UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • bardzo dobrze że Ukraina została wprzęgnięta w ten projekt. wielkie słowa uznania za wykonaną pracę Panie Łoginow!
  • Mam wrażenie, ze to jedna i ta sama osoba atakuje nas i zarazem chwali pana Ł. hmm jak nikt nie chwali to samemu trzeba sie pochwalić nieźle. Tp prawdziwa akcja agentów
  • No prosze jak panowie agenci stonowali swoje wypowiedzi!; ) Więc albo napiszcie czym ten przekop zaszkodzi Elblagowi i jego mieszkańcom albo zamilczcie na wieki!; )
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    sPISkowiec;)(2008-12-15)
  • Szanowni Państwo przekop jest to wymysł w 1995 roku kłamcy lustracyjnego Profesora Krzysztofa Luksa w celu odwrócenia uwagi od problemów z portem na Rzece Elbląg. Dotyczy to technicznych spraw, aby pogłębić tor wodny na rzece około 12 km trzeba umocnić brzegi ścianką Larsena - bardzo kosztowna sprawa droższa niż przekop. Teraz do zwolenników przekopu proszę wskazać miejce na Zalewie Wiślanym, gdzie mają wpływać statki o zanurzeniu 4,0 metrów i być rozładowywane. Jeszcze raz podkreślam nie przekop jest problemem lecz władza nie zgadza się na lokalizację portu na Zalewie Wiślanym, który może przyjmować statki o zanurzeniu 4,0 metrów
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Jerzy Kulas(2008-12-15)
  • Panie Kulas, port pełnomorski będzie w 80% zlokalizowany na terenie Gminy Elbląg, a w 20% na terenie miasta. Następnie do Zarządu Portu zostanie przyjęte Tolkmicko. Najpierw jednak Urząd Morski wykona wszystkie inwestycje i dopiero potem port Tolkmicko zostanie skomunalizowany. Jak Tolkmicko się skomunalizuje, to można go będzie włączyć do Zarządu Portu. Inne gminy (Braniewo, Frombork) nie są zainteresowane działalnością morską - a Tolkmicko tak. Szybko się okaże, że tereny położone bliżej Zalewu są lepsze. Wtedy pańskie idee staną się oczywiste. Ale bez przekopu nic pan nie osiągnie.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Marcin-El(2008-12-15)
  • Panie Kulas, jak się z Panem skontaktować?
  • Panie Kulas niech sie pan nie boi będzie robiony przekop to i wezmą sie za budowe portu. Ja obstawiam osobiście rejon Nadbrzeza i Suchacza!; ) Aha i niech pan sie nie zadaje z agentami KGB bo pewnie będą chcieli pana wykorzystac do swych niecnych celów im tak nie zalezy na rozwoju elbląskiego portu jak panu!; )
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    sPISkowiec;)(2008-12-15)
  • Szanowni Państwo ze mną łatwo sie skontaktować, moje namiary zna policja, która skuła mnie w kajdanki i wepchnęła na dołek, prokuratura, która mnie oskarżyła o to, że ponoć groziłem śmiercią urzędniczce Urzędu Skarbowego, dostałem dwa wyroki skazujące przez elbląski sąd. Dopiero jak rzekoma poszkodowana stawiła się przed sądem i zaprzeczyłała tym pomówieniom- zostałem niewinny - sprawę sąd umorzył. Ostatnio zostałem oskarżony przez Prezydenta Miasta Henryka Słoninę za rzekomą obrazę jego pracownika, który mnie okradł. Na wniosek sądu sprawa została umorzona z powodu, że Henryk Słonina nie był osobą uprawnioną do składania pozwu, a osoba którą bronił Prezydent Miasta nie chce mnie oskarżać, ponieważ jak sama stwierdza może to jej zaszkodzić. Podaję moje namiary jerzykulas23@wp. pl strona internetowa www. rafzen. pl Zapraszam do dyskusji. Z poważaniem imgr inż. Jerzy Kulas
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Jerzy Kulas(2008-12-15)
  • Panie Łoginow. Uprzejmie proszę o publiczne wskazanie połączenia kolejowego elbląskiego portu. W swoich wywodach powołuje się Pan o zobowiązaniach Ukrainy dotyczących projektu HELCOM, podjętych w celu połączenia Ukrainy z rzekomo ukraińskim portem w Elblągu. Coś mi w Pana wywodach nie pasuje - tworzenie międzynarodowej struktury kolejowej dla potrzeb portu, który nie ma dostępu do morza i infrastruktury kolejowej. Wygląda na to, że poniosła Pana "ułańska" fantazja. Pozdrawiam.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    seniorek(2008-12-16)
  • Informacja na ten temat jest umieszczona na portalu "Bałtycka Ukraina" - www. baltic-ukraine. com. Proszę sobie poszukać. To nie jest tak, że portu nie ma. 13 listopada 2007 zapadła decyzja rządowa o budowie kanału i to jak na razie jest fakt prawny, a wszelkie spekulacje o tym że kanału nie będzie są jedynie spekulacjami. Na podstawie tej decyzji zostały podjęte rozmowy o przyszłym wykorzystaniu portu. Spośród wielu różnych opcji, realne kształty przyjęły jedynie dwa projekty: powstanie ukraińskiego kompleksu portowego i powstanie białoruskiego kompleksu portowego. Rozmowy i ustalenia w tej sprawie prowadził prezydent Henryk Słonina za pośrednictwem swoich przedstawicieli, a nie jakiś tam pracownik portu z ułańską fantazją, jak niektórzy sugerują. Słonina powołuje się na to w oficjalnych pismach przez niego podpisanych - m. in. w sprawie przyjęcia zachodnioukraińskich obwodów do Euroregionu Bałtyk, o czym nasz "obiektywny" Portel nie napisał. O postępach rozmów cały czas był informowany marszałek Protas i Ministerstwo Infrastruktury, a także MSZ. Nie wyrazili sprzeciwu. Logicznym jest, że skoro Ukraina ma zbudować sobie obiekty portowe w okolicach Elbląga, to należy już teraz myśleć o wszystkich działaniach towarzyszących - zapewnieniu połączenia kolejowego, stworzeniu zaplecza intelektualnego itp. Na co tu czekać? Żądania udostępnienia informacji kierujcie do osób zajmujących jakieś stanowiska w UM i delegaturze Urzędu Marszałkowskiego, a nie do osoby prywatnej.
  • Panie Łoginow. Z Pańskich wywodów wynika, że dla potrzeb ukraińskiego i białoruskiego portu Polska ma wykonać przekop przez mierzeję wiślaną. Powiedz Pan gdzie ma powstać ukraiński i białoruski port o którym Pan pisze. Kto i kiedy podjął taką decyzję. Dlaczego społeczeństwo nic o tym nie wie. Dotychczasowym powodem wykonania przekopu był brak dostępu do morza z Elbląga. Teraz dowiadujemy się, że chodzi o dostęp do morza dla Białorusi i Ukrainy - co tu jest grane - kto tu mataczy. Panie Wcisło czas na zajęcie oficjalnego stanowiska w tej sprawie.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    seniorek(2008-12-16)
  • No właśnie, też chciałbym zapytać redaktorów "Dziennika Elbląskiego" i "Dziennika Bałtyckiego" - dlaczego nie zechcieli napisać artykułów na te, moim zdaniem, niezwykle ważne i wręcz rewolucyjne tematy, kiedy na początku 2008 roku przychodziłem do redakcji z materiałami na ten temat, kopiami pism? Moim zdaniem niemal każdy z tych tematów, z którymi do nich przychodziłem, to był temat na czołówkę. Pytam też publicznie, dlaczego redaktor Portelu nie zainteresował się tym tematem, który przecież jest wyłożony dokładnie na portalu "Bałtycka Ukraina"? Czy Portel nie umie przygotować samodzielnie porządnego tekstu dziennikarskiego, a jedynie kopiuje teksty napisane przez innych (np. Urząd Marszałkowski) i nie podaje nawet źródła? Chciałbym usłyszeć wyjaśnienia w tej sprawie.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Jakub Łoginow(2008-12-16)
Reklama