UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Połowa na bruk reszta pensja o 100 procent w górę innego rozwiązania nie ma.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3
    16
    Janek SZpilka(2024-11-06)
  • @Janek SZpilka - No tak, a robota sama się zrobi 🙄
  • Jak kupią ekspres do kawy to sama się zrobi. Na Panstwowych etatach nie wiedzą co to jest ciężka praca.
  • Chyba komuś się w głowie po przewracało... zapraszamy do szkół, zobaczyć te leżenie i picie kawy... właśnie ludzie nie doinformowani tak myślą!!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    4
    2
    Wsciekła(2024-11-06)
  • @Wsciekła - Żeby zostac kierownikiem gospodarczym chyba nie trzeba mieć zbyt dużych kompetencji prawda ? Owszem, trzeba robić jak wszędzie ale to nie jest skomplikowana praca. Nawet najmniej pojętna osoba podoła. Przykre jest to, że tacy ludzie mają największe roszczenia, najgłośniej krzyczą a robić chcą jak najmniej. Przez takich krzykaczy traci się dobrych specjalistów, których praca się opiera na dużej wiedzy i odpowiedzialności, umiejętności pracy pod presją czasu. Kierownika od zakupów się zastąpi w 3 sekundy, a dobrej księgowej już nie.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    4
    2
    Spostrzegawczy(2024-11-06)
  • @Spostrzegawczy - No nie wiem czy tak każdy podoła obowiązkom kierownika gospodarczego. Czy osoba, która to napisała ma jakąkolwiek wiedzę na temat zadań na tym stanowisku? Najczęściej jest to prowadzenie spraw kadrowych, badań, szkoleń pracowników, uzupełniania arkusza, sio, sprawozdania, przeglądy i realizacja zaleceń, inwentaryzacja, kasacja sprzętu, zamówienia publiczne, nadzorowanie pracy obsługi, zamówienia przeróżnych sprzętów, prowadzenie ewidencji ilościowo wartościowej, zajmowanie się wynajmowaniem pomieszczeń, sporządzanie danych do tworzenia projektu budżetu szkoły oraz dbanie o wydatki rzeczowe, prowadzenie pełnej dokumentacji technicznej obiektu. Sporządzanie tabel, zestawień, pism i innych dokumentów, które są potrzebne. Przy tym stanowisku należy znać mnóstwo aktów prawnych, żeby nie popełnić błędów. Czy rzeczywiście powyższe może robić ktoś z małymi kompetencjami? Zapraszam. Hashtagi: #BC
  • @Wsciekła - Byłem i widziałem. Panie sprzątaczki, zamiast pracować, to w swoich kantorkach siedzą, plotkują i kawkę popijają. Zapraszać nie trzeba.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    0
    Spokojny Człek(2024-11-06)
Reklama