UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Od wielu lat, jak nie od dziesięcioleci dokładamy grube miliardy zł do wydobycia węgla kamiennego ze Śląska i jakoś nikt nie krzyczy, ze nie rentowne, że szkody górnicze. Popękane drogi, budynki Brak wód gruntowych. Kanał to pikuś i to malutki. Zalew co najwyżej się dotleni świeżą wodą, bo latem śmierdzi szlamem.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    48
    3
    Tak trzymać .(2020-05-30)
  • @Tak trzymać . - Niestety, ale przez przekop akurat się nie dotleni. Kanał przez Mierzeję jest niezbędny, ale sama śluza nie będzie zbyt duża, takie wąskie gardło z dwóch stron zamknięte wrotami. Tak, że mieszania się wód Zalewu z morskimi (o co tak gardłują ekolodzy)- praktycznie nie będzie. ..
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3
    0
    Natenczas Wojski(2020-05-31)
  • @Natenczas Wojski - Ruch statkow to tez tlen!
  • @Natenczas Wojski - Przekop i śluzy to rozwiązania godne XIX wieku, kiedy myślało się o transporcie towarów, ale nie o turystach. W XXI wieku należy zbudować most z dwiema jezdniami, a do tego dołączyć most kolejowy. Nieprzekonanych odsyłam na stronę: www.budowle.pl , a ponadto dołączam zdjęcie mostu nad Wielkim Bełtem. Napisał w dniu 1-VI-2020 Tadeusz Łuczak z Elbląga.
Reklama