UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Zgloszone
  • I co zatkało kakało?
  • Obiecali, że zaczną kopać, a teraz rzucili na tą inwestycję 32 mln. To chyba psu na budę. I tak się robi z wyborców jeleniów.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    1
    Wyszło szydło z worka(2019-01-20)
  • Swego czasu przez cieśninę jachtem przepłynął bez problemu Edmund Krasowski. .. .. i nie było żadnych szykan.
  • \czy to ta sama firma co z O. Tadeuszem Rydzykiem podpisała dill?
  • Dodatkowo przecież też przeładunkiem i skupem zboża i innych ziaren na barki zajmuje się Glenport.
  • To prawda, że przepłynął, ale później były, jak zatrzymanie naszych jednostek SG. Czy jak pisałem wcześniej jachtu Aquarella i innych. Zaraz po wejsciu Polski do UE też zablokowali Zalew na kilka tygodni, potem na 3 lata i port w Elblagu i firmy poniosły milony złotych strat. Straciły kontrahentów i umowy. Do tego duże straty poniosla też Żegluga Gdańska, sprzedali część statków i ucierpiała turystyka. No i są ograniczenia dla jednostek z krajów trzecich.
  • m.trojmiasto.pl
  • Puknij się w swój pancerny łeb.
  • Też tak myślę,jest jednak małe "ale".Otóż,z ruskimi jeszcze po dobroci nikt nigdy się nie dogadał.Trochę już chodzę po tym świecie i nie pamiętam takiego faktu.
  • Brawo Gienek, nie daj się hejterom, zgadzam się z większością Twoich argumentów, jednakże mam obawy, tak jak ktoś napisał wcześniej, wybory tuż tuż, możliwe jest że decyzje będą na siłę wstrzymywane do tego czasu aby po wyborach nowego rządu wycofać całkowicie projekt. Pisowcy dobrze wiedzą co robią, mają świadomość tego że przegrają i nie jestem pewien czy nie przeciągną tego na swoją korzyść aby zwalić winę na kolejnych rządzących. Dla mnie to bajka taki przekop, jak grzyby po deszczu pojawią się firmy z branży turystycznej, pojawią się nowe zlecenia dla fabryk i nowi kontrahenci. Kartą przetargową na pewno będzie swobodny transport wodny a wpływy z eksportu zaskoczą wszystkich. Firmy w końcu będą mogły podnieść wypłaty i ludzi zacznie przybywać. Może powinniśmy założyć bezstronną partię żeby medialnie popychać do przodu cały temat;) pozdrawiam
  • Dokładnie, albo jakieś stowarzyszenie optujące za przekopem. To prawda, też mam obawy, że do takiej sytuacji może dojść i 1 bedą zwalać na 2, ala zarowno i 1 i 2 niby popieraja oficjalnie przekop, jesli decydenci nie wykonają tej inwestycji, to mam nadzieję, że ludzie przy urnach wyborczych podziękują tym ludziom.
Reklama