
Na działce położonej naprzeciwko CH "Ogrody" swój market sportowy planuje otworzyć sieć Decathlon. Inwestor planuje dodatkowo zbudować przy sklepie boisko sportowe dla mieszkańców Zawady i Jaru. Taka decyzja to efekt dzisiejszego (21 grudnia) spotkania Prezydenta Miasta z przedstawicielami Decathlona.
Jest szansa, że w przyszłym roku zapadną decyzje dotyczące budowy w Elblągu marketu sportowego należącego do sieci sklepów sportowych Decathlon. Z rozmów jakie przeprowadził dziś Prezydent Miasta z przedstawicielami sieci, wynika, że w sklepie pracę docelowo mogłoby znaleźć 70 osób. Decyzje w tej kwestii są spodziewane w pierwszym kwartale przyszłego roku.
Sklep zlokalizowany byłby na rogu skrzyżowania Alei Jana Pawła II i ulicy Ogólnej na przeciwko CH "Ogrody" i sklepu Carrefour. W pierwszym etapie inwestycji przedstawiciele sieci deklarują zatrudnienie 40-45 pracowników. Docelowo ma to być 70 osób, które będą sprzedawać sprzęt sportowy własnych marek sieci Decathlon, których na próżno szukać w naszym mieście.
Podczas rozmów Grzegorz Nowaczyk poruszył, konieczność wybudowania przez inwestora boisk w pobliżu wstępnie planowanego kompleksu oraz rozbudowy sieci dróg, łączących skrzyżowanie z miejscem inwestycji. Potencjalny inwestor zobowiązał się przygotować do końca stycznia koncepcję marketu oraz zagospodarowania terenu wokół planowanego przedsięwzięcia.
Decathlon jest siecią dużych (nawet do 10 tys. m²) marketów sportowych. Sklepy tej uznanej marki ulokowane są na całym świecie, m.in. w Polsce (18), Belgii, Brazylii, Chinach, Francji. Obecnie funkcjonuje około 555 sklepów sieci. W Polsce firma działa od 1999 roku. Do tej pory sieć wybudowała markety w piętnastu miastach naszego kraju. Ponadto w Gliwicach znajduje się regionalne centrum magazynowe obsługujące sklepy w Polsce, Czechach, Rumunii, Turcji i na Węgrzech. To co wyróżnia Decathlon od konkurencji, to sprzedaż artykułów własnych marek.
Sklep zlokalizowany byłby na rogu skrzyżowania Alei Jana Pawła II i ulicy Ogólnej na przeciwko CH "Ogrody" i sklepu Carrefour. W pierwszym etapie inwestycji przedstawiciele sieci deklarują zatrudnienie 40-45 pracowników. Docelowo ma to być 70 osób, które będą sprzedawać sprzęt sportowy własnych marek sieci Decathlon, których na próżno szukać w naszym mieście.
Podczas rozmów Grzegorz Nowaczyk poruszył, konieczność wybudowania przez inwestora boisk w pobliżu wstępnie planowanego kompleksu oraz rozbudowy sieci dróg, łączących skrzyżowanie z miejscem inwestycji. Potencjalny inwestor zobowiązał się przygotować do końca stycznia koncepcję marketu oraz zagospodarowania terenu wokół planowanego przedsięwzięcia.
Decathlon jest siecią dużych (nawet do 10 tys. m²) marketów sportowych. Sklepy tej uznanej marki ulokowane są na całym świecie, m.in. w Polsce (18), Belgii, Brazylii, Chinach, Francji. Obecnie funkcjonuje około 555 sklepów sieci. W Polsce firma działa od 1999 roku. Do tej pory sieć wybudowała markety w piętnastu miastach naszego kraju. Ponadto w Gliwicach znajduje się regionalne centrum magazynowe obsługujące sklepy w Polsce, Czechach, Rumunii, Turcji i na Węgrzech. To co wyróżnia Decathlon od konkurencji, to sprzedaż artykułów własnych marek.
Piotr Rzepczyński, Wydział Strategii i Funduszy Unijnych UM