@ Głęboka Myśl. Dane do mojego wpisu zaczerpnąłem ze strony Portu Gdańsk. Portgdansk. pl/port/inwestycje-i-rozwoj/ Jeżeli zrealizują to o czym oficjalnie informują na tej stronie to śmiem twierdzić, że niczego nie oddadzą. Spedytor, logistyk, armator, zarządzający łańcuchem dostaw. Z kolei znajomość znaczenia tych słów i najprostszych definicji pozwoli dojść do wniosku, że to nie Port w Gdańsku będzie decydował o tym czy wysyłać coś do Elbląga. Pozdrawiam
@Cz - Tak jak napisała GM nawet "pod butem" podsłuchów i szpionów. W obecnej chwili, gdy ustąpił nacisk personalny populistów i socjopatów na władze portu Gdańsk ma parking dla TiRów w najgłębszym poważaniu mimo dokładnie przeciwnych zapewnień dyrektora IV portu morskiego wolski i jego popleczników oraz wielkim, acz płonnym, nadziejom znacznej części elblążan. Poraża swoją determinacją pan senator, który teoretycznie dba o rozwój Elbląga... a walczy zaciekle o dewastację zwaną dla zmylenia wrogów IV portem morskim wolski... Fakt, że okłamano też elblążan i uczciwych podatników z całej Polski to sprawa drugoplanowa. W Elblągu lud prezentuje prostą drogę myślenia. Gdańsk i Gdynia to porty morskie, więc jak Elbląg się takim stanie to sukces jest murowany. Niestety lotniska w Radomiu i Szymanach nie potwierdzają tezy o automatycznym sukcesie infrastruktury wybudowanej za grube miliony.