UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Tu by sie chyba UE wtracila jako nielegalna pomoc od panstwa dla prywatnego podmiotu, wiec upadlo.
  • @MajorTom - Obowiązkiem państwa jest zapewnienie rozwoju tego komuszo-liberalnego miasta. Pogłębienie toru wodnego do obecnego portu spowoduje zawalenie się nadbrzeżny w nurt rzeki. Przypominam, że owe nadbrzeża należą do elbląskiego portu i to obecny właściciela obowiązek je wzmocnić przed ewentualnymi dalszymi pracami. Do najbliższym budżecie tych pieniędzy nawet nie przewidziano, nie mówiąc o tym, że przez ostatnie 2 lata mieli na to dość czasu i... też NIC nie zrobili. Obecna koalicja w Elblągu to pewna stagnacja i megakolesiostwo, bez jakiegokolwiek pomysłu i pieniędzy na rozwój.
  • to won z Polski pasożycie Hashtagi: #elblagon
  • Ile POwskich komuchów żyje w Elblągu i czeka na możliwość okradania Polski z kasy bo PO pozwalało na wszystko
  • No jakby rząd PiS liczył się ze zdaniem Brukseli. Obrotnica jako element infrastruktury technicznej rzeki będącej kanałem żeglugowym dla statków handlowych już dawno powinna zostać wpisana w przetarg jednolity pogłębienia toru wodnego na całym jej odcinku. Ja nie wyobrażam sobie pięknej autostrady, do której zjazdy i drogi lokalne ma sobie budować dany lokalny samorząd. W ten sposób rząd rozgrywa sobie swoje gierki.
  • A kamienie milowe to niby co jest? Zgoda na FitFor55? To jest wszystko zgodne ze zdaniem UE.
  • LEWACTWO z PO-PSL-SLD swoje POmysły mogło wdrażać jak rządziło. Wtedy to podnosili podatki i wiek emerytalny do 67 lat. A teraz jak mówi przysłowie: Przylepiło się g.. wno do Okrętu i mówi płyniemy.
  • @Ferdek.Schichau - To, co szanowny pan napisał nieco mija się z prawdą... UE finansuje rozwój portów w ramach działania TEN-T. Jednak, by z niego skorzystać należy spełniać szereg warunków, które dają szanse na późniejszą egzystencję i rozwój. Problem polega na tym, że ELBLĄG NIE SPEŁNIA ŻADNEGO z wymaganych warunków. UE finansuje różne pomysły, niektóre głupie do bólu, ale poważnych pieniędzy nie ma zamiaru angażować w take cóś jak elbląski parking dla TiRów, bo to gwarantowana porażka i szkoda forsy uczciwych podatników.
  • portEl. pl BLOKUJE komentarze nadal. Dokumentujemy. Rada Mediów Narodowych i KRRiT zostanie w odpowiednim czasie powiadomiona. Przy rozpatrywaniu wniosku o koncesji.
  • Mamy czytelny obraz i tych którzy chcą partyjnie przejąć władze nad portem elbląg, odsyłam po rozum do głowy. Jest zbyt dużo właścicieli by myśleć jak za Stalina że państwo przejmuje wszystko a komu coś nie pasu to do więzięnia i jest cisza ! Mamy czasy demokratyczne i każdy walczy o swoje, często chce otrzymać więcej niż te zaniedbane tereny są warte. Sztuką jest kompromis !!
  • @Sumienie - Jakim trzeba byc ciemnikiem zeby tak napisac Wróble nie ma tu w ogole ziemi. Miejskie działki nleża do nas wszystkich. UM tylko nimi zarządza w naszym imieniu.
  • @GłębokaMyśl - W ktorym miejscu mijan sie z prawda? UE nie finansuje portów, ktore nie maja znaczenia strategicznego. Te o wiekszym znaczeniu sa wpisane do TENT-U, Elblag w chwili obecnej nie spelnia zadnego z tych warunkow. Co tu nalezy podkreslic, dlaczego wczesniej snuto wizje w miescie, iz Elblag otrzyma takie wsparcie. Czy nie bylo osoby kompetentnej aby to sprawdzic?
Reklama