistów i socjopatów na władze portu Gdańsk ma parking dla TiRów w najgłębszym poważaniu mimo dokładnie przeciwnych zapewnień dyrektora IV portu morskiego wolski i jego popleczników oraz wielkim, acz płonnym, nadziejom znacznej części elblążan. Poraża swoją determinacją pan senator, który teoretycznie dba o rozwój Elbląga... a walczy zaciekle o dewastację zwaną dla zmylenia wrogów IV portem morskim wolski... Fakt, że okłamano też elblążan i uczciwych podatników z całej Polski to sprawa drugoplanowa. W Elblągu lud prezentuje prostą drogę myślenia. Gdańsk i Gdynia to porty morskie, więc jak Elbląg się takim stanie to sukces jest murowany. Niestety lotniska w Radomiu i Szymanach nie potwierdzają tezy o automatycznym sukcesie infrastruktury wybudowanej za grube miliony.
  • "Teraz 30 mln jest ok. " Port w obecnej lo0kalizacji i kształcie nie miał, nie ma i nie będzie miał większych szans na istnienie, nie mówiąc już o rozwoju. "Powtórzę: rządzącym lokalsom oraz lemingom nie zależy na Elblągu" Powtórz to jeszcze 500 razy i stanie się prawdą objawioną. Rozwój miasta i regionu to nie bezmyślne topienie podatków uczciwych Polaków w płytkich wodach Zalewu Wiślanego, bo ktoś ma wizję PORTU MORSKIEGO na 21-szym kilometrze wąskiej i stosunkowo płytkiej drogi wodnej, która będzie prawdopodobnie wymagała nieomal ciągłej pracy pogłębiarki na odcinku zalewowym. Pomysł portu morskiego skleconego z parkingu dla TiRów przy ulicy Radomskiej jest godzien populizmu i socjopatii oraz obecnych elbląskich włodarzy pozostających pod przemożnym wpływem pana dyrektora portu. Podatnicy płacą w ekstatycznym uniesieniu patriotycznym !
  • chciałbym to zobaczyć chyba jak bym był slepy, Tusk obiecuje a zobaczycie to jak gruszki na wierzbie 30 mln za 2 lata a 100 ml od reki nie chcieli, nie łapcie sie na kłamstwa
  • ludzie nie piszcie na tym portalu bo te szkopo-komuchy tego nie puszcza trole pracuja cała dobe za kase tuska
  • urząd morski jest gospodarzem rzeki i łaski nie robi w dużym skrócie
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    POLAK 44(2024-03-27)
Reklama